Zoover

Heeeeeerlijk

Derk-Willem Menop
19-8-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Uitstekend hotel met enorm vriendelijk personeel. Ontbijt zou iets uitgebreider mogen zijn. Diner zeer goed evenals de '' kaffee mit kuchen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Sprookjesachtig

Lia
2-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit is een supermooi natuurgebied, vooral in de winter sprookjesachtig

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Mooi en keurig verzorgd hotel.

Gert-Jan
8-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het personeel was erg vriendelijk. Het eten wordt als plateservice aan tafel geserveerd. Wel is er een bescheiden saladebuffet. Het eten is van goede kwaliteit.

Bij het ontbijt en tijdens het koffie/thee-uur 's-middags is koffie en thee gratis. Buiten die tijden, bijvoorbeeld 's-avonds, moet je de koffie betalen, ondanks dat het een all-inclusive-arrangement betrof.

Bij het ontbijt misten we fruit, hoewel dat wel prominent op de folder staat!

Het gebak was prima en er was voldoende keus.

Er was bij het ontbijt te weinig keuze aan broodjes. Veel witte broodjes.

Al met al een goede vakantie op een mooie en rustige plek!! Geen doorgaand verkeer, want de weg eindigt bij de weg naar de gletscher!

Vriendelijkste eigenaren aller tijden.

RobertP
26-6-2016

Vriendelijkste eigenaren aller tijden. Zeer persoonlijk behandeld, borrel voor de hele tafel bij een verjaardag en voor het vertrek. Elke keer maar weer vragen of het naar wens is, behulpzaam bij dagtripjes (Samnaun was er één van). Het eten was prima en ook de bediening. S Avonds na het eten wel de koffie betalen maar aan het eind van de week een belachelijk lage rekening. Prijs/kwaliteit dik in orde of het nu een hotel of een gasthof is (es wird mir Wurst sein).

Aanrader voor iedereen.

Geen 3 sterren! Ieen soort gasthof

Michael-zonderland
22-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5

Je moet redelijk ver rijden naar de gletscher, maar dat wisten we. Het is een mooie romantische route!

Het zogenaamde hotel met 3 sterrenwaarderering is géén hotel maar een gasthof. Hierin zijn we behoorlijk misleid door touroperator. Ieder krijgt slechts 1 handdoek per week.

De handdoeken zijn allemaal verschillend van kleur en grootte.

Het bed word 1x per week verschoond (nadat je vertrokken bent).

Op zeep of shampoo hoef je niet te rekenen.

De bediening van het restaurant is erg vriendelijk en proberen je met alles te helpen (tips & tricks). Het ontbijt is voldoende varierend van yoghurt tot salami en een gekookt ei.

De kaffee und kuchen om 4 uur zijn prima. Het 3 gangen diner is goed.

Verder is het skiën super, voor ieder wat wils. Wat opvalt is dat het er niet erg druk is (in het hoogseizoen).

Voor het skiën kom ik terug, maar dan grijs ik een andere accomodatie.

Prima!

Martin Bak
27-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de tweede keer met de wintersport naar dit Hotel geweest. Wederom alles prima in orde. Alles correct en goed geregeld.

Eten goed en ook de kinderen eten gezellig mee.

Kortom volgend jaar weer naar de familie Hafele!!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

Zeer goed!

Carlo
12-9-2011

We hebben een heerlijke vacantie in dit hotel doorgebracht, met zeer vriendelijke personneel en goed eten. Zeker terug later!

Gereisd Met vrienden in september 2011

Super stek.

Marian
9-8-2011

Een heel goed hotel, de eigenaresse staat van de vroege ochtend tot de late avond klaar voor de gasten. Het eten door de eigenaar bereid met verse produkten uit eigen tuin is afwisselend en verrukkelijk. Het all inclusive.concept is erg goed de drankjes voldoende en het zelf gebakken gebak wel 5 soorten heerlijk.Mooie kamer en elke morgen goed schoongemaakt. Je voelt je echt welkom.

Goed hotel, gastvrije ontvangst, all-in oké !

R.
4-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kaunertalerhof is een fijn hotel met een zeer gastvrij team. Wij waren daar in juli en hebben er een prima vakantie doorgebracht.

Blijkbaar is het hotel net van eigenaar gewisseld, de nieuwe gastheer en gastvrouw doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Alle kamers worden gerenoveerd, jammer genoeg hadden wij nog een (kleine) oude kamer, maar dergelijke kamers behoren binnenkort tot het verleden.

All-in is prettig geregeld: zelf bier, witte wijn, rode wijn, cola, fanta, sprite of bronwater tappen! Ook leuk voor de kinderen..... Tijdens ons verblijf was er niemand die hier misbruik van maakte.

Alles bij elkaar: een zeer aan te bevelen hotel met een goede prijs/kwaliteit-verhouding, geboekt via touroperator.

Mooi en goed Hotel

Henk en Ria Goossens
17-7-2011

Een goed en gezellig hotel vriendelijk personeel eten en drinken prima mooie ruime kamer.Wij komen vast is een keer weer terug'

Henk en Ria Goossens

Gereisd Met partner in juli 2011