Zoover

5,8

Helaas geen aanrader,4 sterren op de franse manier

Bas
12-8-2018

Prijs verhouding camping voor 10 nachten is niet wat je verwacht voor 170 euro per nacht.Klein zwembad wat overal 165 cm diep is en het kinderbad is 100 cm diep dus de kleintjes onder ons kunnen niet echt spelen in het water.De iets wat oudere stacaravans zijn niet goed bijgehouden en of degelijk schoongemaakt,douche valt uit elkaar deuren sluiten niet,de veranda steken spijkers uit ,stoelen zijn kapot,koelkast koelt niet fatsoenlijk,technische dienst op de franse manier en mieren horen bij de inventaris.De extra douches op het terrein zijn niet schoon te noemen.Animatie is puur frans Engels is als Nederlands voor ze oftewel nooit van gehoord.in de buurt is veel te doen en te zien,mooie omgeving samen met de zee wat een aanrader is.Jammer dat onze jongste dochter aangevallen is door een hond op de camping,medeleven door de camping/tohapi organisatie ondanks 35 hechtingen in het gezicht en 2 dagen ziekenhuis, vergeet het maar.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Voor ons geen tweede keer!

Silvi
21-8-2017

Dit is geen 4 sterren camping, maar een 2 sterren. Animatie team spreekt alleen Frans, er komt nog geen No of Yes uit, waardoor het voor de kinderen wel heel lastig communiceren wordt. Verder ook heel weinig Nederlandse gezinnen terwijl de camping via touroperator wordt aangeboden. Ook van deze organisatie niemand aanwezig ook niet 1 x per week bijvoorbeeld. Sanitair is zeer verouderd bij de zwembaden en het is er zeker niet schoon. Geen toezicht bij de zwembaden alleen een enige vorm bij het zwembadje met de glijbaan. Douches voordat je het zwembad uitloopt werken bij het kinderbadje totaal niet en de voetenbadjes zitten bij allen zwembaden verstopt. Medewerkers in het Pizza restaurant zijn onverzorgd en ook daar is er niemand die Engels spreekt, er ook geen moeite voor wil doen. De stenen rondom het zwembad zijn ook stuk gaten erin, de tegeltjes van het zwembad liggen her en der op de bodem, leuk voor de kinderen om ze op te duiken. De ondergrond van de speeltuin bestaat uit grind en is zeker niet kindvriendelijk, zeker omdat er ook een hoogspeeltoestel instaat. Je zou verwachten dat er speeltegels in liggen of zand. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Gezellige camping met leuke animatie

Fam. Mulder
5-5-2017

Fijne camping met prettige, nette sta-caravan, leuke zwembaden en animatie, vriendelijke staff en natuurlijk een prachtige omgeving. De accommodatie had iets peutervriendelijker gemogen, en het was soms wat gehorig (disco/jongeren op de camping),verder erg tevreden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Leuke vakantie in een mooie streek

Stijn Baert
7-1-2017

propere camping, niet zo stil

mooie omgeving, mooie natuur, veel te beleven

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Leuke vakantie

Familie Baert
26-10-2016

Propere caravan, dicht bij sanitair - aangenaam omdat thermostaat in douche niet echt werkte

sanitair werd dagelijks grondig gereinigd

Ruim animatie-aanbod tot midden in de nacht (= vriendelijke, harde werkers), maar campings in de buurt waren luidruchtiger

veel te doen in de omgeving

Personeel receptie, restaurant, winkel, zwembad, animatie = vriendelijk en beleefd

bewaking aan de ingang

dagelijks marktkraampjes = leuk

Mooi, maar luidruchtig!

José
30-8-2016

Zwembad verouderd. 2 Glijbanen dicht (later 1). Kids (11 en 8) hebben zich wel vermaakt.

Caravan: nieuw, netjes, van alle gemakken voorzien. Wel erg krap! Vooral ruimte in de (aparte) wc, douche en om de bedden heen. Restaurant: lekkere pizza en frites. Rest matiger. Bediening onverzorgd en slordig en alleen Frans sprekend. Winkel klein: lekkere broodjes. Wel duur.

Animatie: volledig Frans en LAWAAI (tot erg laat). Omgeving: mooi om een keer gezien te hebben. Let op: auto's hoger dan 2 m moeilijk parkeren (overal in de omgeving zijn palen 2m op parkeerplaatsen!) Strand is ver lopen! Met auto parkeergeld €6,00! Boucanet strand is leuker en gratis parkeren. Super U, Lidl dichtbij, maar: duurder dan in NL! Aanrader: Aigues Mortes! Onze kids vonden dit zelfs leuk.

Prima voor 1 week, netjes maar wel erg Frans

Jelle
18-8-2016

Prima (mobile-home)camping. Netjes verzorgd, schoon en overzichtelijk. Zwembaden prima, maar redelijk basic. Voor echt jonge kinderen niet ideaal.

Animatie echt gericht op Franstaligen, en sport-activiteiten zijn voor de wat oudere kinderen, niet voor 6-12 jaar.

Heerlijk dat het niet bomvol Nederlanders zit.

Afstand tot strand is acceptabel met bus, fiets of auto; lopend is af te raden vanwege afstand icm hitte (en bagage).

Wij hadden 3-slpkr mobile home. Uiteraard niet heel schoon opgeleverd, maar dat is nergens anders. De locatie (een straatje achter zwembad) is ideaal met kleine kinderen, maar 's avonds zit je wel volle bak in de herrie van Franstalige karaoke en (kinder-)disco, en dat vrijwel elke avond, dat vonden wij echt wel een groot minpunt.

Geen overlast van andere campings of weg gehad, maar dat komt ongetwijfeld doordat we echt op het centrale deel van de camping zaten.

Omgeving is niet heel divers en je moet echt de auto in om wat te beleven/zien.

Wij hebben op La Marine een prima week gehad, maar na een week waren we echt toe aan een nieuwe stek en wat rust in de avonduren.

Heerlijke ontspannen vakantie gehad!

Jeannette
9-8-2016

We hadden een stacaravan met 3 slaapkamers. Het was een nette caravan met een overdekt terras.

We zaten op nr 46, echt een ideaal plekje met veel ruimte er om heen.

Elke avond is er een mini disco. De kinderen vonden het geweldig.

Wij hadden geen last van het lawaai van onze camping, eerder van de overige campings er om heen.

Alles helaas wel in het Frans, maar de kinderen konden leuk mee doen. Het animatieteam is erg enthousiast en erg vriendelijk voor de kinderen.

We hebben heerlijk gefietst. Het strand is zeker te ver om te lopen. Wel is er een bus die je gratis naar het strand kan brengen.

Elke ochtend konden we verse croissantjes kopen, stokbrood of chocoladebroodjes.

Er zit een kleine supermarkt. De man achter de kassa kan goed Engels en zelfs een paar woordjes Nederlands.

Het zwembad is erg overzichtelijk, doordat alles afgeschermd is met hekken.

Je hebt verschillende baden.

Bij de poort van de camping staat dagelijks beveiliging.

Bij de receptie kunnen ze o.a ook Engels. Fijn als je nog niet zo goed de Franse taal spreekt.

Wij vinden deze camping echt een aanrader. We hebben echt genoten!

Goede vakantie gehad

Ineke
6-8-2016

Wij hadden een caravan voor aan op het park nr. 31 dus dicht bij zwembad en animatie , hebben ons er niet echt aan gestoord. Inderdaad een nadeel dat alles is het Frans gebeurd en dat er maar weinig personeel engels spreekt, strenge badjuf niet zozeer voor de Fransen maar wel t.o.v anderen, alhoewel ze wel erg vriendelijk was toen onze zoon gevallen was en niet erg lekker was. Zoon miste wel voetbalveld, maar had een leuke groep met nederlandse kinderen dus die heeft zich goed vermaakt, pendelbus naar strand is ideaal. Verder is het wel aan te raden om goed spul tegen muggen mee te nemen. Omgeving is leuk leuke plaatsen le grau zelf is inderdaad druk en als je ergens bent geweest sta je inde file om weer terug naar de camping te kunnen.

Dass war einmal............

Sonja en Paul
31-7-2016

Aankomst in topdrukte, chaotische. Huisje niet schoon maar dat zijn we gewend. Nadat we de mieren uit de vriezer hadden gehaald, probeerden we op de veranda bij te komen. Echter we hadden een plek op nog geen 10 meter naast de zeer drukke weg naar L' Espiguette waar non-stop verkeer over heen raast. Af en toe kon je elkaar niet verstaan, zo'n herrie. De meeste campings daar hebben geluidsschermen maar La Marine niet. Huisje was verder prima. Leuke zwembaden en Franssprekende animatie voor de jeugd. Animatie gaat tot 0.00 uur door en eerder slapen gaat alleen met oordoppen. Voor goed Frans sprekende pubers is het een leuke camping. Leuke steden zijn Aigues-Mortes, Sete en Nimes. Le Grau du Roi is ergtoeristisch maar heeft n leuk strand. Paardrijtochten mogelijk id buurt. Niet goedkoop maar n erg leuke ervaring voor onze dochter. Verder geen aanrader maar mocht u toch gaan, vraag vooraf een plek ver weg van de zwembaden ivm de animatie en vooral ver weg van de drukke weg.