Zoover

Heeeeeerlijk

Derk-Willem Menop
19-8-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Uitstekend hotel met enorm vriendelijk personeel. Ontbijt zou iets uitgebreider mogen zijn. Diner zeer goed evenals de '' kaffee mit kuchen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Geen 3 sterren! Ieen soort gasthof

Michael-zonderland
22-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5

Je moet redelijk ver rijden naar de gletscher, maar dat wisten we. Het is een mooie romantische route!

Het zogenaamde hotel met 3 sterrenwaarderering is géén hotel maar een gasthof. Hierin zijn we behoorlijk misleid door touroperator. Ieder krijgt slechts 1 handdoek per week.

De handdoeken zijn allemaal verschillend van kleur en grootte.

Het bed word 1x per week verschoond (nadat je vertrokken bent).

Op zeep of shampoo hoef je niet te rekenen.

De bediening van het restaurant is erg vriendelijk en proberen je met alles te helpen (tips & tricks). Het ontbijt is voldoende varierend van yoghurt tot salami en een gekookt ei.

De kaffee und kuchen om 4 uur zijn prima. Het 3 gangen diner is goed.

Verder is het skiën super, voor ieder wat wils. Wat opvalt is dat het er niet erg druk is (in het hoogseizoen).

Voor het skiën kom ik terug, maar dan grijs ik een andere accomodatie.

super goed hotel

Frank
22-2-2010

zijn hier geweest in februari 2010 voor wintersport. Mooie ruime kamers, hebben zelfs zeer grote kamers. Avondeten zeer afwisselend voldoende en lekker, geen keuzemenu wel salade buffet. Ontbijt eenvoudig met mogelijkheid om broodjes voor de lunch klaar te maken.

All inclusive drankjes aangegeven tot 22.00 uur maar hier werd niet strikt naar gekeken.

Skibus stopt vlak bij hotel, naar Gletscher ca. 30 minuten in de bus. In hotel aparte verwarmde ruimte aanwezig om ski- en snowboard spullen op te bergen.

Gletscher (sneeuwzeker van oktober tot april) als skigebied zeer rustig, zelfs in carnavalsvakantie voor geen skilift hoeven te wachten. In dorp zelf mogelijkheid om materiaal te huren en buro om ski- of snowboardles te boeken. Leuk kleiner skigebied op grens van oostenrijk, Italië en Zwitserland.

Lijkt me ook leuke vakantiebestemming voor een actieve zomervakantie. Overdekt zwembad op 5 minuten lopen. Zeker een bestemming om nog eens terug te komen.

Tip zelf boeken bij hotel!