Zoover
Appartement Résidence Horizon Morgat

Appartement Résidence Horizon Morgat

Appartement
8,3

Rustig, prachtige omgeving, prima appartement

Ronny en Annemiek
17-8-2009

Midden in het hoogseizoen en toch rustig zo hebben wij ons verblijf op dit complex ervaren. Park word voornamelijk bevolkt door Fransen. Zwembad is prima en loopje naar strand kort. Morgat biedt veel watersport mogelijkheden zoals duiken, kanovaren, surfen, zeilen en zwemen. Stranden zijn breed en zee helder en rustig. Prima tijd gehad. Het is wel moeilijk te vinden, er zijn geen bordjes geplaats.

heel mooie residentie

Martin
24-9-2008

Bezocht van 6-13sep08 met partner. Vierpersoonshuisje met heel ruime slaapkamer op verdiep. Beneden wat beperkt van ruimte,zeker goed voor twee personen maar volgens mij te krap voor vier volwassenen. Terras met afscheiding, naar het zuiden. Buiten het centrum maar daar is ook niet veel te zien. Het is een prachtig vakantieoord omwille van de natuur op het schiereiland Crozon. Je kunt er wandelen tussen de heide met prachtig uitzicht op de zee die je werkelijk omringt. De temperatuur komt er waarschijnlijk wel nooit boven de 20 graden dus op de mooie stranden kun je zelden zonnebaden.

Nieuw park dat toch zeer de moeite is

Rik
13-9-2007

Nieuw park dat toch zeer de moeite is. De 800 m naar het strand zijn een kort wandelingetje maar is goed te doen. De bungalows zijn mooi en volledig. We hebben hier een mooie tijd beleefd.

Gereisd Familie in september 2007