Zoover

6,3

prima, eenvoudige appartementen

Danielle Arnoldus
7-5-2019

appartementengebouw bestaande uit meerdere gebouwen. het ligt aan een hellende weg. ruime appartementen, personeel was erg vriendelijk. wij hadden een 2 kamerappartement. Slaapbank in de woonkamer is voor de kinderen. bedden zijn goed, matrassen redelijk hard. keuken is alles aanwezig, magnetron, waterkoker, je krijgt zelfs een theedoek. afwasmiddel zou ook wel handig zijn, maar goed dat is te koop in de supermarkt.

zwembad binnen is lekker warm, buitenbad is groot en ruim opgezet met de ligbedden. het water was bij ons nog koud (pas gevuld). aan de drukke weg ligt een supermarkt erg goed qua aanbod en prijs (convience shop) en een heerlijk eetcafe Xemxija cafe, heel goed eten voor een hele goede prijs.

Ontbijt in het restaurant is beperkt maar voldoende tot goed, volwassenen 5 € en kinderen 2,50 €. het restaurant voor het diner vonden wij tegenvallen qua kwaliteit en keuze. we hebben een fijne vakantie gehad

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Nooit meer dit hotel

Extra
12-9-2018

Slecht hotel

Ontbijt eenzijdig nog niet eens een spiegelei of gekookt ei alleen ham en kaas

Geen yoghurt

Kamer eenvoudig airco stuk zodat water s nachts langs de muren lekte, doucheslang stuk er werd niet of nauwelijks gepoetst elke dag lagen dezelfde stofnesten in de hoek van badkamer

Niks te doen in de omgeving en slechts een paar restaurants in de buurt zwembad werd door de lokale zeer luidruchtige bevolking gebruikt dus als je later kwam waren er geen bedjes meer beschikbaar

Gereisd Met partner in september 2018

Fantasties ,gezien prijs kwaliteit verhouding

Nol
10-7-2018

Appartement gehuurd. Zeer vriendelijke receptie, bij vroege aankomst mogelijkheid om kleden en te douchen. Appartement was netjes en keuken zeer compleet ingericht. Twee TV's aanwezig, nieuwe matrassen, wel een beetje hard. Ontbijt vooral gebaseerd op de vele Engelse gasten. Kamer werd om de vier dagen schoongemaakt. Schone baddoeken waren bij de receptie verkrijgbaar.

Gereisd Met partner in juni 2018

Niks mis mee....

Margo
31-5-2018

Het hotel is verouderd, verwacht geen luxe, maar je hebt alles wat je nodig hebt.

Ik had alleen appartement, je kunt er koken, er is een magnetron en een waterkoker.

Het ligt bergje op, vlakbij een heel drukke weg. In de omgeving is niks te doen, een paar restaurants, een ijskraam, een fruitstalletje en een kleine supermarkt. De medewerkers van de receptie zijn vriendelijk, spreken allen Engels. Vanaf de 2 bushaltes kun je het hele eiland verkennen, is de bus vol dan heb je pech, dan wachten op de volgende. Een tripje gemaakt naar Sliema en St. Julian's, leuke plaatsen met een ruime boulevard. Valetta is ook aan te raden evenals Buggiba en Qawra. Zandstrand in Mellieha. Alles goed te bereiken met de bus voor 1,50 per rit.

Maar pas op voor de soms spiegelgladde stoepen, schoeisel met een flink profiel is echt noodzakelijk.

Gereisd Met partner in mei 2018

Prima hotel

Fam. Vermeulen
10-5-2018

We waren erg vroeg in het seizoen. Je kon aan vanalles merken dat ze nog bezig waren met de voorbereidingen voor het seizoen. Zo werd het zwembad buiten in de week dat we er waren gereinigd en de nieuwe lift ook in die week geïnstalleerd. Onze kamer had net een nieuwe badkamer die helemaal top was en de kamer werd ook dagelijks schoongemaakt. Ontbijt is prima. Ligging van het hotel ook. De bushalte is op loopafstand en je kunt met de bus overal komen. Goede uitvalsbasis naar de grote steden maar ook naar Gozo. Mensen in het hotel zijn erg vriendelijk en doen hun best je te helpen. Voor het geld wat je betaald een goed hotel.

Gereisd Met partner in april 2018

Gewoon goed. Gelegen in rustige gedeelte Malta.

Jacques
19-11-2017

Gastvrij, schone en mooie kamer, mooi uitzicht op zwembad/Baai/Bergen. Ontbijt basis maar goed. Heel service vriendelijk en behulpzaam personeel. Gewoon vragen als iets niets duidelijk is. Wij hadden Studio geboekt geen hotel. Iedere dag mochten we de handdoeken omwisselen indien nodig. Goed bereikbaar gelegen lokatie om naar het wat drukkere gedeelte te gaan met de bus en naar de prachtige Golden Bay.

Wat minder is als je naar de grotere steden gaat het openbaar vervoer deze bussen snel volgepropt zijn en gewoon doorrijden bij de bushalte's. De tijden die vermeld staan bij de halte's niet aangehouden worden en de chauffeurs niet erg klantvriendelijk zijn.

Heel mooi en rijk aan historie is dit eiland.

Niet overal kun je zwemmen in de middellandse zee omdat het erg rotsachtig is aan de kust.

Echter bij Golden Bay en omstreken zijn mooie stranden.

Gereisd Met partner in november 2017

Prima prijs kwaliteit verhouding

A. ten Napel
16-11-2016

Het hotel is wat gedateerd, maar daar wordt aan gewerkt. De ligging in combinatie met de bushalte voor de deur is uitstekend. Inderdaad er zou wat meer variatie in het ontbijt kunnen zitten. Ik begrijp ook niet dat ze dat niet doen, een paar spiegeleieren of gekookte eieren zou al een heel verschil maken . Maar gezien de prijs kun je eigenlijk geen aanmerkingen maken.

Malta is heel bezienswaardig, ik heb er samen met mijn vrouw dan ook een leuke vakantieweek gehad en ga misschien nog wel eens terug, misschien kies ik dan weer voor Porto Azzurro.

Als je niet te kritisch bent

F.m.m. Posthuma
16-10-2016

-Ontbijt is niet goed. Broodrooster kapot. Melkproducten zijn boven de 10 graden, spek bij ei is dik en niet goed doorgebakken. Ligt vervolgens in schalen welke niet op temperatuur gehouden worden.

-Regelmatig geen koud water beschikbaar. Kwam er alleen kokend water uit de kraan.

- Bij het apart gelegen restaurant bij het zwembad kregen we niet de bestelde producten.

- Brandalarm ging af. Vond geen ontruiming plaatst. Receptie personeel heeft de slow whoop uitgezet.

- hotel begint gedateerd te raken. Schimmel en roest op badkamer. Kalk en vuil in voegen. Stof uit ventilatie en airco.

fantastische ervaring om dit land te bewonderen!

nel
22-9-2016

Het voorjaar kondigt zich al snel aan met prima weer

De boot nemen kan je zelf doen, zonder extra kosten met toeristenbureau. Gewoon zelf de bus nemen en met de plattegrond kiezen wat je wilt zien. Het duurt wel iets langer dan de toeristen bus, maar ook daar is het opletten met de route. Het is nl. mogelijk dat je al voortijdig terugkomt bij je startplek.

Er zijn voldoende bijzonderheden te bekijken, het is met openbare bussen vaak goed te doen. Ook zijn er leuke excursies te boeken, wel duurder dan eigen regelingen. Er wordt door de gidsen veel verteld en ook in het Nederlands!

Een excursie naar de markt is gezellig en goed, maar ook dat kan je zelf regelen met openbaar vervoer.

Het hotel was prima, ontbijt goed voor de prijs. Diner is overal goed te kiezen in verschillende prijsklasse, voor onze begrippen goedkoop.

Het land is mooi en in deze

tijd van het jaar nog niet te warm. Het zwembad zou wel iets warmer mogen, want dat was onverwarmd, helaas.

Oudheidkundig, erg de moeite waard!

Prima hotel

Angelle
7-8-2016

Prima hotel, voor het geld. Kamer werd elke dag schoongemaakt, schone handdoeken en bedlakens. Airco was heerlijk! Alleen uitzicht op een muur was wat minder, maarja als hotel zijnde moet je deze kamers ook kwijt.

Zwembad was prima, soms geen bedjes meer maarja het is hoogseizoen. Buskaart is een aanrader, ook restaurantje onderaan de weg, Porto del sol. Personeel was wisselend, ene keer heel vriendelijk, andere keer werd er tegen ons gezegd dat we maar een andere keer moesten komen met onze vragen, want ze hadden nu geen tijd. Maar dat merkte ik op heel malta. De bus bestuurders waren ook zeer onvriendelijk.

al met al heb ik hier voor het geld (400 euro pp in t hoogseizoen) een prima vakantie gehad. Zeker een aanradar!