Zoover
Camping Prades Park

Camping Prades Park

8,8

Wat een prachtig sanitair.

Vangilske
12-7-2016

Deze camping aan de rand van Prades, het rode dorp, is werkelijk prachtig gelegen in de bergen rond Prades.

Een waar natuurpark.

De camping heeft werkelijk super sanitair en is brandschoon.

De plaatsen op grint zoals zo vaak in Spanje.

Groot genoeg. Veel Spaanse gasten, receptie spreekt heel goed Engels.

Een zeer goed restaurant op de camping.

Wij zagen s middags om 3 uur het werkelijk bijna vol zitten.

Toen wij reserveerden voor half 7 s avonds was dat geen probleem.

Wat bleek, de kok was gewoon gebleven om voor ons te koken, we zaten helaas wel alleen.

De Spanjaarden hebben dus wel echt andere eetgewoonten.

Prades is een erg leuk oud stadje met een dorpspleintje met een paar restaurantjes.

Paar kleine winkeltjes.

In de omgeving prachtige routes door de bergen.

Leuk om een paar dagen te blijven.

verassend!

j. de jonge
23-10-2014

Begin Oktober een kleine week hier verbracht. Rustige ligging, sanitar is ouder maar ruim en keurig schoon. Receptie behulpzaam en engels sprekend. Het restaurant heeft een zonnig terras waar je lekker kunt eten.

Camping ligt 10 min lopen van het dorp Prades, waar je een leuk plein hebt met verschillende terrassen, met genoeg leven en echte Spaanse sfeer.

De omgeving is geweldig voor wandelen, fietsen en mountainbiken. De camping verhuurt zelfs goede elektro fietsen.

Op een kleine 45 min rijden van de zee en diverse andere, echt Spaanse, plaatsen. Een plaats waar je tussen de Spanjaarden bent ipv touristen!

Wij gaan volgend jaar zeker weer terug.

Kortom, een echte aanrader!

Prima camping om iets van het achterland te zien

Hans
15-9-2014

Nette, schone camping, voor 3/4 bestaand uit mooie bungalows, ook van particulieren. De omgeving is verrassend. Volop mogelijkheden voor wandelen en ATB fietsen, maar ook met de racefiets. Goed uitgezette routes, veel gratis uitleg bij de receptie. Toiletgebouw niet hypermodern maar schoon en met een flinke straal water. Prachtig zwembad zonder chloor (let op sluitingsdatum), goed en betaalbaar restaurant.