Zoover

2007

Wij zijn in het voorjaar 2 weken op deze camping geweest

Fam van der Maden
9-6-2007

Wij zijn in het voorjaar 2 weken op deze camping geweest de eerste week hadden we een zwembad voor ons zelf deze was zelfs verwarmd. Het was zeer rustig alleen was er geen animatie voor de kinderen.In de zomer zou ik hier niet snel naar toe gaan de stacaravans staan heel kort op elkaar en dan is het zwembad snel te klein.

De stacaravan was netjes en schoon,maar ik denk dat wij de eerste bewoners van het seizoen waren.de omgeving is ook mooi.Kortom wij hebben een mooie vakantie gehad.

Deze camping wordt omschreven als fantastisch, ik verzeker

F. Dijkstra
28-1-2007

Deze camping wordt omschreven als fantastisch, ik verzeker u dat dit niet zo is. Vies, slechte behuizing, dicht op elkaar, een vol vies zwembad waar vooral pubers huizen, ook in de zgn. kinderbaden, onvriendelijk personeel vooral bij de receptie en tot overmaat van ramp een armbandje om waarbij gezegd wordt; nooit afdoen anders krijg je straf!!! Ook bij klachten wordt geen aktie ondernomen. Dorp is saai, ook daar weer onvriendelijke en zelfs rascistische mensen mochten wij ondervinden met 2 lichtgetinte kinderen. Dat was de druppel, na 2 dagen in een zeer vieze stacaravan waar je werkelijk je...... niet kon keren, huiswaarts.