Zoover

leuk familie hotel

Koen en Nina
17-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer aan te bevelen hotel met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding, de eigenaresse werkt van vroeg tot laat maar blijft altijd vriendelijk.

De eigenaar kookt prima want ook onze kinderen hebben goed gegeten.

De schoonmaakster is van grote klasse alles blonk elke dag als een spiegel!

Altijd vriendelijk voor de kinderen!

We komen hier zeker terug.

super goed hotel

Frank
22-2-2010

zijn hier geweest in februari 2010 voor wintersport. Mooie ruime kamers, hebben zelfs zeer grote kamers. Avondeten zeer afwisselend voldoende en lekker, geen keuzemenu wel salade buffet. Ontbijt eenvoudig met mogelijkheid om broodjes voor de lunch klaar te maken.

All inclusive drankjes aangegeven tot 22.00 uur maar hier werd niet strikt naar gekeken.

Skibus stopt vlak bij hotel, naar Gletscher ca. 30 minuten in de bus. In hotel aparte verwarmde ruimte aanwezig om ski- en snowboard spullen op te bergen.

Gletscher (sneeuwzeker van oktober tot april) als skigebied zeer rustig, zelfs in carnavalsvakantie voor geen skilift hoeven te wachten. In dorp zelf mogelijkheid om materiaal te huren en buro om ski- of snowboardles te boeken. Leuk kleiner skigebied op grens van oostenrijk, Italië en Zwitserland.

Lijkt me ook leuke vakantiebestemming voor een actieve zomervakantie. Overdekt zwembad op 5 minuten lopen. Zeker een bestemming om nog eens terug te komen.

Tip zelf boeken bij hotel!

Gezellig en goed hotel

erwin hofman
8-8-2009

Zelfs met een kleine baby kan je je hier goed vermaken. Het eten is eenvoudig maar zeer goed. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het all inclusive concept werkt goed. Je bent wel afhankelijk van een auto want in het dorp is er weinig te beleven. In de omgeving is er wel genoeg te doen. Wel een uitstekende plek voor wandelaars. Leuk hotel en zeker een aanrader.

ooit terug mischien.

Annette
10-8-2008

We hadden een oude kamer. de handdoeken werden niet elke dag verschoond. na overleg toch elke dag nieuwe handdoeken. voor kleine en grote kinderen was er niks te doen. In de buurt was er wel een binnenzwembad en een speelhal. Het eten was wel perfect. net zoals de bediening. De natuur was geweldig.

Gereisd Familie in juli 2008

we geven het hotel een 7 tot 8

Lindy
10-8-2008

We hadden een oude hotelkamer. de handdoeken werden niet elke dag verschoond. na overleg toch elke dag nieuwe gekregen. het eten was perfect. er was totaal niks te doen voor kleine en grotere kinderen. maar we genoten wel van de mooie natuur! De bediening was goed.

Gereisd Familie in augustus 2008

Leuk hotel met oostenrijkse charme, zeer vriendelijke eten

E. Schmeitz
7-6-2008

Leuk hotel met oostenrijkse charme, zeer vriendelijke eigenares.

Heel lekker eten dat zeker gezien de prijzen een dikke 10 verdient

Gereisd Met partner in juni 2008

Prima hotel, zeer lekker eten, mooi gepresenteerde klein 3

Vanhaesebroucke D
16-8-2007

Prima hotel, zeer lekker eten, mooi gepresenteerde maaltijden.

Zeer vriendelijk personeel.

Wel klein zwembad, met maar 3 ligstoelen. Met Summercard kan je wel gratis naar Kaunertalcentrum, met groot zwembad en wel veel ligstoelen.

We beleefden een fantastische vakantie in Feichten, prachtige streek.

Gereisd Familie in augustus 2007

Het hotel is prachtig gelegen, het eten is zeer lekker

de bock- d'haen
16-6-2007

Het hotel is prachtig gelegen, het eten is zeer lekker. De prijskwaliteit is zeer goed. Met een kaart die je koopt kan je elke dag met de auto naar de gletjer rijden. We gaan er zeker nog eens terug naartoe.

Gereisd Anders in juni 2007