Zoover

7,9

Nooit meer, Rumoerig!!!!

fam.Lodewijkx
11-8-2011

Erg rumoerig, overdag, s'avonds en s'nachts. Niet alleen kan je het animatieteam over de hele camping horen, met hetzelfde repertoire, het wordt ook constant herhaald. Laatste 5 nachten niet geslapen, dronken groepjes maakten constant kabaal, en werden niet aangesproken door de aanwezige bewaking en/of campleiding.

Gezien de faciliteiten maximaal een 3 sterren camping. Erg duur, ongeveer €48,- per nacht voor 2 volwassenen en 1 kind, in tegenstelling tot 4 sterren campings aan het gardameer waar we gemiddeld € 36,- per nacht kwijtraakten, en waar het een stuk rustiger was.Kortom dat scheelt een €250,- op een vakantie.

We hebben veel campings gezien, van 1 tot en met 5 sterren, maar nog nooit zo rumoerig en verkeerde kwaliteit/prijsverhouding.

Tip, bedenk voor je een WIFI toegangspas koopt, dat het internet vaak niet bereikbaar is!

Wij gaan niet meer terug.

Andy
25-7-2011

Camping la sainte baume is helemaal geen 4 sterren camping.

Animatie en kinderclub zijn volledig op de Fransen gericht. Geen letter Nederlands of Engels... - Weinig tot geen controle in zwembad - Zwembad is verouderd - Niet genoeg ligstoelen - Staanplaatsen zijn maximum 60 m² groot, zeker geen 100 zoals vermeld op de site ! Sanitair, douches, toiletten, lavabo's en punt om camping toiletten te legen, zijn alle naast elkaar, wat niet echt aangenaam is... In de bar hebben ze amper ijsjes voor de kinderen op voorraad,...

Positief zijn de mogelijkheden tot paardrijden naast de camping en de rust 's avonds en 's morgens.

Alle Belgen en Nederlanders waar wij tijdens onze vakantie mee gepraat hebben, komen hier niet meer terug. De camping is volgens hen de laatste jaren enorm achteruit gegaan en is zeker geen 4 sterren waard !