Zoover

7,9

heeft groot onderhoud nodig

dunja
1-9-2011

wij zijn hier in juli geweest en hadden een sta caravan via t.o.

caravan was zeer goed schoon en alles was keurig.

het zwembad is groot genoeg maar heeft wel een zeer groot onderhoud nodig maar wij hebben ons er prima kunnen vermaken.

de speeltuin vond onze dochter ook geweldig!

het restaurant op de camping is niet veel bijzonders.

een groot nadeel vonden wij dat je echt alles met de auto moest doen je ligt echt in de middle off nowhere!!!!!

maar al met al een leuke vakantie gehad.

Leuke camping die wat onderhoud nodig heeft

Fam. H
21-8-2011

Via camping stacaravan Azur geboekt. Gezien de beoordelingen, benieuwd wat we aan zouden treffen. Helaas bleek caravan niet schoongemaakt. De mensen die voor ons in de caravan zaten zouden zelf schoonmaken, hebben dat niet gedaan. De camping controleert hier niet goed op. Na beklag bij de receptie, waar overigens Daniëlle Nederlands spreekt en de eigenaar Engels, werd caravan alsnog schoongemaakt. Helaas wel met de Franse slag. We hebben begrepen dat onze situatie een uitzondering was. Andere caravans die schoon zijn gemaakt door de camping zelf, waren wel goed schoon. Het zwembad is heel leuk maar is wat verouderd. Ook de minidisco voor de kinderen 's avonds van 20.30 tot 21.00 uur is helemaal top door een enthousiast team! Van de animatie later op de avond heb je wel wat overlast maar tja, waar is dat niet. Omgeving top: St. Tropez op 1 uur en 15 min. Mooi strand bij La Ciotat; Aix en Provence; fietsen op Velobike. Als camping groot onderhoud gaat doen wordt het weer een topcamping!

erg leuke camping

hansschulten
16-8-2011

Leuke camping en verdient niet de slechte beoordeling die hij op zoover krijgt. Klopt de camping heeft wat groot onderhoud nodig maar de sfeer is perfect. Het zwembad is voor de kids ruim voldoende en er is op het terras een lekkere pression verkrijgbaar en ijs voor de kids. De animatie is voor de kids top en je kunt naast de camping paard rijden. 's avonds kun de idd de animatie/voorstellingen horen over de camping maar als je stilte wilt moet je een andere camping zoeken die niets voor de gasten organiseerd. Het personeel doet erg zijn best en proberen engels en soms zelfs een woordje frans te spreken. Het dorpje Nans les Pins is klein maar gezellig met een super, bakker, en een leuk terras. Leuke markt in st Maxime en Aix en Provence. Het strand van Cassis op een half uurtje in een werkelijk prachtige omgeving. Al met al een leuke camping die erg zijn best doet en na verluid groot onderhoud deze winter volgend jaar vele campinggasten zal plezieren.

Ruime camping met heerlijke zwembaden

Margriet
15-8-2011

Leuke ruime camping met een klein zwemparadijs (twee grote zwembaden, een van ca 60 cm diep, een kikkerbad en een klein bad waar de glijbanen in uit kwamen. Rondom het zwembad voldoende ruimte om te liggen. Animatie bij het zwembad. Caravans zijn goed en staan op prima plekken. Leuke speeltuin, ook voor de grotere kinderen, met pingpong tafels. Er is een kleine campwinkel. Het restaurant, en ook de bar bij het zwembad, stelt helaas niet veel voor. Zwaar onderbezet met personeel. Bij het restaurant is tevens animatie, in een soort circustent. Door die circustent wordt geluid versterkt. Dus als je zit te eten en de kinderdisco begint (om 19:30 uur) is het een enorme herrie. Qua eten is het ook niet veel bijzonders. Jammer. Als het restaurant goed was geweest had deze camping zeker een 9 gekregen! Camping is vlakbij het centrum van het dorp (kleine 20 min. lopen). Paar restaurantjes in het dorp en kleine supermarkten. Hebben daar een slager ontdekt die heerlijke BBQ spiezen verkocht

Leuke Franse camping met een dorp dichtbij.

Liane Snippe
15-8-2011

Aan onze verwachting van een 'typisch Frans gebied en camping' is zeker voldaan. De camping was gevuld met 85% Fransen en 15% Nederlanders. De animatie was (100% Frans, maar) bijzonder enthousiast. De ligging van het in plastic meubilair gestoken restaurant van de camping was wel bijzonder ongelukkig, nl. gelijk naast de 'paardenbak' (kortom: een onaangename geur en vliegen).. het eten was best goed en het personeel zeker vriendelijk (toch verbaast het me nog steeds dat de generatie 20+ (nog steeds) geen Engels kan). Het dorp Nans-les-Pins' lag ditmaal echt op loopafstand (ongeveer 10 min. tot aan 't centrum) en daar waren een aantal terrasjes en eetgelegenheden (ook hier was/is het personeel vriendelijk). Nog meer pluspunten: niet 1 mug gezien/gevoeld !! en leuke dorpjes op rij-afstand. Iets minder: mede door de 'gasten' tot na 12-en lawaai, maar ook de camping werkt hier aan mee door tot dik 1 uur optredens te verzorgen. Maar over het algemeen we hebben hier n leuke vakantie gehad.

Eén keer en nooit weer!

Gerdi
14-8-2011

Heel vaak al gekampeerd in Frankrijk en we zijn totaal geen klagers, maar dit nog nooit eerder meegemaakt. Absoluut belachelijke kampeerplaatsen, liefst plaatsen ze je tussen de stacaravans in op een piepklein stukje zand. Absoluut GEEN 100m2. Receptiepersoneel zou eerst eens een cursus "klantvriendelijkheid" moeten volgen. Het is echt geen 4*camping, vies en oud sanitair, koud water, een keiharde straal, speeltuin en zwembad zijn aan een opknapbeurt toe, het restaurant met plastic tafels en stoelen is een aanfluiting, peuterbad is ijskoud, wel gladde tegels bij het peuterbad. Helaas waren andere campings allemaal vol, anders waren we weg gegaan, maar het weer en omgeving heeft veel goed gemaakt! Ze moeten hier gewoon een bungalowpark van maken, zijn ze van die vervelende kampeerders met hun rare tenten, vouwwagens en caravans af. We wensen de nieuwe eigenaar veel succes voor volgend jaar, het zal moeilijk worden om NL én Franse gasten te vinden.Voor vragen mag je ons gerust mailen.

Verouderd en rumoerig

Linda
14-8-2011

Camping die best mooi kan zijn maar het nu niet meer is.. Lijkt slecht onderhouden. Geen bloemen en planten in de plantenbakken enz.Kampeerplekken met grind. Afscheiding van de plekken bestaat uit een aantal keien. Doet daarom wat "doods" aan. Plekken redelijk ruim. Toewijzing van de plekken kwam niet overeen met wat aangevraagd was. Sanitair was verouderd (een gebouw) maar wel schoon.

Kids vermaakten zich op het volleybalveld, voetbalveld of prachtige tennisbaan. Restaurant was ongezellig en de pizza was niet echt lekker... Animatie franstalig (maar goed je bent niet voor niets in Frankrijk). Zwembad was m.i. te klein voor het aantal campinggasten. Was ook erg verouderd. Losse tegels en scherpe randen wat ik niet kindveilig vond. In het peuterbad lieten zelf de tegeltjes van de bodum los.... Zwembad was niet echt schoon. Animatie bij zwembad was leuk (dans en waterpolo).

Al met al een camping met enkele aandachtspunten. TIP! Wees duidelijk bij het reserveren van een kampeerplek.

Prima camping

Misha van Gool
12-8-2011

Ik heb 2 1/2 week hier mogen bivakeren in onze tent op een stenen ondergrond.

Het is ons 1 papa en 2 kids (7 en 14) prima bevallen en tja koud water is inderdaad wel vervelend maar smorgens om 8:00 is het allemaal prima en warm ook het afwas water was idd vaak koud het heet kamperen dus kook je gewoon bij je tent wat water op het is opgelost. Zwembad was prima hoewel het resveren van bedjes door sommige camping gasten tot sport werd verheven( jammer dat ze daar niet meer tegen doen ga je weg neem je handdoek dan gewoon mee) de kiosk bij het zwembad voldeed prima aan de wensen( bier en ijs) de pizza was lekker en knapperig en ja het is een gemiste kans om niet alles bij elkaar te hebben,het restaurant ligt aan de andere kant van de camping. Er is een perfecte tennisbaan, volleybalveld en voetbalveld. Kortom in mijn ogen verdient deze camping een dikke voldoende en ik vraag me wel eens af met wat voor verwachting mensen naar een camping gaan het heet niets voor niets kamperen.

Vergane glorie

****
12-8-2011

De camping is sterk verouderd en wordt slecht onderhouden. Zwembad is vies, wordt niet tot nauwelijks schoongemaakt. Plukken haar aan het begin van de vakantie lagen er aan het einde nog. Veel gevaarlijke kapotte tegels, scherpe randen en putten waar kinderen hun benen aan open kunnen halen. Sanitair: te weinig en vrijwel steeds lauw tot koud water voor zowel douche als afwas.

Slechte kampeerplaatsen zeker geen 100M2 zoals aangeboden wordt. Ongeïnteresseerd (balie)personeel, doen niets met klachten of vragen. Animatie doet erg zijn best maar is sterk frans georiënteerd.

Geen aanrader deze camping

Nooit meer, Rumoerig!!!!

fam.Lodewijkx
11-8-2011

Erg rumoerig, overdag, s'avonds en s'nachts. Niet alleen kan je het animatieteam over de hele camping horen, met hetzelfde repertoire, het wordt ook constant herhaald. Laatste 5 nachten niet geslapen, dronken groepjes maakten constant kabaal, en werden niet aangesproken door de aanwezige bewaking en/of campleiding.

Gezien de faciliteiten maximaal een 3 sterren camping. Erg duur, ongeveer €48,- per nacht voor 2 volwassenen en 1 kind, in tegenstelling tot 4 sterren campings aan het gardameer waar we gemiddeld € 36,- per nacht kwijtraakten, en waar het een stuk rustiger was.Kortom dat scheelt een €250,- op een vakantie.

We hebben veel campings gezien, van 1 tot en met 5 sterren, maar nog nooit zo rumoerig en verkeerde kwaliteit/prijsverhouding.

Tip, bedenk voor je een WIFI toegangspas koopt, dat het internet vaak niet bereikbaar is!