Zoover

7,9

Nooit meer!!!!

De Witjes
11-8-2011

Bij aankomst op deze camping kregen wij een plaats toe gewezen bij een stacaravan. Normaal parkeren de huurders van zo'n caravan daar hun auto. Nu mochten wij onze caravan met voortent daar neer zetten.......wij zijn hier niet mee akkoord gegaan. Hebben in januari een plek gereserveerd voor een caravan. Eerst zeggen ze dat we niet gemeld hadden dat er ook een voortent aan zat!!!

Tijdelijk een andere plek gekregen voor 2 dagen, waarna we mochten verhuizen naar een grotere plek. De manier waarop ze dit opgelost hebben.......ongelofelijk. Zelf niet met een voorstel komen, wij moesten zelf ideeen aandragen. Het is dat alle campings in de buurt vol zaten, anders waren we weg gegaan.

We zijn hier 2,5 week geweest, maar nooit meer. Ik ben het met de mening van mijn voorgangster eens, zij heeft het prima verwoord. Zo hebben wij het ook ervaren.

Jammer, het schijnt vroeger een leuke gezellige camping geweest te zijn. Daar is nu niets meer van terug te vinden.

koude douches, is allemaal zwaar tegen gevallen

Astrid van der Kellen
9-8-2011

3 weken op deze camping gestaan. Is ons zwaar tegengevallen. Weinig gewone kampeerplaatsen, voornamelijk stacaravans en tipitenten. Diverse meldingen over het sanitair (o.a. koud water met douchen en afwassen), is niets mee gedaan ondanks toezeggingen. Geen echte interesse in de kampeerder, eerst betalen en dan pas kun je zien of de plek die je toegewezen hebt gekregen, voldoet aan hetgeen je aangevraagd hebt en toegezegd is via de mail. De animatie is geheel in het (rap) frans. Voor de kinderen moeilijk te volgen, zodat zij ook niet konden weten wanneer zij zich ergens voor op moesten geven, zodat alleen franse kinderen hier aan deelnamen. Weet niet of dit dan ook de opzet was, want nederlands vriendelijk waren ze op de camping helemaal niet. De activiteiten in het engels meedelen zou fijn geweest zijn. Restaurant is ook aanfluiting. Inderdaad zoals voorgaande kampeerders melden een grote ongezellige bak. Al met al absoluut geen camping om naar terug te keren.

de duurste en de slechtste (wat een lawaai!)

D&M + kids
5-8-2011

Onze verwachtingen waren al niet te hoog, maar ik had een rustige plaats gevraagd, dus een goede nachtrust zouden we toch al hebben. Niet dus!

Wat een lawaaierige camping. We stonden met onze tent tussen de huisjes, vlak bij het sanitair. Ik begrijp nog steeds niet wat de jeugd er in gezien heeft, maar die vinden het er 's avonds blijkbaar heel gezellig... Bovendien maken de deuren van het sanitair ook nog eens een massa kabaal.

Er zijn wel betere staanplaatsen denk ik, maar ze zijn schaars...

Wat voor ons de waardering onder de 5 heeft getrokken, is het feit dat we bij auto pech een vriendelijk? bedoelde "in St Maximin is een garage, en trek verder uwe plan" te horen kregen. Men maakt er trouwens duidelijk onderscheid tussen campeerders en huurders. Zo worden die laatste met een golfkarretje naar hun accomodatie gebracht, en kregen wij een klein plannetje met een kruisje. Op zich voldoende, maar het getuigd volgens ons toch van te veel zakelijkheid, en te weinig hart voor de zaak

goede camping voor gezin met kleine kinderen

2-8-2011

2 weken op deze camping gestaan in een mobiel-home.

Prima vermaakt, voor kinderen mini-club

s'avonds ook animatie programma, het team doet erg zijn best. Goed zwembad zonder gladde tegels. Mooie omgeving. Strand cassis ligt op plm half uurtje.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

leuke camping, goed voor kleine kinderen

1-8-2011

2 weken op deze camping geweest. Heeft bij ons goede indruk achtergelaten.

Zeker niet de beoodeling die je nu lees als gemiddeld cijfer (een 6....)

De beoordeling is vaak subjectief en dus ook in ons geval. Wij'waren er met 2 kinderen (7 en 10 jaar) en die hebben zich uitstekend vermaakt.

Dus wat wil je nog meer ?? Leuke kids-club, paard rijden via manege. prima zwembad zonder gladde tegels. Leuke speelgelegenheden.

Omgeving is schitterend en de zee niet ver weg (30 minuten naar Cassis).

Zeker de moeite waard.

prima camping, niet veel luxe

familie
28-7-2011

2 weken met eigen caravan. Wij hadden een prima plaats maar er zijn ook veel plaatsen waar bv een boom in het midden staat of de grond is zo slecht ( boomstronken, stenen) dat je de voortent of tent niet op kunt zetten. Sommige plaatsen ook weinig ruimte. Sanitair was goed en schoon. Restaurant is erg ongezellig hebben we dan ook geen gebruik van gemaakt. Veel animatie wel in het frans. Er zit nog een manege bij de camping waar je een leuke tocht kunt maken met de kids

leuke camping

28-7-2011

Erg veel plezier op de camping gehad.

Beoordeling is vaak subjectief, maar het gemiddelde cijfer van 6,1 op dit moment is volstrekt onjuist.

Waardering ligt aanmerkelijk hoger. Er zijn best wel kritische aanmerkingen te maken, maar positieve zijn er zeker ook. Leuke combinatie camping met manege, paardrijden voor de kinderen via de mini-club. De entertainment groep doet erg zijn best, leuke -franse- jongelui die het vertier organisaren. Zwembad zonder gladde tegels, prima verzorgd.

Omgeving is super, je moet af en toe wel even een stukje rijden. Sla Cassis zeker niet over, meer van Verdon is ook de moeite wsaard.

Eetgelegenheid op de campint stelt niet veel voor, maar afhaal eten vonden we goed.

Huisje was niet super schoon maar dat ligt volgesn ons aan de touroperator.

Een herhaling is voor ons zeker een optie, met name door centrale ligging ten opzichte van Middellandse zee.

Ongezellig en slechte prijs kwaliteit verhouding

Te duur
26-7-2011

Meningen op dit soort sites hebben natuurlijk altijd met vergelijkingen met andere campings en verwachtingspatronen te maken. Wij camperen al jaren op Yelloh campings (of vergelijkbaar) en dat is dit toch echt schrikken. De stacaravan was nauwelijks schoon gemaakt, de camping vonden wij zeer onverzorgd, het zwembad sterk verouderd. Het ergste vonden we nog dat er totaal geen centraal soort van plein is waar je gezellig iets kunt drinken of eten. Het restaurant waar ook de animatie is vonden we echt een aanfluiting, een soort tent met totaal geen sfeer om eens lekker de avond door te brengen. Ook de animatie vonden we persoonlijk niets voorstellen. Met klachten (slecht gepoetste stacaravan en een keer electra uitval) werd nauwelijks iets mee gedaan. De camping is o.k. als je de helft minder hoeft te betalen. Niet 2000 euro voor 2 weken. 2 sterren minder wat ons betreft.

De omgeving heeft echter zeer veel goed gemaakt, wat bij de camping ontbrak.

Wij gaan niet meer terug.

Andy
25-7-2011

Camping la sainte baume is helemaal geen 4 sterren camping.

Animatie en kinderclub zijn volledig op de Fransen gericht. Geen letter Nederlands of Engels... - Weinig tot geen controle in zwembad - Zwembad is verouderd - Niet genoeg ligstoelen - Staanplaatsen zijn maximum 60 m² groot, zeker geen 100 zoals vermeld op de site ! Sanitair, douches, toiletten, lavabo's en punt om camping toiletten te legen, zijn alle naast elkaar, wat niet echt aangenaam is... In de bar hebben ze amper ijsjes voor de kinderen op voorraad,...

Positief zijn de mogelijkheden tot paardrijden naast de camping en de rust 's avonds en 's morgens.

Alle Belgen en Nederlanders waar wij tijdens onze vakantie mee gepraat hebben, komen hier niet meer terug. De camping is volgens hen de laatste jaren enorm achteruit gegaan en is zeker geen 4 sterren waard !

Een echte aanrader !

Patrick
18-7-2011

Wij hebben twee weken doorgebracht op deze camping en logeerden er in een mooie stacaravan type Bali met terras. We beleefden er echt een heerlijke tijd: aangenaam klimaat, vriendelijk personeel, er is animatie voor wie het wil, maar wie van rust houdt komt ook aan zijn trekken, een gezellige, familiale camping.

Het animatieteam is echt fantastisch (nooit gezien enthousiasme!) met afwisselende activiteiten om en rond het zwembad (waterbasket-fitness-estafettes), leuke kinderdisco, mooie avondshows MAAR wel volledig in het Frans.

Er zijn heel wat ligbedden rond de mooi aangelegde zwembaden, geen kuipstoeltjes. De jacuzzi is zalig. De badmeester is streng, maar rechtvaardig (armbandje, geen baldadigheden, zwembroek verplicht).

De omgeving is heel afwisselend: uitstapjes naar het binnenland (Saint-Maximin: markt, Cotignac,Silans la Cascade, Lac de Sainte Croix) of naar de Middellandse Zee (Cassis, Sanary, Bandol, Saint Cyr). We verveelden ons geen moment en komen zeker nog terug.