Zoover

A
2-5-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Geweldige locatie. Elke foto die je maakt vanaf het resort lijkt zo uit een folder te komen. Op loopafstand van de winkels. 5 minuten de ene kant op. Of 10 via het water en een brug naar de ander. Resort wordt keurig onderhouden en de medewerkers zijn er vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Een aanrader voor de combinatie rust en uitstapjes

GHE
15-8-2018
  • Activiteiten8

Mooi complex met 22 ruime appartementen op zowel de 1e verdieping (meer privacy, iets beter uitzicht en wat krakende balken in plafond) als begane grond (directe toegang tot zwembad en tuin). Zeer vriendelijk personeel, prima zwembad, mooie groene tuin, zwembadbar, eigen parkeerplek en gratis speelvoorzieningen (trampoline, pingpong tafel, voetbaltafel, speeltuin, fitness). Alleen maar Nederlandse gezinnen (6-14 jaar). Complex is schitterend gelegen tussen de bergen aan het rustgevende Idromeer en op loopafstand van het dorp met bakker, slager, supermarkt, paar restaurants. In de omgeving is voldoende te doen: boottocht over meer, waterfietsen huren in Vesta, klimmen in Breg adventurepark, wandelen door natuurschoon in 'Parco delle fucine' (blauwe route), naar 1.466 meter hoogte op de Monte Stino, via een toeristische route naar Gargnano (Gardameer) en de watervalwandeling in Crone (via 'Localita Costa' vanaf pizzeria 'Bella Vista').

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Kindvriendelijk vakantieadres. Aanrader!

Fam. Lens
9-8-2018
  • Activiteiten8

Heel fijn vakantieadres! Aanrader.

+ fantastische, rustige ligging aan het Idromeer, Crone is een leuk, klein plaatsje;

+ goed onderhouden complex en mooie, grote tuin;

+ sinds 2018 een nieuw en groot speeltoestel met drie glijbaantjes. Verder een trampoline, tafeltennistafel, schommels, speelhuisje, fietsjes enz. aanwezig. Veel speelplezier voor vooral jonge kinderen.

+ ruim en schoon appartement, nespressomachine aanwezig, groot terras;

+ vriendelijk en behulpzaam personeel. Top!

Paar kleine verbeterpuntjes:

- keuken is klein (2 pitten);

- soms gehorig. Vooral als de buren met de eetkamerstoelen gaan schuiven;

- vaat-, thee- en handdoeken zijn niet aanwezig, zelf meenemen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Aanrader!

Jacquelien
10-9-2017
  • Onderkomen9

Wat een heerlijke plek. Prachtig gelegen. Idromeer is het Gardameer van 40 jaar geleden las ik ergens. En dat klopt. Heerlijk rustig met een leuk dorpje op loopafstand met de echte Italiaanse winkeltjes. Appartement was heerlijk ruim en alles was aanwezig. Ik wil nooit twee keer naar dezelfde plek. Maar hier kom is zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heerlijke plek! Prachtige ligging.

Daisy Hendrikx
18-8-2016
  • Activiteiten7

Het app. complex heeft een prachtige ligging. Het is kleinschalig, dus rustig maar toch levendig. De omgeving is prachtig met bergmeertjes en watervallen. In Crone zijn cafeetjes en restaurants.

Minpunt:

-de extra energiekosten en handdoekkosten bij aankomst. Sommige app. liggen minder mooi zonder uitzicht op het meer in een hoek en het balkon aan de achterkant.

Geweldig!

Daphne
8-5-2016
  • Activiteiten8

Net weer thuis van een verblijf van een week in dit prachtige vakantiepark. Wat hebben wij en onze dochters genoten. Het uitzicht op de bergen en het meer is echt adembenemend mooi. We gaan al jaren naar italie maar zo mooi uitzicht hebben wij nog niet eerder gehad. De rust die het park en de tuin uitstraalt was heerlijk. Het huisje is prima en alles wat we nodig hadden was er ook. Het ontvangst was erg gemoedelijk en vriendelijk. Lieve vrouw Renata is erg begaand met haar gasten en lief voor de kids. Het dorpje (heerlijk te lopen langs het meer) is voorzien van een winkeltje, een slager, een bakker en een restaurant waar je heerlijk een spaghetti kunt eten of een ijsje kunt halen. Kortom, wij hebben een super week gehad en gaan zeker terugkomen!

Prachtige ligging, kindvriendelijk

carolien
14-9-2015

Weer genoten van residence Vico. We gaan er al jaren naar toe en het blijft fantastisch. Goede service van Luca, Renate en Sergio bij vragen en/of wensen. Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Superfijn

Kiki Pouwer
25-7-2015
  • Activiteiten10

Vico was heerlijk! Enorm vriendelijk personeel. Prima apartementje. Schattige dorpjes. Weinig toerisme. Mooie steden in de buurt (Verona, Mantova). Bergwandelen. Aanrader dus!

Een klein minpuntje: veel schreeuwende Hollandse kids op het terrein in de vroege ochtend en late avond. Het is geen club med. Dus je moet je kinderen zelf vermaken :)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Bella fantastica

H.NIEUWENHUIZEN
6-6-2015
  • Activiteiten10

zeer mooi gelegen park, beheerders uitermate vriendelijk, park werd heel goed onderhouden..

Appartementen waren schoon en voorzien van alle gemak, bed en douche waren heel netjes.

Omgeving was zeer rustig en mooi om uitstapjes te den en of uit te rusten

zwembad was met dit warme weer een verademende uitkomst.

Gereisd Met partner in mei 2015

Heel kindvriendelijk

lucinda
18-5-2015
  • Activiteiten6

wij hebben de eerste twee weken van mei doorgebracht in Residence Vico en het is ons erg goed bevallen. Italie is een prachtig land, heel vriendelijke mensen en allemaal even kindvriendelijk. Vico is gelegen op een superplek, vlak aan het meer en het uitzicht op alle balkons is even prachtig. Het appartement is ruim en netjes. en de eigenaresse is heel vriendelijk. zij heeft ons erg goed geholpen toen onze zoon (3 jaar) erg ziek was tijdens de vakantie en moest worden opgenomen in het ziekenhuis. Renata is erg behulpzaam geweest en altijd even lief voor de kinderen.

Het complex is erg mooi en rustig gelegen. onze kinderen hebben zich erg vermaakt met de kinderen van andere gasten. samen spelen op de trampoline, hagedissen zoeken en zwemmen in het zwembad. Op loopafstand zijn twee hele leuke speeltuintjes, ijssalons en eendjes die graag gevoerd worden. kortom voor (kleine) kinderen een paradijsje.