Zoover

7,4

Klein paradijsje...

Regina
9-9-2019

Heerlijke plek om te verblijven. Kamers zijn een beetje gedateerd maar eenmaal buiten maakt dat helemaal niks meer uit... super gezellige beach bar met leuke meiden die er werken ...heerlijk aangrenzend strand met ligbedjes en parasols...wij vonden het een klein paradijsje. Nidri is ook een leuk gezellig dorp met winkeltjes en heerlijke restaurants aan de haven. Wij hebben veel 4 en 5 sterren all inclusive resorts gezien maar bij deze appartementen was het echt relaxen ! Door omstandigheden 2 verschillende kamers gehad waarvan 1 aan de straat kant en een ( geboekte) met zeezicht maar nergens geluidsoverlast van ondervonden.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Héérlijk verblijf op een prachtig eiland.

M.van K.
18-8-2019

Prma op loopafstand van het gezellige Nidri. Service is goed. Wij hadden incl. ontbijt geboekt waaruit je 4 keuzes had. De bedjes aan zee zijn heerlijk. Handdoekje leggen wordt afgestraft door de spullen weg te halen. Perfect. De bar bij het strand is sfeervol en gezellig. Op zaterdag moet je oordoppen in doen want dan komt de partyboot rond 03.00 uur langs. Verder heerlijk verblijf gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Mooie locatie maar tegenvallend appartement

Johan
7-10-2018

Mooi gelegen complex, direct a/h strand met veel ligbedden en beachbar. Centrum op 10 min lopen. Wij hadden een ruime kamer (met balkon) aan de achterzijde met uitzicht over strand en zee. Geen tafel/stoelen op de kamer. Kamers zijn zeer gehorig (verkeer/aangrenzende kamers). Zeer kleine badkamer. Douche (+/- 60 cm breed) middels een plakkerig plastic gordijn gescheiden v/d rest van de badkamer. Na aankomst zelf de bedden opgemaakt. Dit na 2 dagen (wissel van lakens) opnieuw gedaan. Drie dagen daarna had men de lakens opnieuw afgehaald en deze opgevouwen op bed gelegd (konden we met dezelfde lakens onze bedden weer opmaken). Het schoonmaken van de (bad)kamer liet te wensen over (vlekken op vloer/spiegel v/d de vorige bewoners). Verder: Geen vaatdoek, afwasborstel en -middel. Theedoek niet gewisseld. Het bijgeboekte ontbijt (altijd buiten!) was zeer beperkt (4 vaste keuzes). Een omelet met wat fruit kost direct al 3,50 Euro extra!

Gereisd Met partner in september 2018

Het heeft een prachtige ligging wij zaten helemaal en daar

Ria
30-8-2018

Het heeft een prachtige ligging wij zaten helemaal bovenaan en hadden daar 3 appartementen allemaal even groot, wel schuine daken dus meerdere malen onze hoofden gestoten ( daar weer om kunnen lachen) de douche is erg klein maar er komt warm water uit de kraan dus geen probleem. Wij hadden een balkon aan de voor en achterkant waardoor we geen airco nodig hadden . Het enige wat ons stoorde was dat je in een appartement zit maar helemaal NIETS mee mag nemen naar het strand zelfs geen flesje water . Alles moet je kopen anders komen ze meteen op je af. Nou is dat niet zo erg maar het barretje stelt niet veel voor heeft een hele klein kaart met wat broodjes. Dat vonden we erg tegenvallen . Ontbijt voor één keer prima maar zeker niet voor 14 dagen lang. De straatkant erg gehorig verkeers raast voorbij en wij hebben veel dronken ruzieende mensen gehoord rond 05.00 s’morgens. Zeer toeristische maar meeste uit de Balkan)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne vakantie gehad maar niet voor de tweede keer

Ria
19-8-2018

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Zeker een aanrader

Pakos
4-8-2018

Een aantal commentaren gelezen, en dan blijft het je verbazen hoe enorm kritisch (Nederlandse) mensen kunnen zijn.

Accommodatie is schoon, heeft een prachtige ligging, zijn bijzonder aardige mensen. Wij hebben alleen maar genoten, en geven onze vrienden/familie een positief reis advies

Gereisd Met partner in augustus 2018

Zeer matig !!

Lambertus de Boer.
10-11-2017

Om dit appartementencomplex een voldoende te kunnen geven, moet je je standaard ver naar beneden bijstellen.

De eigenaresse is op z'n zachts gezegd onbehoorlijk.

Extreem gehorig.

De keuze voor dit complex was gewoon een vergissing !

Gereisd Met partner in juli 2016

Elke keer als ik foto's zie weer heimwee!!

Jacqueline van der Put
14-10-2017

Een schitterende plek om vakantie te vieren. Kleinschalig is wat wij altijd zoeken en dat was het ook echt. Vanuit de receptie sta je direct op het strand. De kleine beachbar is fantastisch. Leuke, lieve mensen.

Wel minder geschikt voor mensen met kleine kinderen.

Gereisd Met partner in juli 2016

nooit meer !

marco zalm
25-9-2017

ik begin met wat er wel goed was .het was er super schoon de schoonmaaksters erg aardig .

de rest van t personeel arrogant ,niet wat ik van de grieken gewend bent. het is er zo gehorig het verkeer wat er voorbij raast is alsof t door je kamer rijd de gehele nacht door .de barretjes onder je balkon erg rumoerig je hoort 4 verschillende muziekjes door mekaar.de buitendisco gaat tot 5 uur s ochtends door stukje verderop wel maar lijkt lorret wel .oja dan hebben ze ook nog een disco boot die snacht voorlangs vaart. het is een badplaats voor mensen uit de balkan dat zie je en hoor je wel.maar daar kan madouri niets aan doen.

de bedjes is echt een drama half gaar en veelste weinig bedjes ze trekken zo je laken van een bedje af (het personeel van t appartement). mijn zoon heeft niet zo goed zicht in t schemer en normaal houd hij een railing vast om een trap op te gaan hier hebben ze geen railingen en hij lag haast beneden dus. we hebben t allemaal gemeld bij touroperator maar helaas nooit meer iets van gehoord .

volgend jaar weer lekker naar een echt grieks eiland!

mevr. H.Oostra
8-7-2017

Voor de tweede keer naar Lefkas [madouri] geweest. Een fantastische locatie. Direct aan zee. Heerlijk ontspannen en genieten.

De Locatie is super. Personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Het is super schoon, iedere dag schoonmaak.

Vorig jaar hier dus ook geweest toen hadden we een appartement met bergzicht. Dat is dus een afrader veel overlast van verkeer e.d.

Nu zeezicht heel mooi. Wij hebben nu al heimwee!!!