Zoover
Hotel Invisa La Cala

Hotel Invisa La Cala

Hotelsterstersterster
8,5

Prima hotel met uitstekende service

Rob
23-9-2019

Uitstekend hotel, Only Adults, dus dat moet je wel weten. Veel oudere Engelsen maar was prima sfeer. Prima ontbijt, uitstekende kamers en vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer??

Ruben Dpto. Marketing, Directora, 4-10-2019

Hallo Rob,

Beste gast, bedankt voor uw verblijf bij ons tijdens uw vakantie op Ibiza. Het is ons een genoegen te weten dat u hier alles heeft gevonden wat u nodig heeft voor uw vakantie. We verwelkomen je graag weer in de toekomst.

Vriendelijke groeten.

Voor herhaling zeer zeker vatbaar!!

Judith Pieters
12-9-2019

Schoon hotel met nette bediening, vriendelijke receptie personeel en ontzettend gevarieerd en goed eten !

Hallo Judith,

Schoon hotel met nette bediening, vriendelijke receptie personeel en ontzettend gevarieerd en goed eten.

Bedankt en groeten

Fantastisch!

Willem en Francoise
11-9-2019

Super goed hotel. Zeer vriendelijk personeel. Alles was zeer schoon. Ontbijt was zeer uitgebreid. We hadden geen halfpension, maar hoorden van andere mensen dat ook het diner goed was. Vlakbij de haven. Hele leuke restaurantjes en op 10 minuutjes afstand strand waar je strandstoelen kunt huren. Met de boot naar Formentera is ook een aanrader. Zeer mooie stranden. We hebben 1 dag een auto gehuurd en het eiland rondgereden. Hele mooie baaitjes overal.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Hallo Willem,

Wij waarderen uw beoordeling en verblijf in ons hotel. Het is ons een genoegen te weten dat u genoten hebt van uw verblijf en onze diensten. We hopen dat we u weer mogen verwelkomen in een van onze Invisa Hoteles.

Hutten
10-9-2019

Heel fijn hotel. Schoon! Het ruikt ook altijd fris. En hele aardige medewerkers. We zijn er nu 2x geweest en kom er graag nog een keer. Voor gezinnen met kinderen is het misschien wat saai.

Beste gast,

Bedankt voor uw verblijf bij ons tijdens uw vakantie op Ibiza. Het is ons een genoegen te weten dat u hier alles heeft gevonden wat u nodig heeft voor uw vakantie. We verwelkomen je graag weer in de toekomst.

Zeer goed

Rick Smulders
3-8-2019

Prima hotel, schonen kamers heel goed ontbijt.

Gereisd Met partner in augustus 2019
Ruben Dpto. Marketing, Directora, 7-8-2019

Hoi Rick,

We stellen uw reactie op prijs. We zijn blij te weten dat je een heerlijke vakantie hebt gehad in ons hotel. We hopen je in de toekomst weer te ontvangen.

Bedankt en groeten.

Schoon hotel, goede service en geweldig ontbijt!

J van schaijk
21-7-2019

Hotel is heel schoon en heeft een goede ligging. Ontbijt is ontzettend goed en uitgebreid. Wij logeren veel in hotels maar zelfs van der Valk heeft niet zo’n goed ontbijt als hier. Bij het zwembad krijg je regelmatig gratis een fruitcoctail of slush puppie, kortom een aanrader. Wij zijn 45 en 50 en vonden ons er wel erg “jong”. Veel ouderen in hotel, 60+

Gereisd Met partner in juli 2019
Ruben Dpto. Marketing, Directora, 25-7-2019

Goedemorgen,

We stellen uw reactie op prijs. We zijn blij te weten dat je een fantastische vakantie hebt gehad in ons hotel. Graag ontvangen wij u in de toekomst opnieuw.

Bedankt en groeten.

Fantastisch!

B. Wood
2-6-2019

Prima hotel. Geweldig eten! Zowel ontbijt als avondeten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Adults only. Ligging is super. St.Eulalia is een hele mooie schone en gezellige plaats. Auto huren is zeer aan te raden. Op loopafstand van hotel. Alleen de inrichting van de hal en zitjes in het hotel mag iets warmer aangekleed worden met sfeervolle verlichting zodat je ook iets vaker in hotel verblijf. De prijzen van het hotel ( drankjes) zijn goed. Een fantastische vakantie gehad. De volgende Ibiza vakantie wordt weer dit hotel.

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Cristina, Directora, 4-6-2019

Geachte dames en heren,

Wij danken u voor uw positieve evaluatie en zijn zeer verheugh te vernemen dat u van het verblijf in ons hotel in Ibiza heft genoten.

Graag begroeten wij u volgend jaar.

Het Invisa Team.

Zeer goed hotel

Marian
31-5-2019

Geweldig hotel. Vriendelijk personeel. Wel veel ouderen. Prima ontbijtbuffet

Gereisd Met partner in mei 2019
Cristina, Directora, 4-6-2019

Geachte dames en heren,

Bedankt voor je positieve reactie.

We zijn blij om te weten dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft doorgebracht dankzij onze faciliteiten en diensten.

Graag begroeten wij u volgend jaar.

Het Invisa Team.

Gast-vrij

Beerens, Hans
20-10-2018

Dit hotel is een verademing. Midden in de stad, winkelstraten en boulevard zijn dichtbij. Ondanks groot aantal gasten toch een zeer persoonlijke en supervriendelijke benadering.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
Dto. Marketing, Directora, 13-11-2018

Geachte heer,

Wij danken u voor uw positieve evaluatie en zijn zeer verheugd te vernemen dat u van het verblijf in ons hotel in Ibiza heft genoten. Ons hele team zal ook in de toekomst blijvenstriven u en onze overage gasten een onvergetelijke vakantie te bieden. Graaf begroeten wij u volgend jaar week en zeggen: "tot de volgende keer in hotel La Cala in Ibiza".

Met vriendelijke groeten uit zoning Ibiza,

Het Invisa - team

Caroline
13-10-2018

Echt een mooi en fijn hotel. De ligging is super fijn en de mensen die er werken zijn echt zo aardig. Het plaatsje is enorm fijn

TOPPER

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018
Dto. Marketing, Directora, 13-11-2018

Geachte mevrow,

Wij danken u voor uw positieve evaluatie en zijn zeer verheugd te vernemen dat u van her verlijf in ons hotel in Ibiza heft genoten. Ons hele team zal ook in de toekomst blijven striven u en onze overage gasten een onvergetelijke vakantie te bieden. Graaf begroeten wij u volgend jaar week en zeggen: "tot de volgende keer in hotel La Cala in Ibiza.

Met vriendelijke groeten uit zoning Ibiza,

Het Invisa- team