Zoover

5,8

Géén 4 sterren waard!

Guy
4-8-2018

Ligging: promenade zie foto, omgeving industriële archeologie, ver van centrum, shuttlebus slechte uren, te voet nergens heen, ’s avonds sluit de tunnel naar de echte promenade >> taxi of kilometers omlopen

Meubilair: archaïsche beeldbuis tv, bed hersteld met tape, afzuiging badkamer onveilig: verouderd, versleten

Eten: voldoende, goed, onverzorgd gepresenteerd, weinig afwisseling, vaak onherkenbaar+geen naamvermelding

Te betalen: Safe, parasols, eten en drinken na uitchecken

Geen badjassen, badslippers, geen handdoekservice, ondanks verbod liggen elke ochtend vroeg +/- 25 handdoeken om ligzetel bezet te houden, personeel treedt niet op

Publiek: vooral Engelsen uit omgeving Birmingham, Manchester, geen dresscode, obesitas en tattoo's.

Sterren zijn van de gevel verwijderd: teken aan de wand?

Gereisd Met partner in juli 2018
Gilberto Gouveia, Chefe de receção, 10-8-2018

Dear Guest,

Your comments and suggestions are much appreciated as they are indeed crucial in supporting our improvement efforts.

We are delighted that we had the opportunity to be at your service and look forward to welcome at the Pestana Bay Hotel.

Geweldig All inclusive Resort

Louis Versteeg
27-1-2018

Beslist ook een Auto huren

Gereisd Met partner in mei 2017

Dear Guest,

As our guest you are our most respected advisor.

We are delighted to hear you had a great time with us.

dringend aan vernieuwing toe,zeker geen 4 sterren

Peter
12-8-2017

All in heel pover,lachwekkend ,geen bediening,geen airco ,te weinig ligplaatsen aan t zwembad en ook s avonds niet genoeg plaats om buiten te eten,personeel niet vriendelijk,op een paar uitzonderingen na,geen animatie, als je parasol wil moet je 2 euro betalen!!

Neem de lift naar boven en ga naar de Pestana royal!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Dear Guest,

Thank you for staying with us and for taking your time to share your experience with us.

With our Best regards,

The managment

Slow motion restaurant met weinig variatie

Bart
8-7-2017

Restaurant ontbreken propere glazen. Alternatieve plastic bekers. Relax bediening, waardoor je wat geduld moet hebben bij het aanvullen van weinig variërend buffet. Ontbijt met weinig beleg en geen variatie. Kamer en ligging maakt veel goed. Zoals voorzien geen animatie. Parasols betalend 2 euro is er echt wel over voor deze all incl.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Dear Guest,

As our guest you are our most respected advisor.

4**** is overdreven.

WD uit Vilvoorde
13-8-2014

Prachtig uitzicht op de oceaan. Goede isolatie van de kamers. Onderhoud kamers goed. Zwembad goed onderhouden. Shuttledienst OK.

Eten weinig gevarieerd, redelijk goed maar veel recuperatie van de dag voordien. Povere animatie. Hotel heeft een vrij rustig publiek. Personeel receptie is OK. Overig personeel is op enkele uitzonderingen na niet bijzonder vriendelijk en de leiding is zelfs regelmatig onbeschoft. Er heerst een spanning onder het personeel. Het hotel is te duur voor wat je in de plaats krijgt. Gelukkig is Madeira een prachtig eiland.

Dit hotel zeker geen tweede maal voor ons.

Dear Guest,

Thank you very much for sharing your feedback regarding your recent stay at the Pestana Ocean Bay All Inclusive Hotel.Looking forward to welcoming you back,

invasie van polen

peter w
9-7-2014

tja jammer dat dit hotel haar management op de komst van polen heeft afgestemd. in het begin van de week was de sfeer aangenamer door aanwezigheid van nederlanders, duitsers en engelsen. De komst van polen deed een afbreuk aan de sfeer. Het hotel is mooi maar iets te ver van centrum gelegen. De animatie overdag was er niet en in de avond matige animatie. Voor kinderen is er aburhaupt weinig of geen vermaak. Het all-inclusive concept was redelijk maar de keuze uit hotmeals was enigzins beperkt. (1 keer zelf rauw vlees gekregen op mijn bord)

Het was leuk om dit hotel op te zoeken maar het verdient zeker geen 4 sterren. 3 plus is voldoende voor dit hotel.

airco was aanwezig, zij het een oude propeller aan het plafond.

Een geweldig hotel !!!

J W Visser
1-7-2014

Pestana bay mag er van ons een ster bij krijgen, super schoon, heerlijk eten, heel vriendelijk personeel, geweldig uitzicht, ligging prima, in een woord TOP

Gereisd Met partner in juni 2014

Mooi hotel, stuk buiten Funchal

thea
1-6-2014

Wij logeerden 12 dagen in dit hotel en ons is het goed bevallen. Bediening vriendelijk op een enkeling na,maar daar stoorden wij ons niet aan. Lekker eten, en de mensen die daar over zeuren; we zijn hier niet in Nederland dus pas je een beetje aan zoals mensen in Zuid- Europa hun maaltijden bereiden en opdienen. En ook dat er geen entertainment zou zijn, op een enkele avond na was er iets te doen. Heel fijn van de gratis shuttle bus zoals eerder is genoemd. Omdat onze terugreis 's morgens vroeg was konden wij nog geen gebruik maken van de ontbijtzaal, wij kregen echter de avond ervoor een gigantisch ontbijt op de kamer, voor de volgende morgen; melk, sapjes in een pakje, 4 stuks fruit, ieder 2 broodjes met boter( ze waren wel het beleg vergeten, maar daar zeuren wij niet over) theezakjes. Mensen aan de receptie uiterst behulpzaam, gratis wifi maar alleen in de lounge.

Topvakantie !!

Bert Evelien Marga en John
20-5-2014

Een zeer goed hotel met heel vriendelijk personeel !

Obrigado {bedankt}

Over het eten kunnen we heel kort zijn: " Fantastisch "

Super genoten hier !!

Gereisd Met vrienden in mei 2014

Fantastiche plek

Louis Versteeg
2-11-2013

Dit all - in Hotel levert een prima service en heerlijk eten, iedereen vindt iets naar zijn zin. De staff is zeer klantvriendelijk en doet alles om het je naar de zin te maken. De kamers en het hele hotel zijn modern en goed schoon bedden zijn van een gezonde matras voorzien en zeer ruim. De gratis shuttle bus rijdt precies op tijd en is GRATIS evenals een highspeed WiFi helaas alleen beneden. Het zwembad is heerlijk van temp. Bovendien de zee is op steenworp afstand . Wij zijn hier 3 weken en 4 dagen geweest en heben dus ruim de tijd gehad om e.e.a te beoordelen. Een echte aanrader het zal u niet tegenvallen.