Zoover

Sorteren

Zeer goed hotel

Linda
4-4-2018

Prima hotel om voor een citytrip Parijs te verblijven. Afstand naar metro prima te lopen. Kamers hebben luxe uitstraling, bedden zijn prima, alles is schoon.

Ontbijt was lekker, voldoende keuze, alleen de eetzaal is aan de kleine kant. Als je 8.30u ging ontbijten, zat het helemaal vol en moest je wachten op een plekje.

Zwembad en wirlpool heerlijk om 's avonds naartoe te gaan, ook allemaal goed schoon.

Kortom echt een aanrader dit hotel!

Prima verblijf voor ons gezin

DC
4-1-2018

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt en kamers zijn basic maar ok. Onze kinderen vonden het kleine zwembad erg leuk na een dagje Parijs.

Héél nipt onze wagen in de parkeerplaast gekregen.

Als gezin met jonge kinderen zeer tevreden over onze keuze voor dit hotel.

Uitstekend hotel

Gerard Kool
11-9-2017

Uitstekend hotel , zowel receptie en bar zeer behulpzaam personeel.

Kamers zeer schoon

Heel slecht!!!

Hajar
31-8-2017

Allereerst onze kamer die werd echt niet opgeruimd, geen shampoo en geen nieuwe handdoeken. De service is zo slecht, ik heb vaak duidelijk gemaakt dat wij graag nieuwe handdoeken en shampoo's willen, in plaats van ons te helpen zegt 1 van hun letterlijk "Don't talk to me" ik vind het schandalig! Door het zwembad heb ik uitslag gekregen op mijn gezicht en op mijn benen. Ik heb vanmezelf een hele vettige huid, door hun zwembad is mijn gezicht helemaal uitgedroogd, er komen serieus witte dingen er uit. Ik vind dit het slechte slechtse maar dan ook echt het SLECHTE hotel ooit! Vooral de service!!!! Ohja, allerbelangrijkste, de schoonmaakster was boos op ons omdat we gingen klagen dat ze nooit opruimd en geen nieuwe dingen zet, heeft ze ons deur expres open gelaten de hele dag terwijl wij in Disneyland waren! Ik ga hier zwaar nog aangifte voor doen, ik weet nog steeds niet of er wel of niet iets gestolen, DE DEUR HEEFT ZE OPENGELATEN GUYS! Ik raad jullie zeker niet om dit hotel te bezoeken!

Compleet goed verzorgd hotel

Jack en Liesbeth
21-8-2017

Kamer: netjes, goed sanitair, klein maar knus, goed geisoleerd tegen geluid van buiten

Spa: compleet (kleine fitness, leuk klein zwembad, jacuzzi, eenvoudig)

Ontbijt: eenvoudig maar compleet

Personeel: vriendelijk, goed engels sprekend

Overigen: kleine eigen parking, service voor fietsenstalling, knusse ruimte voor rokers

Ligging: iets minder (ca. 4km van centrum), maar dicht bij metrostation, leuke buurt

Dit nooit meer

Ton
5-5-2017

Bijzonder slecht hotel met een slecht ontbijt voor € 12,00 pp je kan hiervoor in elke eettent op de hoek voor hetzelfde geld een veel beter ontbijt krijgen

Ontbijt in het hotel was bijzonder klein en weinig uitbreiding met oude broodjes

Bijzonder prettig

Mevr. H.Donker
20-3-2017

Zeer gastvrij personeel en beveiligde parkeergarage die je van te voren kunt reserveren.

Bedden zijn prima!

Echt een aanrader om te verblijven als je Parijs wilt bezoeken.

Ook veel winkels langs de route naar de metro, loopafstand 10 minuten.

Prima hotel

Selma en Saskia
10-10-2016

Aardig personeel, goed ontbijt, kamer netjes en schoon, goede service van schoonmaak. Kamer wel iets klein.

super hotel

ed van wijk
1-10-2016

voor een gezellig weekje Parijs is dit hotel goed te doen. aardige en behulpzame mensen achter de balie die goed Engels spreken, ook het ontbijt was goed .Zeker het zwembad is aan te raden na een hele dag wandelen in Parijs.

Geweldig hotel met sympathiek behulpzaam personeel

Cisca Smit
8-8-2016

Een net hotel waar je gastvrij wordt ontvangen. Ook het huishoudelijk personeel wijst zo nodig (met een glimlach) de weg. De kamer zag er schoon en netjes uit. Ook het zwembad, de sauna, de jacuzzi, de fitness-ruimte en de kleedkamers zagen er netjes uit met meer dan voldoende schone handdoeken/badlakens. Het ontbijt was goed en de bijna lege schalen werden op tijd bijgevuld. Het hotel is ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer.