Zoover

9,2

Super vakantie

De Wit,
1-12-2018

Saturn Palace is top hotel. Schone kamers, zeer vriendelijk personeel , ze komen de hele dag langs of je iets te drinken wilt en meerdere keren per dag met kleine hapjes. In elk hotel is wel wat aan te merken maar dat is bij je eigen thuis ook. Wij komen hier zeker nog wel eens terug.

Écht vakantie!

Annelies,
29-11-2018

Wat een Super vakantie! Het verblijf was Top. Een heerlijke kamer met een jacuzzi. Eten was gevarieerd en goed en er waren voldoende bedjes rond het zwembad en bij het strand. Het personeel was zeer vriendelijk en stond altijd voor je klaar. Wij gaan hier zeker terug!

Een top vakantie

Emmy Aarts,
18-11-2018

We hebben een zorgeloze vakantie gehad. De service was echt super want als je een probleem had dan deden ze echt zo veel mogelijk om het voor je op te lossen. De kamers waren top. Alles was heel erg schoon en dat geld ook voor de rest van het hotel. Alleen onze airco deed het minimaal, ook in de lobby was het behoorlijk warm. Wel had je 2 koele ruimtes waar het ook echt heel koel was. Het eten was erg lekker, je had veel keuze voor gezond eten zoals groenten en fruit. Als je aan het zwembad of op het strand lag kwamen het personeel langs met drinken, eten of koude handdoekjes . Als lunch heb je de keuze om in het restaurant te eten en je had twee andere plekken waar je kon eten. Overdag was er genoeg animatie en s'avonds was er een show. Een minpunt is dat het ver van het centrum licht, je kunt het wel lopen. tegenover het hotel zit een taxipunt. Ook was het zwembad koel. Voor de rest hebben we een hele fijne, leuke vakantie gehad.

Goeie prijs kwaliteit verhouding.

Melle Prins,
12-11-2018

We hebben een mooie vakantie gehad met heerlijk weer en het hotel voldeed ook prima. Als je houdt van buffetten en massaal eten en het bier en overige dranksoorten niet per se van een a merk behoeft te zijn. Als echte Griekenland ganger vind ik het eten in Turkije altijd iets tegenvallen.

Wat mij het meest tegenviel was de temperatuur van het zwembad. Ik heb dit ook gemeld en en had eigenlijk verwacht dat er gezien de (winterverbouwing?) heel veel zou veranderen. Als je kinderen na 10 minuten met blauwe lippen uit het water komen, dan is een verwarmd zwembad gewoon een must. De kamers waren net, de animatie was leuk en ook de kleine kermis waren simpelweg top voor de kinderen. We hebben 10 leuke dagen gehad.

Goede service en niet te massaal

Jennie,
11-11-2018

Zeer vriendelijk, goed eten, nette kamer En het voelt als 1 grote familie. Wij komen er al 6 jaar .

Wat een bediening!

Mie,
7-11-2018

Leuk hotel. Super bediening komen met de rolschaatsen tot op de pier met eten en drinken!!!

Je moet niet meer van je stoel af!

Zwembaden wel koud , in oktober ligt verwarmen zou aangenaam zijn.

Je kan 's avonds goed binnen vertoeven in de inkomhal of naar de shows binnen kijken. Kamers ruim en goede indeling familiekamers.

Super vriendelijk en vrolijke omgeving!

Ligging iets minder je kan niet aan een promenade wandelen. Winkels ook iets verder af gelegen.

In het restaurant was de bediening soms niet oprecht vriendelijk.

Wel veel variatie en keuze en mooi gepresenteerd.

Super hotel!

Mendy,
6-11-2018

Wat een heerlijk hotel is dit! In oktober 10 dagen met mijn 2 kinderen hier geweest en het was super. Lekker eten, mooi zwembad, schone kamers, super animatie! Wanneer je het even zat bent bij het zwembad, is het ook heerlijk om op het strand te liggen. In de zee zelfs grote schildpadden gezien! Kinderen vonden de kermis ook erg leuk. Aanrader dit hotel!

Geweldig

Gerrie,
5-11-2018

meerdere hotels in Lara en Belek gehad, maar dit is ook echt een aanrader. Kleinschaliger dan veel hotels in de buurt maar wel een geweldige service, zoals idd eten en drinken op het strand, denk aan broodje hamburger, donut, pizza, ‘s ochtends koffie, fris, bier, soms een kar met champagne, ijsjes etc. Je komt hier echt niks tekort. Het eten in t restaurant is van goede kwaliteit. Wij vinden het a la carte restaurant, dr Italiaan tegenvallen.

Leuk om met de bus/taxi naar de zaterdagmarkt te gaan in Antalya, wij zaten al om 8:30 in de taxi en dan ben je er even voor 9 uur en is het nog lekker rustig. Taxi regelde het hotel voor €30,- retourtje met 5 personen. Als ik dan een nadeel moet noemen is het de kermis. Mijn dochtertje is 10 jaar en voelt zich te groot voor de kinderachtige attracties zoals n ketting caroussel etc. Helaas mag je pas vanaf 12 jaar in bijvoorbeeld het schip, dit was een teleurstelling voor haar.

Geweldig hotel

F Habing,
4-11-2018

Fantastisch hotel , het personeel staat echt de hele dag voor je klaar, het eten is heel goed, we gaan zeker terug.

Geweldig! Volgend jaar weer!

Anthony De Goeijen,
3-11-2018

Geweldige vakantie gehad met zeer prettig verblijf en persoonlijke aandacht. Ze komen langs je strandbed met eten en drinken! Niet zo massaal als de grotere hotels in de buurt.