Zoover
Hotel Kaunertalerhof

Hotel Kaunertalerhof

Hotelstersterster

• Ligging t.o.v. pistes7,9

Mooi en keurig verzorgd hotel.

Gert-Jan
8-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het personeel was erg vriendelijk. Het eten wordt als plateservice aan tafel geserveerd. Wel is er een bescheiden saladebuffet. Het eten is van goede kwaliteit.

Bij het ontbijt en tijdens het koffie/thee-uur 's-middags is koffie en thee gratis. Buiten die tijden, bijvoorbeeld 's-avonds, moet je de koffie betalen, ondanks dat het een all-inclusive-arrangement betrof.

Bij het ontbijt misten we fruit, hoewel dat wel prominent op de folder staat!

Het gebak was prima en er was voldoende keus.

Er was bij het ontbijt te weinig keuze aan broodjes. Veel witte broodjes.

Al met al een goede vakantie op een mooie en rustige plek!! Geen doorgaand verkeer, want de weg eindigt bij de weg naar de gletscher!

Goed hotel, gastvrije ontvangst, all-in oké !

R.
4-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kaunertalerhof is een fijn hotel met een zeer gastvrij team. Wij waren daar in juli en hebben er een prima vakantie doorgebracht.

Blijkbaar is het hotel net van eigenaar gewisseld, de nieuwe gastheer en gastvrouw doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Alle kamers worden gerenoveerd, jammer genoeg hadden wij nog een (kleine) oude kamer, maar dergelijke kamers behoren binnenkort tot het verleden.

All-in is prettig geregeld: zelf bier, witte wijn, rode wijn, cola, fanta, sprite of bronwater tappen! Ook leuk voor de kinderen..... Tijdens ons verblijf was er niemand die hier misbruik van maakte.

Alles bij elkaar: een zeer aan te bevelen hotel met een goede prijs/kwaliteit-verhouding, geboekt via touroperator.

Mooi en goed Hotel

Henk en Ria Goossens
17-7-2011

Een goed en gezellig hotel vriendelijk personeel eten en drinken prima mooie ruime kamer.Wij komen vast is een keer weer terug'

Henk en Ria Goossens

Gereisd Met partner in juli 2011

Leuk hotel met oostenrijkse charme, zeer vriendelijke eten

E. Schmeitz
7-6-2008

Leuk hotel met oostenrijkse charme, zeer vriendelijke eigenares.

Heel lekker eten dat zeker gezien de prijzen een dikke 10 verdient

Gereisd Met partner in juni 2008