Zoover

5,8

Laatste keer.

Elvira
13-7-2018

Deze camping heeft prachtige plekken direct aan zee. Maar helaas kun je niet gelijk voor de deur de zee in. Er liggen veel kiezels en zee egels. Stukje verder lopen kun je er wel gewoon in. Verder is het sanitair te smerig voor woorden.

Gereisd Met partner in juli 2018

Dat dit nog kan!

Familie van Heijst
16-7-2017

Met veel moeite deze reis geboekt. We zijn hier nu twee dagen en wij hebben op onze aankomstdag (zaterdag) direct touroperator gebeld om ons om te boeken, Dit schijnt in het weekend niet te kunnen en we worden maandag terug gebeld?

Een ieder die hier naar toe op vakantie wil weet dan dat;

De staat van de bungalows beneden acceptabel zijn, lekkende kranen, slechte bedden, kapotte koelkast, veel ongedierte.

De receptie vriendelijk personeel maar ze spreken totaal geen Engels/Frans of andere talen dan Spaans.

Veel herrie op het terrein ( vakantiepark kan ik het niet noemen )

Blaffende honden, heel veel zwerfkatten.

Strand is geen strand om te zonnebaden ( geen mogelijkheid om te gaan ivm de vele keien )

Zwembadterrein ligt daarom dan ook bomvol met schreeuwende Spanjaarden. ( zwembad is simpel weg te klein )

Om het terrein te bereiken dien je over een zeer gevaarlijke half bewaakte spoorweg overgang te gaan.

Al met al reden genoeg omtrent zeggen " Gillend naar huis "

Zo willen wij geen vakantie vieren, hier hebben wij te hard moeten sparen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Lekker aan het strand

unica
18-9-2016

Hier gestaan in mei prachtige locatie aan zee, zeer veel wind. Wifi kost € 1,= per uur en alleen te ontvangen bij de receptie. Dit is niet van deze tijd. Geen winkeltje op het terrein of in de buurt. Op het terrein zijn div. water tappunten aanwezig. Douche worden goed schoon gemaakt. Als Wifi over de gehele camping aanwezig is voor een redelijke prijs zouden wij hier zeker terug komen. Nu niet