Zoover

7,9

Prachtige camping

Linda
26-6-2011

Wij verbleven 10 nachten op deze camping in een stacaravan type Azur . We hebben een heerlijke vakantie gehad. Stacaravan prima, camping erg mooi. Voldoende schaduw en voldoende zon. Heel mooi zwembad. het dorpje Nans les pins is een leuk dorpje met een Spar een bakker, slager en drogist en een heel leuke markt op zondag. Helaas geen eetgelegenheden waar wij s`avonds konden eten. In het restaurant op de camping was het eten goed, de bediening vriendelijk maar de entourage zeer ongezellig, dit hebben we dan ook maar 1x gedaan.

Goede famillie camping

kaatje
7-10-2010

Drie weken gestaan op deze camping.

Plaatsen zijn ruim voldoende zeker boven in de camping.

Zwembad speeltuin en animatie zijn perfect.

Eetmogelijkheden zijn er voldoende afhaal pizza frietjes maar ook lekker eten in het restaurant

Het personeel is erg vriendelijk.

De omgeving is schitterend met veel mooie dorpjes en auto routes in de omgeving

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

team 'maakt' de camping

anja everling
6-9-2010

Net teruggekeerd van twee weken La Sainte Baum. Via camping caravan type Provence geboekt : oud model maar netjes. Alle stacaravans rondom het zwembad gesitueerd, overige standplaatsen liggen meer naar achteren (is op de meeste campings juist andersom is onze ervaring). Fijne camping maar behoeft ons inziens enig groot onderhoud aan o.a. zwembad. Team is in 1 woord geweldig ; werkt zich met zichtbaar plezier uit de naad om het de gasten naar de zin te maken. Avondshows zeer professioneel verzorgd door ditzelfde team. Veel Fransen op de camping wat wij ouders prettig vonden maar onze jonge kinderen van 9 en 7 misten aansluiting. Restaurant is zeer sober en weinig sfeervol ingericht maar kwaliteit van het eten is prima.

GEWELDIG

José
3-9-2010

Samen met onze 2 kinderen zijn wij hier 2 weken geweest in juli. We wisten niet wat we konden verwachten maar dit hadden we zeker niet verwacht.

We werden erg vriendelijk ontvangen en alles werd keurig (wel in het frans) uitgelegd. We kregen een prachtige plek toegewezen en alles wat prima in orde.

Het zwembad was erg schoon en het zag er netjes en verzorgd uit, prima dus.

Ook elke avond was er wat te doen. Om de avond een geweldige show van het animatieteam, echt top werk (vooral Benjamin). Ook voor kleine kinderen was er vanaf 8 uur elke avond een mini-disco wat erg gezellig was als je eens uit eten wilde met het gezin. Onze kinderen van 14 en 17 hebben zich ook uitstekend vermaakt bij de manege en bij alle spellen overdag.

Wij hebben ons deze twee weken echt prima vermaakt en dit hebben we nog nooit eerder meegemaakt. Alles was top.

Wij komen zeker weer terug!

geweldige camping

Marlies
24-8-2010

Deze camping bevat echt alles wat je maar wilt hebben op een camping.

Het sanitair is schoon, mooie zwembaden, leuke animatie en je hebt voor elke leeftijd wat te doen. Voor de kleintjes is er de mini/kidsclub. En voor de wat ouderen is er ook elk uur wat te beleven.

Mijn man en ik zijn erg tevreden over deze vakantie. We konden echt genieten en het weer was uitmuntend.

Deze voor herhaling vatbaar.

fantastisch

Frank
24-8-2010

Mijn vrouw en ik zijn hier in het hoogseizoen 2 weken geweest en ik kan u zeggen, dat was veel te kort.

We hebben drie kleine kinderen rond de 7 jaar en die hebben zich prima vermaakt.

Er was elke dag wat te doen en ook voor iedere leeftijd.

Elke avond kon je ook gezellig wat eten voor bij het restaurant en kon je genieten van een heerlijke avondshow.

Wij hebben een erg leuke vakantie gehad en ik kan u aanraden om hier zeker eens op vakantie te gaan.

Mooi !

Carine
15-8-2010

Mooie camping gelegen in bos, microklimaat (warm overdag, koel 's avonds), mooie zwembaden, voldoende ligstoelen waar je je handdoeken niet mag laten liggen, alle voorzieningen opgesomd door onze Nederlandse buur zijn ok. Hoofdzakelijk fransen, bijna geen belgen of ndlers. Eigen caravan, mooie plaats onder de bomen. Let wel, het sportveld is in keien waardoor dit wel stoffig en pijnlijk kan zijn. Tennisveld top én gratis (zonder verlichting). Animatie is tof en in ht frans. Shows, karaoke, vrij podium,... Om 23u alles gedaan, dan kan de jeugd naar gesloten disco,normaal tot 1u30 maar vaak slechts tot 1u... met nodige protest door de jeugd. Disco stelt niet echt veel voor, eerder ontmoetingsplaats voor jongeren. De overstresste bazin kon daar niet goed mee om... overdreven gedoe enz. Goede bewaking, niemand van buiten de camping komt erin. Camping is verkocht dus afwachten wat het volgend jaar wordt ! Het is alvast een aandrader.

perfecte camping

rene
15-8-2010

keurige camping vooral met kinderen tot 10 jaar

vriendelijk en gastvrij zelfs de fransen, receptie spreekt slecht engels, is een nadeel maar goede je bent in frankrijk op vakantie.

bandje om de pols is wat streng maar het werkt wel, je ziet geen trammeland en iedereen houd de boel netjes en leeft de regels na.

als men hier bog niet is geweest dan raad ik dit zeker aan.

groet, René

'GASTVRIJHEID MET HOOFDLETTERS'

Tom Kusters
12-8-2010

Prachtig gelegen, een uitstekend en betaalbaar restaurant, een fabelachtige animatie, keurig sanitair, 5 zwembaden, elke avond bewaking, wegens de ligging (micro klimaat) altijd zon en aangename temperaturen, op 30 minuten van de Middellandse zee, nagenoeg géén muggen/ vliegen/ wespen, Super U en Lidl op 10 km, 15 wandelroutes, zeer goede kidsclub (wel in het Frans), manege/ golfclub/ tennisbaan/ boogschieten, volleybal/ voetbal, picknickavonden met livemuziek, leuk dorp op 5 minuten en een Team dat werkt uit het HART. Echt ongekende gastvrijheid met hoofdletters.

Wij hebben dit nog nooit eerder beleefd!!!

Mooie camping

Ank
8-5-2010

We stonden hier een weekje in mei. Helaas heeft het de hele week geregend. Er was een groot zwembad met jaccuzi, een voetbalplein, basketbal, volleybal, tennisbaan en jeux-de-boules-veld. Er was een klein winkeltje, ook erg handig. Afstand naar oa Marseille en Cassis is wel te doen, maar elke dag naar het strand gaan zit er niet in.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010