Zoover

• Activiteiten8,4

Prachtig

Lilian van der Hout met groep Soliferclub,
1-11-2018

Wij hebben met een groep van 24 equipes op deze camping gestaan.

De eigenaren ( Esther en Roger ) hebben ons gastvrij ontvangen en de camping ligt prachtig in een mooi wandelgebied. We mochten met de groep gebruik maken van de Kellerbar en dat was fijn. Het eten in het restaurant was erg goed en wij hebben er met de groep meerdere keren gegeten in die week. Kortom een mooie week hier gehad, bedankt!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geweldige camping

Anja,
4-7-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Nieuwe eigenaren die er heel veel moeite voor doen om de camping nieuw leven in te blazen en het lukt ze ook. Er worden mooie dingen georganiseerd, waaronder varken aan het spit. Sanitair is erg schoon en netjes, leuk en goed restaurant en voor de liefhebben een kroeg.

Gereisd met partner in mei 2018

In het najaar opnieuw.

van Iersel,
28-5-2018
  • Activiteiten8

Park is goed te vinden. Gebruik gemaakt van houten chalet, schoon, groot en met kookgelegenheid. Receptie en restaurant uitstekend, attente net gestarte nieuwe eigenaren en vriendelijke medewerkers. Goede uitvalsbasis voor wandelingen in de directe omgeving en de Vulkaneiffel.

Gereisd met partner in april 2018

Fantastich!

de Gier,
13-5-2018
  • Activiteiten10

Een heerlijke week gehad bij waldferienpark Gerolstein. We zaten in een houten chalet. Alles was netjes en schoon. Groot terras met heel mooi uitzicht. Grote speeltuin en midgetgolf aanwezig. Restaurant met goede keuken en fijn terras. Zwembad hebben we geen gebruik van gemaakt, is wat verouderd, zit inbegrepen in de prijs. Het park en de camping liggen in een hele mooie omgeving, met veel wandelroutes. Het centrum van Gerolstein in 5 minuten rijden. Vriendelijke en behulpzame (nieuwe) eigenaren. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in mei 2018

Aafelien Hendriks,
10-5-2018
  • Activiteiten9

Wij hadden de houten chalet gehuurd. Twee kinderen, 7-9 jaar. Prima chalet, heel ruim. Twee prima slaapkamers. Grote woonkamer met twee banken, goede keuken. Het uitzicht was fantastisch. Alle houten cahalets kijken uit over het park, uitzicht naar de bergen toe. Heel mooi.

Terras was ruim. Ales Keurig schoon.

Grote speeltuin direct achter de chalet.

Restaurant uitgebreide kaart, prima prijzen.

Mooie omgeving. Wij zijn 1 week geweest maar konden ons zeker nog 1 week vermaken. Voor herhaling vatbaar.

Zwembad op het park erg klein en verouderd. Gratis toegang tot het zwembad 10 minuten rijden in Gerolstein.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Familie van Diessen,
29-3-2018
  • Activiteiten9

Hebben met z'n 5-en hier een aantal dagen fijn vertoefd.

Erg mooie omgeving en erg mooi park, tegen de bossen. Erg mooi en goed gelegen.

Park heeft super vriendelijke, gezellige en gastvrije nieuwe nederlandse eigenaren!

Ook erg lekker gegeten in hun restaurant voor een goedkope prijs. Super prijs-kwaliteit verhouding!

Komen zeker nog eens terug!!!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Volgende keer weer

Op den Camp,
13-3-2018

Samen met de kinderen de carnavalsdagen in dit park geweest. Net een nieuwe eigenaar en dat doet het park goed. Wij zijn hier twee jaar geleden al eens geweest en zijn met name voor de leuke accommodatie en de omgeving teruggekomen. Sinds dit jaar is veel gemoderniseerd en is het aanbod en de kwaliteit van het restaurant en de receptie met sprongen vooruit gegaan! Ga zo door!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

De ideale bestemming voor het hele gezin

Familie van Dijk,
    13-3-2018
    • Activiteiten7

Gezellig met de familie de feestdagen verbracht in dit vakantiepark. Super mooie omgeving met veel wandel mogelijkheden. Fijne luxe bungalows die erg geschikt zijn voor een geslaagd lang familie weekend

Gereisd met vrienden in december 2016

Heerlijk/fantastisch

Piet deken,
    12-3-2018
    • Activiteiten8

Perfect lang weekend gehad bij dit park. Mooie natuur, prima om te wandelen en te vissen. Eten bij het restaurant is zeer goed, zo maakt de nieuwe eigenaar er een waar culinair hoogstandje van. De huisjes zijn leuk en schoon. Ook het sanitaire gebeuren, schoon en netjes. Ik ga hier zeker nog terugkomen.

Gereisd met partner in maart 2018

Mooi gastvrij park!

Gerrie Broers,
    28-10-2017
    • Activiteiten8

De verzorging van de huisjes was heel goed!

Het eten in het daar aanwezige restaurant vonden wij echt niet goed!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017