Zoover

6,8

Heerlijke vakantie!

Fam. van Gaalen
11-5-2019

Wij zijn met ons gezin op deze camping geweest in de zomer van 2016.

Wij hadden een stacarvan van touroperator achteraan de camping. De stacarvan was prima, enig minpuntje was dat deze onder de bomen stond waardoor er niet veel zon was, maar met de warmte was dit niet heel erg. Van sanitair, animatie en restaurant geen gebruik gemaakt. Leuk zwembad met glijbanen en ook is er een springkussen op de camping te vinden . Voor uitstapjes in de omgeving zie de tips

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

NOOIT WEER!!!!

Jopie27
29-8-2018

Camping is zeer sterk gericht op Fransen, niet alleen de teksten hier en daar maar ook de houding van personeel naar "buitenlanders" is erg chauvinistisch en arrogant. In het zwembad werd gediscrimineerd, Fransen mochten alles en niet-Fransen werden telkens terug gefloten (blikjes drinken, lange zwembroek, op knieën vd glijbaan, etc.) In de ochtend werden belangrijke mededelingen omgeroepen, in het Nederlands, die onverstaanbaar waren door de kwaliteit van het omroepsysteem. Het eten in het restaurant was elke keer goed. Onze stacaravan was netjes maar het is ons een raadsel hoe de camping aan 4 sterren komt.

Veel stof door ontbreken van bestrating, overal grind. Bijna elke avond herrie vanuit bar tot 12 uur 's nachts (disco, karaoke etc.) terwijl camping regelement voorschreef dat het 22:00uur stil moest zijn.

Kortom, zonde van ons geld, buiten de camping wel veel leuke dingen te doen maar nooit weer naar deze camping.

Hallo,

Wij vinden het spijtig om uw teleurstelling te vernemen. Afgelopen jaren hebben wij ervaren dat ongeveer 30% van onze campinggasten Nederlands is. Ieder jaar ontvangen wij diverse nationaliteiten op onze camping waaronder Belgen, Duitsers, Spanjaarden, Zwitserse…

Ook ons team bestaat uit verschillende nationaliteiten. Wij vinden uw opmerking over onze medewerkers dan ook lastig te begrijpen.

Tot slotte willen wij u er graag op wijzen dat in onze camping brochure en het welkomstboekje vermeldt staat dat de avond activiteiten rond middernacht eindigen.

Vriendelijke groet,

Camping Bon Port

Prima voor herhaling vatbaar

Joost
25-8-2018

Prettig is de meertaligheid van de receptie, Lotte verdiend een dikke tien, ze is klantgericht en oprecht geinteresseerd in de campinggasten. De prijs-kwaliteit verhouding is goed.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Camping Bon Port ****, responsable, 5-4-2019

Joost,

Bedankt voor je reactie =) Het is een genoegen

Tot ziens !

Fantastische camping

Selma Zelihsen
24-8-2018

Sanitair wordt geregeld schoongemaakt, helaas verzieken sommige mensen het door viezigheid achter te laten. De stankoverlast bij het sanitairgebouw is aangepakt. Sfeer is gezellig en familiar, een goede mix tussen voornamelijk Nederlandse en Franse gasten. In het hoogzeizoen is er animatie voor kinderen tot ongeveer 11 jaar in zowel Frans- als Nederlandstalig. Bijna iedere avond is er iets te doen bij de bar, zoals oa. bingo, karaoke, dansavonden of hypnose, Sinds dit jaar is er bovendien een mooi podium bij de bar. Mooi zwembad en grote speeltuin. Campingeigenaar en medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam. Enige minpuntje blijft de snelheid waarmee op de camping wordt gereden. Sommigen denken dat ze op een kartbaan zitten, en vergeten dat er ook kinderen zijn. 10 km is 10 km!!

In de omgeving genoeg te doen: leuke (middeleeuwse) stadjes, strand, de mooie natuur van de Camargue en Cevennen, kano, klimmen. Komend jaar is gereserveerd!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Camping Bon Port ****, responsable, 5-4-2019

Selma Zelihsen,

Bedankt voor uw positieve reactie, tot ziens !

Camping met veel toekomstmogelijkheden.....

Martin Hilgen
24-8-2018

Tent gehuurd bij touroperator. Camping in mooi gebied als je van zon, zee en strand houdt. Sanitair is echt onder de maat v.w.b. hygiëne, maar dit komt deels door de gasten zelf die kinderen laten spelen in de douche- toiletruimte. De laatste dagen werd het al erg rustig en toen was de hygiëne en schoonmaak beter. De plaatsen zijn super, onder de bomen. De camping is relatief klein en overzichtelijk. Het zwembad is leuk....alleen in hoogtij dagen te klein.

Badmeesters controleren streng op handdoeken en dat is super, zodat iedereen die bij het zwembad komt een bedje heeft. De winkel is voor een 4 sterren camping slecht. Assortiment minimaal en de stokbroden kwamen vaak uit de vriezer en waren hierdoor droog. Maar gelukkig zit er een bakker binnen 7 minuten rijdenvan de camping (bij de Lidl).

Leuk voetbalveld en animatie doet het leuk (ook in het Nederlands). 4 sterren vinden wij te hoog voor deze camping. Daaromprijs kwaliteit -/-.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Hallo,

Wij vinden het spijtig om uw teleurstelling vernemen. Uw boeking is gemaakt bij een van onze partners, wij kunnen hierdoor geen rekening houden met de tarieven. Wij hebben geen indicatie over de tarieven van de huurprijzen die zij hanteren.

Wij hebben uw opmerking over het sanitair genoteerd. Wij streven ernaar om elke dag de ruimtes schoon te houden en deze ook regelmatig op netheid te controleren.

Geen aanrader!

Lisette
19-8-2018

Ligging van de camping is centraal en prima voor uitstapjes in de mooie omgeving.

De camping zelf is in onze ogen zeker geen 4 sterren waard als ik het vergelijk met andere 4 sterren campings.

Het zwembad is mooi en leuk,zeker voor de kinderen ,echter vergt het wel de nodige onderhoudt. Tegeltjes laten door het gehele zwembad los en dit is natuurlijk niet echt veilig. Daarnaast zaten er algen langs de randen. De badmeesters deden hun best dit snel op te lossen maar dit was tevergeefs. Goede onderhoud is echt noodzakelijk!

Het sanitair was ronduit smerig!! Regelmatig met de ogen dicht gedoucht. Overal lagen plukken haar en 1 x zelfs poep onder de douche!!! Een trekker om de douche na gebruik droog te maken ontbrak.

Voor de kinderen was er een miniclub. Wat onze kinderen erg jammer vonden was dat er geen minidisco werd georganiseerd.

Personeel, op een enkeling na, erg onvriendelijk.

Voor ons zeker geen 2e keer.

Hallo,

Wij vinden het spijtig om uw teleurstelling vernemen.

Op elke positie spreekt ons personeel Engels (animatie, receptie, zwembad, bar, restaurant). Wij ontvangen veel nationaliteiten, veel van hen zijn Nederlands dus daarom hebben wij ook Nederlandstalige medewerkers.

Wij hebben uw opmerking over het sanitair opgemerkt. Wij streven ernaar om elke dag de ruimtes schoon te houden en deze ook regelmatig op netheid te controleren.

Camping Bon Port

Mooie omgeving, onhygienische verouderde camping

Ddm
19-8-2018

Camping ligt in een mooi gebied en je kunt mooie uitstapjes maken, hoewel alles wel auto afstand van de camping ligt. Fietsen is niet echt mogelijk vanaf de camping. Wij vonden de camping erg op fransen gericht. Het overgrote deel van het personeel spreekt geen woord Engels, net als mensen in de omgeving.

Sanitair was oud en bij de mannen niet heel schoon, bij de vrouwen zelfs ronduit smerig. Het zwembad was leuk en een + voor de camping, hoewel de tegels van de bodem loskwamen en het ook vies was van algen.

We hebben een leuke vakantie gehad maar dat lag niet aan de camping; deze is zekergeen 4 sterren waard in vergelijking met andere 4 sterren campings. Niet voorherhaling vatbaar

Hallo,

Bedankt voor het doorlezen van het hierboven gegeven antwoord.

Met vriendelijke groeten.

Voor ons niet nog een keer

Sami
15-8-2018

De camping is rommelig opgezet, beetje ratjetoe hier en daar. Het sanitair wordt maar liefst 1 keer per dag schoongemaakt en dat is echt te weinig. Bovendien is de schoonmaak dan ook nog niet eens goed, wij zijn andere standaarden gewend, zelfs bij campings met minder sterren.

Iedere dag is er van alles en nog wat te doen, wordt zelfs via een speaker over de hele camping omgeroepen! Vinden het teveel van het goede maar als je daar wel naar op zoek bent, dan is er dus voldoende.

Omgeving is saai, geen mooi gebied. Wel dicht bij het strand.

Zwembad is top voor de kids.

Voor ons geen 2e keer meer.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Tot snel op Camping Bon Port

Wij hebben een factastische vakantie gehad.

Aniek
6-8-2018

Wij vonden het een erg leuke camping. Onze stacaravan stond op een mooie schaduwrijke plek.Het zwembad was perfect voor onze kinderen van 6 en 2.

Ook in de omgeving waren leuke plekjes.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Aniek,

Bedankt voor je reactie =) Het is een genoegen !

Tot snel op Camping Bon Port

Prima, maar veel voor verbetering vatbaar

Anoniem
27-7-2018

+ Top zwembad

+ Mooie, schaduwrijke plekken

+ Middellandse Zee en meerdere supermarkten en leuke stadjes in de buurt

- Veel gericht op Fransen, entertainment in de avond voornamelijk Franstalig terwijl er ook erg veel Nederlanders op de camping staan

- Hygiene en staat van sanitair kan veel beter

- (Bar)personeel komt nauwelijks een lach af

- Winkeltje op de camping erg karig

Gereisd Met partner in juli 2018