Zoover

Sorteren

Perfecte ligging

Marjo
15-9-2015

Prima hotel met een perfecte ligging. 2 metrostations op loopafstand, genoeg terrasjes en winkeltjes in de omgeving. Kamers klein, maar netjes. Ontbijt is prima.

Fijn, goed bereikbaar

mevrouw Karssenberg
13-3-2014

Heerlijk hotel in de buurt van diverse metrolijnen. Leuk personeel, ruime kamer en goed bed!

Ontzettend leuk en goedkoop hotel!

Dewi
25-4-2013

Met mijn moeder was ik 5 dagen naar Parijs in de voorjaarsvakantie. Hotel le Royal beviel ons erg goed. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Bagage kan worden achtergelaten in de bagageruimte. Ontbijt is prima te doen. Kamers worden netjes schoongemaakt elke dag. Wij hadden een leuk uitzicht op de straat, geen geluidsoverlast gehad. Metrohaltes zijn op nog geen 5 min. loopafstand. Met de metro ben je erg snel bij alle bezienswaardigheden. Het enige minpunt is dat de kamers niet erg groot zijn, maar als het goed is ben je toch vaak op stap!

Te kleine kamers in een leuk hotel

hein.wiegmans
23-4-2013

Het hotel is gunstig gelegen. De buurt is erg aardig. Goed bereikbaar met metro. Prima ontbijt voor Franse begrippen. De kamer die wij hadden was te klein. Een kant van het bed stond tegen de muur. Overtollige kussens en sprei konden we niet in de kamer kwijt en hebben die moeten afgeven bij de receptie. Lift is klein (max. 4 pers.). Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Al met al wel goed geslapen maar erg krap.

Prachtig gelegen in een gezellige wijk.

Judith Nieuwhof
1-1-2013

5 nachten hebben we heerlijk geslapen in Le Royal.

Prima gelegen hotel. Aardig en behulpzaam personeel. Ontbijt is prima met genoeg keuze qua broodjes en beleg.

Wat ons heel blij maakte was de ligging. Geweldige restaurantjes, La Coupolle en L'Atalier er tegenover om de hoek. Leuke winkeltjes, bakkerijen en supermarkt ook om de hoek.

Kerkhof Montparnasse ligt achter het hotel en de Catacombes liggen aan het eind van de straat.

Twee metrostations vlakbij: Raspail en Vavin waarmee je overal dichtbij zit.

Echt een aanrader qua prijs/kwaliteit verhouding.

Groot verschil in kamers

F.M. Brouns
20-5-2012

We kregen na een vriendelijk ontvangst kamer 17 toegewezen. Helaas een kamer zonder direct daglicht. Er zit een raam in maar je kijkt uit op muren, het is een soort patio van 1x1.

Uiteindelijk kamer 42 gekregen (erg klein maar fijn) maar dat was een hoop gedoe. Receptionist probeerde ons eerst een dure suite aan te smeren omdat alle andere kamers al vol zaten. Toen hij door kreeg dat we echt niet bij zijn balie weg zouden gaan voordat er een goede oplossing was toverde hij uit het niets net die ene kamer tevoorschijn die toch vrij was. Jaja

Kamer is sfeervol, bed en sanitair zijn goed. Kamers zijn ook niet gehorig.

Ontbijten kun je het beste al vroeg doen wil je nog kunnen kiezen uit het niet al te ruime aanbod. Andere hotels waar we geweest zijn in Parijs hadden iets meer aanbod en variatie.

Le Royal ligt in een leuke nette wijk en is een goede uitvalbasis om op pad te gaan.

Ondanks het gedoe met de kamer is het meeste personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Geweldige locatie en sfeervol hotel!

K. Van de Beek
28-7-2011

onlangs 4 nachten verbleven. Leuk sfeervol hotel! Aardige medewerkers, gratis internet. Onze kamer (32) was niet groot maar wel erg netjes! Airco aanwezig, ramen kunnen open voor voldoende frisse lucht. Ontbijt tot 10.30 uur maar op is op en kan dus gebeuren dat er om 10.00 uur weinig tot niets meer is.

Gratis nespresso in de gezellige lobby, ben je theedrinker? Neem zelf je theezakjes mee.

Hotel ligt in een fijne wijk, ook savonds. Veel restaurantjes en het belangrijkste, ligt super goed gelegen tov metro stations! Op 3 minuten lopen 2 metro stations. Vanaf Gare du Nord rechtstreeks met de metro naar je hotel, ideaal!

Een volgend verblijf in Parijs voor mij, zeker weer hier!

topper , aan te bevelen als stadshotel

vermaas en v.d.meer
5-5-2011

4 nachten in le royal verbleven.

en zeker naar genoegen.

snel bij bus en metro stations.

schoon , goede service ook aan de receptie.

keurig ontbijtje. gratis koffie service en

de kluisjes, internet gratis. leuk stadshotel.

Professioneel en gastvrij

Danielle Werkman
6-2-2011

Charmant hotel met een gastvrije sfeer! Op het moment dat wij(moeder en dochter) er 3 nachten verbleven werd de hal rondom de lift geschilderd. Geen overlast van gehad want zelfs de schilders waren professioneel en attent. De lobby en ontbijtzaal waren zojuist vakkundig gerenoveerd en hadden een moderne, frisse uitstraling. Ontbijt was prima. Lobby zeer uitnodigend om even te zitten en gratis nespresso te nuttigen. Kamer aan voorzijde 5 hoog was klein maar prima en gemoedelijk. Sanitair ook prima. Ligging idd centraal met 2 opties op loopafstand. Wandelend in 10 min. bij Jardin Luxembourg, of bij Tour Montparnasse. Absolute aanrader qua prijs/kwaliteit!

PRIMA hotel, een aanrader

Richard en Ria
3-12-2010

Dit is een prima hotel, we zijn hier 4 nachten geweest. Ligging is uitstekend, tussen twee metrostations in (Vavin, lijn4 en Raspail lijn 6) in een gezellige wijk met leuke restaurantjes en cafeetjes. Zeer vriendelijk personeel dat ook Engels spreekt. De bagage wordt bewaard na het uitchecken, dus geen gesjouw met koffers tot de trein weer vertrekt. Er is ook mogelijkheid met een bijbetaling de kamer op de dag van vertrek langer te krijgen. De kamers zijn schoon, prima douche, de bedden zijn inderdaad wat kort en er zijn dekens in plaats van dekbedden.

Het ontbijt was ook goed, voldoende brood en beleg (kaas, ham, salami, jam, honing), jus d'orange,koffie, thee, eieren, yoghurt, vers fruit.

Kortom: dit is een hotel om nog eens naar terug te gaan!