Zoover

8,7

Heerlijk Genoten

Jurgen,
1-12-2018

wij zijn hier 2,5 week geweest met een Caravan. op een staanplaats xl. dit zijn mooie plaatsen, ruim in een leuk straatje voor aan op de camping. de camping heeft een leuk annimatieteam mijn Dochter was heel de tijd weg en heeft zich prima vermaakt in het zwembad of aan het gardameer. het gardameer loopt heel geleidelijk af waardoor je ver het meer in kan lopen. ideaal voor kinderen dus. Elke avond was er wel een show of iets voord e kinderen.

Het sanitair is ook super. en word dagelijks schoongemaakt.

je kan er ook goed eten in het restaurant op de camping.

op de camping is ook een winkel. die is goed heeft het hoognodige. maar je kan ook naar de grote supermarkt aan het begin van de straat van de camping.

verder zijn er in de omgeving ook andere supermarkten oa. lidl.

Super behulpzaam personeel overal.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch! Aanrader!

Familie Gelders,
7-11-2018

Wij verbleven 12 nachten in een tweekamer mobilhome. Hadden wel al in november ervoor geboekt. Gevraagd om een rustige plaats owv onze zoon met autisme. En we hadden de rustigste plek van de hele camping gekregen! Ligt mooi in de natuur! Verzorgd! Mooie/rustige omgeving! Prachtig zicht op het gardameer. Leuke (ook nederlandstalige) animatie! Mooi zwembad en kinderbad. Iedereen is er heel vriendelijk van personeel. Lekker eten in het restaurant. Mooi terras in de mobilhome. Ook heel nieuw en zeker goed onderhouden, zeker het terras! Natuurlijk wel aan de kleine kant maar dat weet je van ervoor.

Je kan van daaruit zeker enkele mooie dorpen bezoeken! Winkelcentrum op 2 min met de auto. Of je kan ook te voet gaan. Wij zouden hier zeker terugkomen, maar willen meerdere plaatsen zien, anders kwamen we terug! Misschien ooit nog wel eens! Niets slecht aan te merken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Altijd weer heerlijk om er te zijn!

D.,
6-11-2018

Voor de 4e keer hier geweest en voor de 2e maal een review. Hier komen is voor ons als gezin, een thuiskomst! Genieten van de rust die er heerst en hoe anders als op megacampings aan de overkant van het meer! Weer een mobilehome gehad en dit keer echt op de kleinste plek maar super gezellig! Kinderen vinden als vanzelf hun weg en zitten binnen no time bij de Kidsclub of schieten hun voorraad waterballonen weg bij de Water Wars! Eten bij het restaurant is goed en de pizza's niet te versmaden voor de kids! Supermarkten in overvloed nabij en als je er wat vaker komt ontdek je steeds meer plekken die het bekijken waard zijn of kleine winkels met heerlijke olijfolie of andere streekproducten zoals wijn. Personeel wat al jaren hetzelfde is en je ook echt herkend van andere jaren is super vriendelijk, behulpzaam en open. Zelfs de eigenaar schuwt een praatje met gasten niet. Perfecte uitvalsbasis voor bezoeken aan plaatsen in de omgeving. Ciao

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Leuk!

Eloise,
24-9-2018

Leuke camping met erg vriendelijk personeel en animatie team.

Tevreden over het winkeltje, voor het brood en de "vergeten" dingen. Supermarkt Italmarkt boven aan de straat heeft alles, ook een lidl in de buurt.

Het zwembad is simpel maar leuk. Echter in de hitte en daardoor intensief gebruik hadden de filters het zwaar (maar zeker geen issues zoals oorontstekingen ed zoals gelezen bij andere campings). Stacaravan gehuurd via touroperator, erg tevreden over de locatie. Geen last van geluid.

Dichtbij het meer en een mooi pad naar de haventje met leuke restaurants.

Enige "minpunt" was de samenstelling van het animatieteam. Gezien het feit dat Nederlanders zeker 80% van de totale bezetting waren, was het vreemd dat er enkel 1 Nederlandstalig animatieteamlid was. Ook niet echt handig gezien de grote hoeveelheid kleine kinderen die niets anders dan Nederlands verstaan en spreken. Het zou fijn zijn als ze het team konden matchen aan de bezoekers

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super vakantie gehad op Camping Piantelle

Janneke,
24-9-2018

We zijn hier 2 weken in de voorjaarsvakantie geweest. Het is ons erg goed bevallen. Het weer was prima, tussen de 20 en 27 graden. Af en toe een bui. Doordat het nog geen hoogseizoen was, was het rond het Gardameer nog niet druk. Dit hebben wij als zeer positief ervaren. De camping is niet groot. Onze stacaravan was dichtbij het zwembad en de speeltuin gelegen. Perfect. We hebben voor volgend jaar alweer geboekt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Raymond belt en Joyce van Eeden,
16-9-2018

Net terug van een heerlijke vakantie op camping piantelle moniga del garde.rustige camping ,schoon . restaurant en winkeltje waren prima. Pizza ook heerlijk! Goeie ontvangt van Henk en Nikki. Leuke omgeving.liddl in de buurt was ook top.stacaravan schoon en netjes. Wij komen zeker terug 😘

Gereisd met partner in september 2018

Fam. W.,
2-9-2018

Heerlijke rustige camping. Mooi gelegen en mooie Xxl plekken. Sanitair iets verouderd, licht gaat snel uit. Niet prettig met douchen. Vriendelijk personeel, ook Nederlands.

Mooi zwembad. Ondanks kleine camping worden de ligbedjes bezet gehouden zonder dat men zelf aanwezig is.

Winkeltje en restaurant prima. Lekker brood.

Moniga del garda een klein dorpje met paar restaurants en lekker ijs.

Via het strand naar het haventje wandelen waar ook diverse eettenten zitten.

Strand: kiezel. Verschillende strandjes. Waterschoenen geen overbodige luxe.

Helaas hadden wij veel last van muggen daar waren we niet op voorbereid.

Genoeg leuke dorpjes in de omgeving. Vervoer per auto of boot.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Top bestemming

Jess,
1-9-2018

Al voor het vierde jaar hier geweest, en zou nog wel een jaar willen.. geen mega grote camping. Direct aan meer, heerlijk zwembad, vriendelijke personeel. Leuke dorpen in omgeving, heerlijke tijd gehad

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Aanrader!

Es,
24-8-2018

Heerlijke kleine camping, stacaravan geboekt via een touroperator. Heerlijke ruime plek en de kinderen maakten snel vriendjes.

Mooie ligging aan het Gardameer, binnen 10 min wandel je naar het dorp.

Zwembad is niet bijzonder, maar gewoon prima.

Omgeving is prachtig en een hoop te doen.

Wat ons betreft een aanrader!

Topvakantie!!!

Nicole,
20-8-2018

Eind juli hier geweest voor een heerlijke vakantie. We hadden een driekamer mobilehome van Piantelle. Bij aankomst al heel netjes, het wordt duidelijk goed schoongemaakt. Camping is niet te groot en niet te klein. Animatie werd verzorgd door een team van YFGroup en het team deed dit met erg veel enthousiasme. Ook was er een superleuke Nederlandse dame in dit team aanwezig. Voor onze dochter was dat heel fijn. Zwembad was prima, al zou een glijbaan of iets wel leuk zijn. Er is een peutergedeelte en een wat dieper bad. Ook was de hydrobike-training in de ochtend erg leuk. In het midden een ruime speeltuin op gras tussen de olijfbomen, waardoor genoeg schaduw. Restaurant ook prima en gezellig. Meer loop je zo naartoe en als je het wandelpad volgt, loop je zo naar de haven met gezellige restaurantjes. Verder genoeg te ondernemen met de auto, bv Verona, Salo en Sealife. Wij vonden het een geslaagde vakantie en komen zeker terug!