Zoover
Hotel Residence Europe

Hotel Residence Europe

D.G. Rinkema
13-1-2019

De ligging was niet perfect, maar wel vlakbij de metro, waardoor je in no time in hartje Parijs bent

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Heerlijk

Alette
29-11-2018

Heel fijn hotel, met kleine, knusse kamers. Vriendelijk personeel en met een half uurtje sta je onder de Eiffeltoren, dus redelijk dicht bij het centrum van Parijs! Wij hebben in ieder geval genoten..

Gereisd Met vrienden in november 2018

Zeer goed hotel

Linda
4-4-2018

Prima hotel om voor een citytrip Parijs te verblijven. Afstand naar metro prima te lopen. Kamers hebben luxe uitstraling, bedden zijn prima, alles is schoon.

Ontbijt was lekker, voldoende keuze, alleen de eetzaal is aan de kleine kant. Als je 8.30u ging ontbijten, zat het helemaal vol en moest je wachten op een plekje.

Zwembad en wirlpool heerlijk om 's avonds naartoe te gaan, ook allemaal goed schoon.

Kortom echt een aanrader dit hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Prima verblijf voor ons gezin

DC
4-1-2018

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt en kamers zijn basic maar ok. Onze kinderen vonden het kleine zwembad erg leuk na een dagje Parijs.

Héél nipt onze wagen in de parkeerplaast gekregen.

Als gezin met jonge kinderen zeer tevreden over onze keuze voor dit hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2017

Uitstekend hotel

Gerard Kool
11-9-2017

Uitstekend hotel , zowel receptie en bar zeer behulpzaam personeel.

Kamers zeer schoon

Gereisd Met vrienden in september 2017

Heel slecht!!!

Hajar
31-8-2017

Allereerst onze kamer die werd echt niet opgeruimd, geen shampoo en geen nieuwe handdoeken. De service is zo slecht, ik heb vaak duidelijk gemaakt dat wij graag nieuwe handdoeken en shampoo's willen, in plaats van ons te helpen zegt 1 van hun letterlijk "Don't talk to me" ik vind het schandalig! Door het zwembad heb ik uitslag gekregen op mijn gezicht en op mijn benen. Ik heb vanmezelf een hele vettige huid, door hun zwembad is mijn gezicht helemaal uitgedroogd, er komen serieus witte dingen er uit. Ik vind dit het slechte slechtse maar dan ook echt het SLECHTE hotel ooit! Vooral de service!!!! Ohja, allerbelangrijkste, de schoonmaakster was boos op ons omdat we gingen klagen dat ze nooit opruimd en geen nieuwe dingen zet, heeft ze ons deur expres open gelaten de hele dag terwijl wij in Disneyland waren! Ik ga hier zwaar nog aangifte voor doen, ik weet nog steeds niet of er wel of niet iets gestolen, DE DEUR HEEFT ZE OPENGELATEN GUYS! Ik raad jullie zeker niet om dit hotel te bezoeken!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Compleet goed verzorgd hotel

Jack en Liesbeth
21-8-2017

Kamer: netjes, goed sanitair, klein maar knus, goed geisoleerd tegen geluid van buiten

Spa: compleet (kleine fitness, leuk klein zwembad, jacuzzi, eenvoudig)

Ontbijt: eenvoudig maar compleet

Personeel: vriendelijk, goed engels sprekend

Overigen: kleine eigen parking, service voor fietsenstalling, knusse ruimte voor rokers

Ligging: iets minder (ca. 4km van centrum), maar dicht bij metrostation, leuke buurt

Gereisd Met partner in augustus 2017

Dit nooit meer

Ton
5-5-2017

Bijzonder slecht hotel met een slecht ontbijt voor € 12,00 pp je kan hiervoor in elke eettent op de hoek voor hetzelfde geld een veel beter ontbijt krijgen

Ontbijt in het hotel was bijzonder klein en weinig uitbreiding met oude broodjes

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Bijzonder prettig

Mevr. H.Donker
20-3-2017

Zeer gastvrij personeel en beveiligde parkeergarage die je van te voren kunt reserveren.

Bedden zijn prima!

Echt een aanrader om te verblijven als je Parijs wilt bezoeken.

Ook veel winkels langs de route naar de metro, loopafstand 10 minuten.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2017

Prima hotel

Selma en Saskia
10-10-2016

Aardig personeel, goed ontbijt, kamer netjes en schoon, goede service van schoonmaak. Kamer wel iets klein.

Gereisd Met vrienden in oktober 2016