Zoover

7,9

Nooit meer

B hoog
23-4-2016

Helaas wat laat geboekt dus alle parken aan de kust zaten al vol. Eenmaal aangekomen wordt je direct geconfronteerd met het feit dat er geen vogel in de buurt is te bekennen. Dat betekend dat het wemeld van de insecten. Mieren in alle vormen die al je eten terroriseren, wespen,bijen,hommels en horzelaars die ook wel een hapje mee willen eten. Een steek van een wesp bij verblijvers is dagelijkse kost. Verder wordt het sanitair schoongemaakt middels een tuinslang er op. Verder niks. Zwembad en personeel zijn wel goed. Ook het eten en drinken bij het restaurant is prima. Ligging is ten opzichte van de grote steden prima zolang je de tol maar betaald. Voor ons helaas eens en nooit weer. Wij houden van de code dazur maar niet van deze camping.

we gaan volgend jaar terug !

stroobants
31-8-2012

we verbleven via touroperator in een bali chalet: zeer ruim, uitstekend gelegen. Prachtig zwembadenkompleks, verwarmd, proper. Gelukkig begin juni niet te druk. Ruim kinderbad, zodat we niet door dobberende kleuters gestoord werden in het zwembad.

Voor boodschappen moet je inderdaad naar St.-Maximin, maar daar is dan ook alles: Leclec, lidl, aldi, leader price ...

2007

Bij aankomst had ik zoiets van"waar zijn wij terecht je is

Benny Boudry
18-8-2007

Bij aankomst had ik zoiets van"waar zijn wij terecht gekomen" je kunt dicht bij elkaar staan, maar dit is als mieren op elkaar.

Wij waren met een campingcar en als je eens door de camping wandelt zul je vast stellen dat er niet zoveel standplaatsen zijn. Dit is meer een vakantiedorp dan een camping.Ligging van de camping is oké met een super animatieteam,vele aktiviteiten, zeer kindvriendelijk en het eten is er naar franse normen niet al te duur.

Het grootste minpunt en daardoor alleen al vind ik de camping geen 4* waard is het sanitair en de watervoorziening voor de standplaatsen.

2 sanitair blokken voor zo een grote bende waarvan de grootste blok elke dag weer blokletterde dat er ts 7 en 19 uur geen warm water was. De toiletten waren vaak smerig en dat is zacht uitgedrukt.Camping om te herhalen? Neen dank u.Voor we naar de Provence trokken verbleven we 5 dagen in de Drôme op camping La Solèil Fruité. Nog nooit zo'n proper sanitair gezien en dat voor een 3* camping