Zoover

6,9

Nooit meer, Rumoerig!!!!

fam.Lodewijkx
11-8-2011

Erg rumoerig, overdag, s'avonds en s'nachts. Niet alleen kan je het animatieteam over de hele camping horen, met hetzelfde repertoire, het wordt ook constant herhaald. Laatste 5 nachten niet geslapen, dronken groepjes maakten constant kabaal, en werden niet aangesproken door de aanwezige bewaking en/of campleiding.

Gezien de faciliteiten maximaal een 3 sterren camping. Erg duur, ongeveer €48,- per nacht voor 2 volwassenen en 1 kind, in tegenstelling tot 4 sterren campings aan het gardameer waar we gemiddeld € 36,- per nacht kwijtraakten, en waar het een stuk rustiger was.Kortom dat scheelt een €250,- op een vakantie.

We hebben veel campings gezien, van 1 tot en met 5 sterren, maar nog nooit zo rumoerig en verkeerde kwaliteit/prijsverhouding.

Tip, bedenk voor je een WIFI toegangspas koopt, dat het internet vaak niet bereikbaar is!

Wij gaan niet meer terug.

Andy
25-7-2011

Camping la sainte baume is helemaal geen 4 sterren camping.

Animatie en kinderclub zijn volledig op de Fransen gericht. Geen letter Nederlands of Engels... - Weinig tot geen controle in zwembad - Zwembad is verouderd - Niet genoeg ligstoelen - Staanplaatsen zijn maximum 60 m² groot, zeker geen 100 zoals vermeld op de site ! Sanitair, douches, toiletten, lavabo's en punt om camping toiletten te legen, zijn alle naast elkaar, wat niet echt aangenaam is... In de bar hebben ze amper ijsjes voor de kinderen op voorraad,...

Positief zijn de mogelijkheden tot paardrijden naast de camping en de rust 's avonds en 's morgens.

Alle Belgen en Nederlanders waar wij tijdens onze vakantie mee gepraat hebben, komen hier niet meer terug. De camping is volgens hen de laatste jaren enorm achteruit gegaan en is zeker geen 4 sterren waard !

zeker een aanrader

vanhoudenhove marc
13-9-2008

perfect gelegen 35km van de stranden 80km van de gorges, elke dag kun je wel een mooi dorpje of stad bezoeken in "la provence verte", de animatie was subliem, inderdaad eentalig frans maar men kan niet ontkennen dat er tijd is ingestoken

Gereisd Familie in september 2008

Wat een meevaller!!!

Ive Triest
1-9-2008

De eerste keer dat ik naar een vakantiepark ga, de eerste keer dat ik in een caravan verblijf. Maar in alle opzichten een meevaller. Zowel qua verblijf als qua ontspanning.

Rustige, verzorgde, nette camping (265 plaatsen en caravans), je hebt geen last van andere vakantiegangers. En voor de meer actieve vakantieganger mogelijkheden genoeg : ruime zwembaden, van 10 uur 's ochtends tot 23 uur 's avonds was er wel altijd iets te doen : aquagym, boogschieten, golfen, wijnproeven, kinderdisco, avondshow,.... Infeite teveel om op te noemen.

Bezienswaardigheden dienen gezocht te worden binnen een straal van 100km. (George du Verdon, Marseille, Nice, ...)

Resto in het domein was ook het bezoeken waard. Lekker gegeten voor een beperkte prijs (10-15 euro voor de hoofdschotels)

Zeker en vast de moeite om nogmaals terug te gaan.

Super camping

Fam. Smets
10-8-2008

Wij zijn met onze 2 kinderen van 8 en 11 jr 2 weken naar deze camping geweest en hebben een geweldige tijd gehad. Hadden een centraal gelegen stacaravan type Mediterranee (plaats nr A06). De caravan was schoon en netjes. Qua ruimte houdt het het niet over en wij zijn van mening dat je met niet meer dan 4 personen in deze ruimte kunt vertoeven. Op de camping wordt dagelijks van alles georganiseerd voor jong en oud. De shows die 's avonds worden opgevoerd zijn zeker de moeite waard. De camping wordt door veel fransen bezocht en een enkele hollander. Wij vinden dit heerlijk. Dit heeft zeker zijn charme. Fijne zwembaden met voldoende ligbedden. Kleine campingwinkel, met altijd voldoende aanbod van brood. Diverse supermarkten in St.Maximin op ong. 10 km. In de omgeving zijn mooie plaatsen te bezichtigen. Aix-en-provence, Cassis, Cotignac, Sanary-sur-mer en Saint Tropez. De grot van maria magdalena in het Sainte Baume gebergte. Ook de wekelijkse markt in het plaatsje zelf heeft zijn charme.

Top camping

E.S. Koldewijn
25-7-2008

Wij zijn hier met onze 3 kinderen, van 11 en 2, in juli 2008 geweest en hebben een topvakantie gehad.

2 weken heel mooi weer een prachtige stacaravan met 3 slaapkamers,in een prachtige omgeving.

Er is veel te doen voor jong en oud. Overdag heb je de miniclub, waar je bijv. kan gaan pony/paardrijden. En s 'avonds heb je tot ong. 23.00 de animatieshows, wat echt de moeite waard is om te gaan kijken. Ze hebben elke dag een andere show.

Wij gaan hier zeker vlgd jaar nog een keer naartoe.

Wij zijn 2 weken in mei hier geweest

irma
10-5-2008

Wij zijn 2 weken in mei hier geweest. Het was nog erg rustig en daardoor was misscien alles nog netjes en schoon. Het Sanitair werd 2maal per dag schoongemaakt. Het zembad is erg leuk en schoon.

Kortom zo in mei hebben wij het er heerlijk gehad en we geen klachten over deze camping. Wij (2 volwassen en 2 kinderen) vinden het voor herhaling vatbaar.

Gereisd Familie in mei 2008

Wij zijn in het hoogseizoen op deze camping geweest met 2

Familie Hol
26-11-2007

Wij zijn in het hoogseizoen op deze camping geweest met 2 kinderen van 11 en 13.Hadden een 6 persoonscaravan gehuurd ivm meer ruimte.Dit hield in dat je een groot veranda had en als je met zes personen bent dat er twee in de woonkamer slapen doormiddel van uitklappen vouwbedden die onder de banken stonden. verder ,mooie goed verzorgde zwembaden met lekkere ligstoelen, winkel waar je alles kon kopen, kortom een fijne camping

Ook kan je mooie uitstapjes maken in de omgeving.Dorpje is in een kwartiertje te lopen,is niet veel te beleven,wel 2 pizza tenten en een vvv kantoor waar ze engels spreken.Het enige min puntje wat ik kan verzinnen is dat een paar (3) caravans erg dicht op elkaar stonden. Voor ons Frankrijk op en top

onze 2 kinderen van 4 en 6 jaar en wijzelf hebben ons geen

fam. caillet bois
2-10-2007

onze 2 kinderen van 4 en 6 jaar en wijzelf hebben ons geen moment verveeld.

Zeer goede animatie, mooie en propere zwembaden,leuk speeltuintje.

Goede uitvalbasis; gorges du verdon, marseille, aix en provence...enz

Gereisd Familie in oktober 2007

Wij hebben hier twee weken heerlijk gestaan met eigen We 2

Gerritsen
19-9-2007

Wij hebben hier twee weken heerlijk gestaan met eigen caravan. We hebben zoontje van 2 jaar en hij heeft ook erg veel plezier beleefd. Zwembad werd goed onderhouden en was schoon. Het verwarmd sanitairgebouw verkeerde is goede staat en werd voor franse begrippen goed schoon gehouden. Nooit een vies toilet getroffen, wel kon de vloer beter geschrobt worden.