Zoover

Echt Oostenrijks genieten!

anne_schaper
13-5-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Afgelopen winter zijn wij in dit fijne Chalet geweest. We hadden lekker veel ruimte en alles was er super schoon. Wat ik persoonlijk erg prettig vond, ivm met mijn allergie. Nog een pluspunt was dat alle slaapkamers van een eigen douche en toilet waren voorzien.

De aanwezigheid van de sauna was erg welkom na het ploeteren op de piste. Erg fijn waren de extra handdoeken daarbij.

De piste is letterlijk de straat oversteken en het centrum is ook erg dichtbij. Wij hebben ons super vermaakt en vinden dit Chalet zeker voor herhaling vatbaar!

Ideaal chalet

Johan
20-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik sluit mij bij de onderstaande beoordeling volledig aan. Wij waren met 9 personen dus voldoende ruimte. Het is bedoeld voor Max 22 personen maar dan is het wel krap in de huiskamer en niet te doen in de keuken. Inrichting zou wellicht iets moderner kunnen maar verder echt perfect met per kamer een badkamer en alles schoon.

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Heerlijk ruim en gezellig huis

Wintersport Sleeuwijk
25-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Chalet Jasmin in Zell am See is écht een fantastische plek om met een grote groep wintersportliefhebbers te verblijven. Bij aankomst werden wij, in een heel schoon en net huis, hartelijk ontvangen door de Nederlandse verhuurders. Het Het huis oogt wat 'ouwbollig' qua inrichting maar is ontzettend gezellig. Alle slaapkamers zijn voorzien van een eigen badkamer met toilet. De woonkamer / eetkamer is ruim opgezet en is gezellig. Het huis heeft een kelder met voldoende ruimte voor ski's en schoenen. Daarnaast heeft de kelder een gezellige stube en een fijne sauna. Het huis ligt op loopafstand van de piste, ook voor jonge kinderen goed aan te lopen. Voor het huis zijn meerdere parkeerplaatsen.

Het enige nadeel is dat de keuken wat aan de kleine kant is en de kastjes vol staan met (glas) servies. Een voordeel is dat er pannen, borden, bestek en glazen genoeg zijn en je niet steeds hoeft af te wassen.

Prachtig chalet

Thomas
16-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Pension Jasmin in Zell am See is een mooi chalet, gelegen in een prachtige omgeving. Kamers zagen er goed uit en de sauna was ook lekker! Ik heb een hele leuke vakantie gehad en volgend jaar gaan we zeker weer!!

Gereisd Met vrienden in januari 2009