Zoover

Prima

Tineke,Ā
26-11-2018
  • HygiĆ«ne8

Centraal gelegen hotel, dicht bij de metro en leuke cafes om de hoek

Gereisd Zakelijk in november 2018

Hygiƫne en service laten te wensen over!

M.van Rosmalen,Ā
23-8-2018
  • HygiĆ«ne4

Voor mijn 60ste verjaardag hadden we dit hotel uitgekozen. Luxe hotel maar de service en het schoonmaken van de kamer liet te wensen over. Op mijn verjaardag was er niet gepoetst, geen schone handdoeken, geen drankjes aangevuld, dus het was gezellig thuiskomen 's avonds.šŸ˜• De medewerkers zouden er zeker wat op uit doen op mijn verjaardag, werd ons nog medegedeeld bij aankomst! Zeer teleurgesteld kwamen we op onze kamer op mijn verjaardag en vonden tussen de onopgemaakte bedden een muffin voor mijn verjaardag!! Die stond er al de hele dag dus weggegooid. Discussie over deze slechte service was niet mogelijk met de baliemedewerkers. Dit hotel denkt 4 sterren te hebben maar ik denk dat er nog veel te verbeteren valt, en dat je net zo goed een 2 of 3 sterren hotel kunt nemen. Dan spaar je een hoop geld uit! Beetje hoog in de bol daar!!

Gereisd Met partner in juli 2018

Voor herhaling vatbaar

jolienlaenen
29-1-2013

Bij aankomst zijn wij zeer goed opgevangen. Daarna is ook alles zeer vlot verlopen. We konden onze wagen in de parkeergarage parkeren (=handig). We hebben een super aangenaam verblijf gehad en keren binnen 2 weken terug naar dit hotel... Let wel op: mijn een grote wagen is het uitrijden van de parkeergarage niet zo handig ;-) Goede vaardigheden vereist!

Fijn bereikbaar

Erwin
21-1-2013

Lang weekend in december geweest met kinderen van 10 en 8 met eigen autio die in parkeerkelder kan. Metrostation om de hoek; geen last van verkeer tijdens nachtrust; restaurantjes om de hoek, maar ook eigen restaurant goed; personeel is vriendelijk; ontbijt is eenvoudig, maar zeker voldoende

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

Sfeervol hotel, met leuke binnenplaats

Tom
16-6-2012

Het hotel is eigenlijk een huizenblok en bestaat dus uit verschillende gebouwen. De oorspronkelijke tuinen zijn vervangen door een mooie binnenplaats. Wij hadden een grote kamer (2 volw. en 1 kind), met kitchenette en een grote en mooie badkamer. In de kamer een groot tweepersoonsbed en een bedbank, een bureau een grote kast en een koffiezetapparaat. Het ontbijt was goed, op zondag zeer druk, de andere dagen normale drukte. Het restaurant was goed, maar niet goedkoop.

Ligging prima. Vlakbij metrostation en in gezellige wijk.

Goed hotel met fantastische binnenplaats.

Harrie
24-5-2010

Een goed hotel met een fantastische binnenplaats waar je lekker kunt eten drinken. Voldoende schaduw, erg prettig in de warme maand augustus. Voldoende terrasjes in de buurt en ca 100 mtr van een metrostation. Ideaal om Parijs te verkennen. Wel een metro abonnement nemen! Een aanrader maar niet goedkoop.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

prima voor verblijf in Parijs

Evelien
18-8-2009

Hotel bestaande uit meerdere gebouwen en mooie binnenplaats. Dicht bij metrostation St. Sebastian Florissart. Ca 10-15 minuten van Gare du Nord. Nette kamers, nette/schone badkamer, prima bed. Goed en uitgebreid continentaal ontbijt. Aardig personeel.

Al met al zeker aan te raden!

Gereisd Met partner in augustus 2009

parijs mooi hoor

henk
3-8-2009

eenvoudig hotel lekkere koele kamer dicht bij metro idiaal voor steden trip

Gereisd Met partner in augustus 2008
2008

prachtige rustige binnenplaats

m.antonini
28-7-2008

Kamer minimaal, geen kitchenette zoals in folder stond. Ook vreemde tussendeur met andere kamer, die wel op slot was. Ook kluissleutel ontbrak. Wel prima ontbijt. Ook receptie prima. Verstopte Toilet binnen dag verholpen.

Gereisd Met partner in juli 2008

Mooi modern hotel, schone kamer

Saskia
13-5-2008

Mooi modern hotel, schone kamer. Erg warm maar met mobiele airco. Perfecte ligging, een kleine oase midden in de stad. De 4-persoons mini suite (via expedia) viel tegen, de kinderen sliepen op een bedbank. Ontbijt was bij ons exclusief, maar er zitten een aantal leuke bistrootjes in de straat waar je voor minder dan de helft kan ontbijten.

Gereisd Familie in mei 2008