Zoover

9,8

Super – echt helemaal top

Roy
28-12-2018

Dit hotel heeft onze verwachting ruim overtroffen. Wat een fantastisch hotel.

Wij hadden een familiekamer geboekt, en kregen een vertrek met 2 slaapkamers, 2 badkamers (met bad en toilet en 2 wasbakken) en daarnaast een gezellige woonkamer met keukentje en een groot balkon. De kamers waren zeer gezellig ingericht, met goede verlichting overal en heel goede bedden. In de woonkamer en op het balkon stonden verschillende fauteuils en banken, en tevens een grote eettafel zodat je zowel binnen als buiten kunt zitten.

Het enige dat ontbrak in het keukentje is een koffiezetapparaat.

Het ontbijt was helemaal geweldig. Ik heb zelden zo een uitgebreid ontbijt gezien met heel veel verschillende soorten kaas en vleeswaren, broodjes, beleg, croissants, gebakjes, pannenkoekjes en wafels, veel fruit en yoghurt, champagne, verschillende warme producten zoals bacon en worstjes, op verzoek kon je een eitje laten bereiden zoals je wil. Internet werkt top.

Gereisd Met partner in december 2018

Fijn hotel met super ligging

Remco
1-10-2014

Heerlijk hotel met mooie suites direct aan het strand. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken en lakens.

De ligging is super. Je loopt in 20 minuten naar de haven van Banus en met 10 minuten loop je naar de Ocean Club.

Service is top! Wij werden midden in de nacht wakker door een bruiloft onder het hotel. Kregen wij zonder te hoeven zeuren een kamer voor die nacht op de 4e etage.

Geweldig!

noor.
4-6-2014

Heerlijk hotel aan het strand met mooi uitzicht. Wij zaten op de bovenste verdieping en hadden een geweldig mooie kamer. Elke dag werd de kamer schoongemaakt en opgeruimd. Schone handdoeken en elke dag schone lakens. Roomservice werd supersnel gebracht.

ik zou er het liefst gaan wonen!

In het hotel kon je in de avond pas vanaf 19uur eten. Wij waren met een baby dus aten we een op het strand (strandtent open tot 19uur). echt een aanrader!

Jacuzzi op het dakterras was heerlijk!

Begin mei, het was heerlijk weer.

Top vakantie. Geen negatieve dingen.

Goede keus

mandy
30-5-2010

Dit is echt een prachtig hotel, ligt mooi aan het strand en dichtbij puerto banus. De kamers zijn groot (suite) en mooi. Dit hotel is zeker een aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

SUPER!!!

Margriet
24-3-2010

Ben hier in mei met mijn partner geweest en hebben echt een heerlijk weekend gehad. Vanaf het moment dat we binnenkwamen tot het moment dat we weer weggingen hebben we genoten.

De kamers waren super ruim en luxe, super groot balkon/terras.

Op het strand hebben we ligbedjes gehuurd (15 euro per dag) en een biertje was 8,50 euro... Beetje prijzig, maar echt zo voor herhaling vatbaar!

erg mooi!

Liesbeth
20-9-2009

Hotel is prachtig, schitterende kamer, wij hadden junior suite, erg ruim en mooi terras.Zwembad is prima als je van ijswater houd, je doet er 15 min. over om door te komen, ook kinderbad vreemd genoeg. wel lekkere bedden en leuk publiek.ons zoontje mocht geen balletje in badje meenemen!? Personeel erg vriendelijk, ligging perfect, wel auto huren.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2009

Een aanrader!

A&M
20-9-2008

Sfeervol hotel,superiorkamer inderdaad door tussendeur gehorig,verder alles netjes en schoon verzorgd met een heerlijk strand voor de deur en met een mooie avondwandeling naar Puerto Banus voor de leuke restaurantjes!

Gereisd Met partner in september 2008

geen andere taal

paul deloof
21-6-2008

zeerestaurant: enkel bediening 20/6 in spaans, om 14h30 afdienen kennen ze niet, bepaald moment voor 3 pers 14 borden op tafel en dat voor hoeveel sterren??????????

Gereisd Met vrienden in juni 2008

beste hotel en mooiste in de omgeving

H.R te A
24-3-2008

beste hotel en mooiste in de omgeving.

als je van strand, zee, golfen, grote stad en veel drukte houdt, zal je je prettig voelen in Puerto Banus/Marbella.

Anders moet je er niet zijn. Het hotel bevint zich iets buiten Puerto Banus en dat is zeer aangenaam!!

Gereisd Familie in maart 2007

voor gezinnen met jonge kids een perfect hotel direct aan

uit eindhoven
18-8-2007

voor gezinnen met jonge kids een perfect hotel direct aan het strand gelegen en voorzien van leuk peuterbadje en kleine speeltuin. rondom het zwembad veel ligstoelen en handdoekenservice aanwezig( wij zijn wel in het voorseizoen geweest waardoor het niet druk was).personeel erg behulpzaam en vriendelijk.de suites zijn goed ingericht en hebben een keukentje (niet teveel bij voorstellen!) en een groot terras.de suite met dakterras&jacuzzi alleen boeken als je een echte zonaanbidder bent want er is geen zonwering. iedere ochtend en avond worden de kamers schoongemaakt. als je pech hebt kunnen de kamers wat gehorig zijn wegens de uitneembare tussenwandjes. hotelrestaurant is matig en niet kindvriendelijk. roomservice daarintegen goed. naast het hotel ligt een gezellige strandtent met goed eten en (vanwege strand) erg kindvriendelijk. langs het strand loop je binnnen een kwartiertje naar puerte banus. kortom,een echte aanrader!.wij gaan er zeker nog eens naartoe. (huur)auto aanbevolen