Zoover

Dominique Piedfort
7-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Aangenaam, proper luxeverblijf, zeker in vergelijking met de 'hutjemutjecampings' in deze prachtige omgeving. Ook de kinderen verbleven hier graag. Nee, op Vico valt weinig aan te merken. Toch een paar pijnpunten. De keuken was wel erg pover ingericht. En check de ligging van je appartement. Wij hadden een mooi zicht op het meer. Andere bezoekers keken uit op een duister, overdekt terras... Ook de soms wat decadente sfeer is niet nodig. Wandel met je bestelde drankje toch gewoon naar het zwembad, in plaats van de vriendelijke barmeid achter je aan te laten lopen. Ook toeristen die op voorhand hun handdoek op een ligstoel komen leggen, heeft deze plek niet nodig. Het was vast geen toeval dat uit dit gezin de pubers kwamen die na zonsondergang voor te veel herrie zorgden. Nee, ga dan naar een drukke plek met discotheek aan het Gardameer, zou ik durven zeggen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fijn complex maar voorkom teleurstelling!

Lotte borgers
28-7-2019

Een erg fijn complex, netjes verzorgd en vriendelijke eigenaren/personeel. Super zwembad, een prima plek om een week te vertoeven. MAAR let op! Tijdens mijn boeking vertelde de tussenpersoon dat dit het laatste beschikbare appartement was en dus helaas zonder “lake view”. Prima, en op basis van de 3 foto’s van het interieur én de foto’s van de appartementen met “lake-view” geboekt. Helaas had het appartement niet een mooi ruim terras als aan de voorkant maar een inpandig balkon van 3 m2 met daarop een kleine plastic tafel met 4 stoelen en een wasrek, je kon je kont niet keren. Tussen onze buren met de dezelfde postzegel zat een schutting. Er was dus totaal geen privacy of comfort op het balkon. Na mailen kregen we een ander app aangeboden buiten het complex zonder zwembad. Geen optie met 2 kids. Let dus op, app 7 en 8 ik zou het afraden als je ook fijn buiten wilt kunnen zitten.Foto’s van dit balkon worden NIET op de website getoond.

Heerlijke vakantie

Anoniem
23-7-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooi kleinschalig park met voldoende speelmogelijkheden voor de kids. Op loopafstand naar het dorpje met winkeltjes en supermarkt. Leuke rustige boulevard. De appartementen met bergzicht voor 4 personen hebben klein balkon. We hadden overlast van rokende buurman. Heerlijke bedden. Voor restaurants kun je beter de auto pakken en naar restaurant Holland rijden of Bella Vista. Appartement vrij duur voor wat je krijgt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Prachtige omgeving. Geweldige plek voor kinderen.

Ellen
27-5-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Prachtige omgeving. Leuk zwembad en speeltuin was groot succes. Huisje vond ik een beetje ongezellig ingericht en het was erg koud. Temperatuur is natuurlijk nog niet zo hoog in april maar verwarming was afgesteld waardoor je niet lekker warm kon stoken. Bedden zagen er goedkoop uit maar lagen best prima. Leuke restaurantjes en ijswinkeltjes in de buurt. Wij hebben genoten en ik zou dit verblijf aanraden.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

A
2-5-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Geweldige locatie. Elke foto die je maakt vanaf het resort lijkt zo uit een folder te komen. Op loopafstand van de winkels. 5 minuten de ene kant op. Of 10 via het water en een brug naar de ander. Resort wordt keurig onderhouden en de medewerkers zijn er vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Een aanrader voor de combinatie rust en uitstapjes

GHE
15-8-2018
  • Onderkomen8

Mooi complex met 22 ruime appartementen op zowel de 1e verdieping (meer privacy, iets beter uitzicht en wat krakende balken in plafond) als begane grond (directe toegang tot zwembad en tuin). Zeer vriendelijk personeel, prima zwembad, mooie groene tuin, zwembadbar, eigen parkeerplek en gratis speelvoorzieningen (trampoline, pingpong tafel, voetbaltafel, speeltuin, fitness). Alleen maar Nederlandse gezinnen (6-14 jaar). Complex is schitterend gelegen tussen de bergen aan het rustgevende Idromeer en op loopafstand van het dorp met bakker, slager, supermarkt, paar restaurants. In de omgeving is voldoende te doen: boottocht over meer, waterfietsen huren in Vesta, klimmen in Breg adventurepark, wandelen door natuurschoon in 'Parco delle fucine' (blauwe route), naar 1.466 meter hoogte op de Monte Stino, via een toeristische route naar Gargnano (Gardameer) en de watervalwandeling in Crone (via 'Localita Costa' vanaf pizzeria 'Bella Vista').

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Kindvriendelijk vakantieadres. Aanrader!

Fam. Lens
9-8-2018
  • Activiteiten8

Heel fijn vakantieadres! Aanrader.

+ fantastische, rustige ligging aan het Idromeer, Crone is een leuk, klein plaatsje;

+ goed onderhouden complex en mooie, grote tuin;

+ sinds 2018 een nieuw en groot speeltoestel met drie glijbaantjes. Verder een trampoline, tafeltennistafel, schommels, speelhuisje, fietsjes enz. aanwezig. Veel speelplezier voor vooral jonge kinderen.

+ ruim en schoon appartement, nespressomachine aanwezig, groot terras;

+ vriendelijk en behulpzaam personeel. Top!

Paar kleine verbeterpuntjes:

- keuken is klein (2 pitten);

- soms gehorig. Vooral als de buren met de eetkamerstoelen gaan schuiven;

- vaat-, thee- en handdoeken zijn niet aanwezig, zelf meenemen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Aanrader!

Jacquelien
10-9-2017
  • Onderkomen9

Wat een heerlijke plek. Prachtig gelegen. Idromeer is het Gardameer van 40 jaar geleden las ik ergens. En dat klopt. Heerlijk rustig met een leuk dorpje op loopafstand met de echte Italiaanse winkeltjes. Appartement was heerlijk ruim en alles was aanwezig. Ik wil nooit twee keer naar dezelfde plek. Maar hier kom is zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heerlijke plek! Prachtige ligging.

Daisy Hendrikx
18-8-2016
  • Activiteiten7

Het app. complex heeft een prachtige ligging. Het is kleinschalig, dus rustig maar toch levendig. De omgeving is prachtig met bergmeertjes en watervallen. In Crone zijn cafeetjes en restaurants.

Minpunt:

-de extra energiekosten en handdoekkosten bij aankomst. Sommige app. liggen minder mooi zonder uitzicht op het meer in een hoek en het balkon aan de achterkant.

Geweldig!

Daphne
8-5-2016
  • Activiteiten8

Net weer thuis van een verblijf van een week in dit prachtige vakantiepark. Wat hebben wij en onze dochters genoten. Het uitzicht op de bergen en het meer is echt adembenemend mooi. We gaan al jaren naar italie maar zo mooi uitzicht hebben wij nog niet eerder gehad. De rust die het park en de tuin uitstraalt was heerlijk. Het huisje is prima en alles wat we nodig hadden was er ook. Het ontvangst was erg gemoedelijk en vriendelijk. Lieve vrouw Renata is erg begaand met haar gasten en lief voor de kids. Het dorpje (heerlijk te lopen langs het meer) is voorzien van een winkeltje, een slager, een bakker en een restaurant waar je heerlijk een spaghetti kunt eten of een ijsje kunt halen. Kortom, wij hebben een super week gehad en gaan zeker terugkomen!