Zoover

Onvoldoende

prijs kwaliteit verhouding ok

Tatarek
18-6-2012

Receptie personeel spreekt Engels en was zeer behulpzaam. Zwembad zag er verzorgd uit. Huur caravan provenciaal was redelijk schoon . Toilet, douche, keukenapparaten en bestek was schoon. Last van muggen / geen muggenhorren in deuren en ramen. Geen Tv en Radio in caravan.

Caravans staan vrij dicht op elkaar. In Juni nog geen animatie. Het weer en temp. was ok. Strand op ca. 10 min. lopen. Strandboulevard was zeer verzorgd.

Never nooit meer !!!!!

marjon
25-8-2010

we kwamen aanrijden en reden tussen hoge muren en via een slagboom mochten we het gevangenis/campingterrein op. stoffig, vies, in gehuurde huisje (werd 4****-sterrenvilla genoemd) stonk het naar hond. vloerdweil lag op het bestek. overal lagen hondenharen.hoofdkussens waren geel en klonterig. electriciteitskabels lagen open en bloot op de camping. tralies voor de ramen(zegt genoeg,toch?) we zijn 1 nacht gebleven,geprobeerd te slapen maar dit lukte niet vanwege het rondscharrelende ongedierte (ik heb geprobeerd ze weg te jagen maar ze kwamen evenhard weer terug rennen).s'ochtends om 6 uur wilden we weer vertrekken maar we konden de gevangenis/camping niet af.rond 7.30 uur gillend/huilend gevlucht. Niet doen!!!

nooit meer

joop spin
16-10-2009

het is net een vesting,dikke muur eromheen als je aan komt rijden ,en bijna ALLEEN fransen,en de zee was verder van de camping als aangegeven werd

chalet redelijk en de gebreken die er aan waren werden de volgende dag gemaakt

maar voor wat je er voor moet betalen!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2008

Het is net Soweto...

Lieuwe Krol
5-8-2009

Ik ben niet snel ontevreden, maar deze camping is een absolute afrader. Van een camping met 4 sterren verwacht je comfortabele caravans/chalets en een beetje ruimte. Met name dat laatste was waardeloos. Nog nooit een camping gezien met een grotere caravandichtheid per vierkante meter. Als je je hand uitstak had je de croissant van de buurvrouw te pakken. Verder is het er niet echt schoon, is het zwembad in het hoogseizoen veel te klein en is het er nogal rumoerig door de naastgelegen permanente kermis en het slechte maar luidruchtige animatieprogramma in de avonduren.

Kennelijk vinden de Fransen het niet erg om als haringen in een ton op de camping te verblijven. Maar de paar Nederlanders die op de camping zaten waren allemaal zeer ontevreden en voelden zich bekocht. Niet heengaan dus.

geen aanrader nooit meer

marlies van donge
5-7-2009

wij waren met 2 caravans en 1 tent de plaatsen waar wij op moesten was een soort bouwput met een diepe goot ervoor waardoor je he trekhaak naar de knoppen kon rijden en je dus gelukkig met hulp van andere kampeerders er uiteindelijk toch op kon komen. smerig sanitair veel schimmel personeel wel aardig.heel erg vreemd wij moesten vooruit betalen en dus ter plekke bepalen hoelang wij bleven staan, nog nooit meegemaakt gaan hier ook nooit meer naar toe.

never nooit meer!!!!!

m.dekker
28-6-2009

we kwamen s'avonds half 10 aan. we werden ontvangen door de 'gardenier' die alleen frans sprak. hij wees ons op een kaartje aan waar het huisje ong. lag wat wij gehuurd hadden, wilde niet even meelopen.gaf ons 2 codes voor doorgangen naar het strand en iets wat ik nog steeds niet weet. na enig zoeken ons "huisje" gevonden. het stonk er naar natte hond, was erg klein ,muf, en ondanks het late tijdstip snikheet. s'nachts liepen de beesten over het houten dakje te krassen, en deze waren niet weg te jagen.(heb wel de rest van de camping gewekt.) de plukken hondenhaar lagen nog op de veranda, de vloerdweil op het bestekbakje. 2 kookplaten en een koelkast die kapot was. in het toilet kon je niet eens je kont keren, en een toiletpapierhouder was er ook niet.het zat er vol muggen, vliegen, enz. we zijn om 1 uur op een heel vies bed met pluizig kussen gaan slapen, en om 7.15 liep ik al over de camping om te klagen, maar om 8 uur ging receptie pas open.en ook zij sprak alleen frans. NIET DOEN!

2008

goed te doen

Desiree Verkouter
11-8-2008

De caravan op zich was goed, bedden iets minder. Zwembad was prima voor onze 3 kinderen en het strand was inderdaad op loopafstand en ook heel leuk (geen hinderlijke stenen of rotsen). Weinig golfslag en over 100 meter nog kunnen staan.

De animatie was iets te enthousiast, helaas stond er ook een andere camping naast die tegelijkertijd begon (dus 's avonds niet rustig voor de kinderen).

Zeer Frans georienteerde camping

Anique
7-8-2008

Mobilhomes staan allemaal kort op elkaar geplaatst en met de franse slag schoongemaakt. Het zwembad was in het hoogseizoen te klein voor het aantal mensen daardoor geen overzicht voor kleine kinderen. Personeel bij receptie en restaurant spreken geen engels en kunnen je niet van toeristische info over de regio voorzien, omdat ze ook niet uit het gebied komen! Door het vele verkeer (incl. de racende golfkarretjes van het personeel)op de camping niet echt veilig voor jonge kinderen.

geweldige camping! leuke animatie en groots voetbaltoernooi

Johnny Heitinga
23-2-2008

geweldige camping! leuke animatie en groots voetbaltoernooi. In de finale Nederland - Italië met 100 toeschouwers, uniek voor een camping voetbal finale! Mooi strand met wit parel zand. Leuke winkels en 3x in de week een plaatselijke markt. Kortom geweldig! boeken!

Gereisd Met vrienden in februari 2008
2007

deze camping is puur en alleen gericht op fransen

astrid
16-8-2007

deze camping is puur en alleen gericht op fransen. bij de receptie was er maar een meisje wat een heel klein beetje engels sprak verder niemand. werd ook niet geprobeerd.erg veel geluids overlast s'nachts van de kermis.zwembad was leuk omgeving erg mooi en alles op loop afstand.van de 400 plaatsen waren er maar 5 bezet door nederlanders.

Gereisd Familie in augustus 2007