Zoover
Hotel Petit Palace Plaza del Carmen

Hotel Petit Palace Plaza del Carmen

7,6

Mooi hotel op een mooie centrale locatie

margavanboxtel
12-6-2016

In begin april geweest. Mooi kleiner hotel direct aan Plaza del Carmen. Super centraal, tussen metrostation Gran Via en Puerto del Sol, en toch aan een mooi pleintje. Mooie nette kamers, kleinere ontbijtruimte maar met veel keuze en variatie. Iedere dag iets extra's geserveerd. Kamer niet super groot, maar van alle gemakken voorzien. Zelfs een ventilatiesysteem wat 's nachts uit kan. Douche met regen en massagedouche. In hal staat watertap en koffie-thee apparaat. Gratis Wifi en behulpzame receptionisten. Ook 2 straten van Baja Bikes vandaan, met hun op de fiets door Madrid gefietst. Echt een aanrader! Bij nog een bezoek aan Madrid komen we zeker hier terug. Naast hotel zit restaurant Garbo met super lekker eten tegen normale prijs. Met mooi terras ook voor de lunch.

Voor een paar dagen Leuk!!!!

kristapieksma
15-10-2012

Het hotel is prima voor een paar daagjes. Kamers netjes, maar niets bijzonders. Ontbijt goed voor de prijs. Ligt echt heel centraal. Let op! Midden in de stad, dus wel s'avonds en s'nachtes veel herrie. Neem oordoppen mee en dan is het goed te doen. Dat moet je op de koop toe nemen, want qua ligging is het perfect.

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Ideaal gelegen om Madrid te verkennen

fdemesmaeker
16-8-2011

We zijn net terug van een vijfdaagse citytrip naar Madrid en verbleven 4 nachten in dit " HIGH TECH hotel. Staar je niet blind op de naam HT, want zo zijn er veel hotels in deze buurt. Dit hotel beschikt inderdaad over een een moderne badkamer met ofwel een douche met verschillende soorten spoeimogelijkheden ofwel met een badkamer met een bubbelbad. Wij verbleven er in kamer 409, op de bovenste verdieping. Deze kamer geeft niet uit op het plein en zou dus rustiger gelegen zijn. Wij hadden alvast een straatlawaai!

Idd, harde matras, onlogisch ingerichte badkamer (wanneer je douche kon je bv je handdoek nergens kwijt. Haardroger in de kamer aan wezig. LCD televisie, gratis WIFI (wel de code aan de receptie vragen om in te loggen). Ook is er een laptop in de kamer die ik echter niet gebruikte omdat ik de mijne bijhad. Gratis gebruik van de kluis in de kamer. Tip: je moet je creditkaart gebruiken om de kluis te gebruiken (is enkel nodig om deur te openen en te sluiten). Ontbijt is oké.

Perfecte locatie in het centrum

Ralph
27-10-2010

Weekendje met vrienden in Madrid, een geweldige stad. Het hotel ligt perfect in het centrum redelijk in de buurt van het metrostation. Wij boekten een driepersoonskamer, bleek een vrij luxe zolderkamer te zijn. Mooie badkamer met zelfs een laptop op de kamer (ook WiFi gratis). Enige kleine nadeeltje was dat het nogal warm was 's nachts, vanwege het open raam een beetje gehorig. We hebben hier overigens wel goed geslapen.

Petit

Margriet
21-4-2010

Door overboeking in een ander Petit Palace zijn wij hier terecht gekomen. Een prima ligging t.o.v. centrum en Metro. Het ontbijtbuffet was ook prima echter de kamers (standaard) waren wel heel erg klein. Weinig ruimte, heel benauwd (balkondeur kon niet open i.v.m. straatlawaai) en de badkamer is modern maar zeer onpractisch ingedeeld. Onze vrienden hadden daarbij nog eens een zeer vervelend uitzicht aan de achterkant met afvoerpijpen vanuit de keuken met daarbij behorende geurtjes. Voor ons geen hotel om naar terug te gaan. Maar Madrid is de moeite waard.

Centraal

Paulusma
11-12-2009

Fijn weekend hotel, goed gelegen ten opzichte van alle plekken die je als toerist zoekt in het mooie Madrid. Madrilenen zijn luidruchtig, dus probeer een kamer te regelen die niet op het plein uitkomt. Verder buitengewoon.

Gereisd Met partner in mei 2008

prijs / kwaliteit

Eddy Ritzen
28-3-2009

Hotel goed gelegen in shopping zone ook vlak bij metro en bezienswaardigheden , voldoet perfect aan wat men nodig heeft voor city trip hotel

Gereisd Met vrienden in maart 2009

Mooi hotel dicht bij de puerto del sol

David
9-2-2008

Mooi hotel dicht bij de puerto del sol. Alles is goed te bereiken. Je kan gemakkelijk te voet naar de plaza mayor, of naar palazio real. Bezoek zeker het Prado, de reina sofia en het park del retiro! Wij hadden een nogal kleine kamer, maar het comfort maakte dit meer dan goed: gratis internet op een laptop in de kamer, douche met massage-kraan, schone moderne kamer, LCD-tv, lekker ontbijt. Hotel ook gemakkelijk met de metro te bereiken vanuit de luchthaven. Heel het metro-netwerk is gemakkelijk en goedkoop in Madrid