Zoover

7,7

Wij waren de enige Nederlanders

Sietskep
12-9-2017

Wij vonden dit niet echt een camping omdat het helemaal vol staat met stacaravans.

Wij waren er in het naseizoen (laatste dagen augustus/ begin september) en misschien is het er in het hoogseizoen anders, maar: wij waren de enige Nederlanders. Onze peuter had geen aansluiting met andere kindjes hierdoor. Sowieso is dat lastig als je in een stacaravan zit.

We kwamen nog even om van de kust te genieten naar deze camping, vanaf een camping waar we met onze eigen tent stonden en er veel contact met andere mensen was. Het was hierdoor nogal anders!

De zee bij Cassis en La Ciotat was ongelooflijk koud! Bijna niet te doen om erin te gaan. Gave omgeving, rotsachtig.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Helaas op en top Frans(talig), nooit meer

Jolanda
8-9-2017

Super netjes, niet te groot, voldoende privacy, leuk zwembad. Geen borg betaald, zelf gezorgd voor de eindschoonmaak maar daar deden ze ook heel gemakkelijk over, we mochten vertrekken wanneer we wilden zonder een controle. Helaas 98% Franse gasten en personeel. Geen activiteiten voor anders-taligen. Onze pubers spreken geen woord frans, alleen engels maar dat kunnen ze daar niet. Zelfs aan de receptie en in de campingwinkel snappen ze niks van engels laat staan nederlands. Zeer jammer omdat we hadden gekozen voor deze camping vanwege de activiteiten voor tieners. Dorpje op loopafstand met een hele kleine supermarkt, cafe en leuk marktje op zondag. Afstand naar de kust bijna uurtje met de auto, mooie uitstap gemaakt naar Gorges du Verdon, vergeet dan de waterschoenen niet!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prima camping

De Ruijter
17-7-2016

Een prima camping. Wij waren er in het voor seizoen dus het was redelijk rustig op de camping. De sta caravan die we hadden was wel wat aan de vieze kant, dit komt ws doordat je geen schoonmaakkosten betaald en een ieder op 'zijn' eigen manier schoonmaakt. Het personeel was vriendelijk en netjes, Nederlands en Engels gesproken erg prettig. Een fijn zwembad ook voor de echte kleintjes. Het eten bij het restaurant was prima! Wij vinden het niet erg een eindje te rijden, gemiddeld zo 45 min. Na een wat grotere plaats, prima te doen! Al met al een fijne vakantie gehad, weinig op aan te merken!

Nooit meer

B hoog
23-4-2016

Helaas wat laat geboekt dus alle parken aan de kust zaten al vol. Eenmaal aangekomen wordt je direct geconfronteerd met het feit dat er geen vogel in de buurt is te bekennen. Dat betekend dat het wemeld van de insecten. Mieren in alle vormen die al je eten terroriseren, wespen,bijen,hommels en horzelaars die ook wel een hapje mee willen eten. Een steek van een wesp bij verblijvers is dagelijkse kost. Verder wordt het sanitair schoongemaakt middels een tuinslang er op. Verder niks. Zwembad en personeel zijn wel goed. Ook het eten en drinken bij het restaurant is prima. Ligging is ten opzichte van de grote steden prima zolang je de tol maar betaald. Voor ons helaas eens en nooit weer. Wij houden van de code dazur maar niet van deze camping.

Prima camping, maar wel erg Frans.

Familie Nooijens
11-8-2015

Prima niet al te grote camping. Wel zéér Frans met weinig Nederlanders gasten. Alleen 1 Nederlands sprekende vrouw bij de receptie. Personeel in restaurant en winkel erg vriendelijk, maar spreken haast geen Engels. Animatie 's avonds volledig Frans, dus onze dochters van 13 en 17 verveelden zich 's avonds wel. Mooie zwembaden, zuivere camping, prima redelijk restaurant. Winkel erg klein. Er was zelfs geen wc-papier. Paardrijden 's avonds was leuk.

Voor leuke uitstapjes in de omgeving moet je wel minimaal 1 uur rijden.

Mooi camping maar niet gezellig!

Margriet
30-7-2013

De stacaravan en de camping zijn prachtig! Hier hebben wij ook niets op aan te merken maar de camping is erg op de Franstalige gericht. Er is 1 receptioniste die Nederlands spreekt en één iemand die Engels spreekt maar verder niemand. Animatie ook niet, zij organiseren wel erg veel maar gaan het liefst met een grote boog om de Nederlandse kinderen heen. De eigenaresse is niet vriendelijk. De schoonmaakinstructie zijn om bang van te worden en neem ook zeker je eigen lakens mee: anders slaap je tussen papier (wegwerplakens) Nans Les Pins is een erg leuk frans dorpje! De camping is een goede basis om de gehele Provence te ontdekken! (alles wel op minimaal 40 minuten afstand)

we gaan volgend jaar terug !

stroobants
31-8-2012

we verbleven via touroperator in een bali chalet: zeer ruim, uitstekend gelegen. Prachtig zwembadenkompleks, verwarmd, proper. Gelukkig begin juni niet te druk. Ruim kinderbad, zodat we niet door dobberende kleuters gestoord werden in het zwembad.

Voor boodschappen moet je inderdaad naar St.-Maximin, maar daar is dan ook alles: Leclec, lidl, aldi, leader price ...

Niks te doen in de omgeving

Janine
21-7-2012

Wij zijn net terug van een kampeervakantie met onze eigen vouwwagen van deze camping. We hebben op zich wel een aardige vakantie gehad, maar het was echt helemaal niks bijzonders. Wij komen er niet meer terug.

Positief:

Zwembad was mooi, vooral het kindergedeelte

Receptioniste spreekt Nederlands

Supergoed weer gehad

Rustige camping, geen jongeren die geluidsoverlast veroorzaken

Genoeg bedjes bij zwembad als je bereid bent te zoeken en te schuiven met de bedjes.

Negatief:

Geen enkele afscheiding tussen de staanplaatsen, alleen een lijn van stenen

Ondergrond staanplaats van stenen / kiezel

Sanitair was niet echt oud maar wel vies. Werd nauwelijks gepoetst. Schimmel op kitranden bij sanitair

Camping totaal niet gericht op kampeerders maar alleen op stacaravans

Sanitairblokken lagen behoorlijk ver van de kampeerplaatsen af

Douchewater en afwaswater was koud van18 à 20 uur

Zwembad was aan onderhoud toe, maar viel nog mee. Ik had nav de reviews erger verwacht

Geen aanrader

erikdanielle
13-11-2011

Afgelopen zomer zijn wij twee weken op deze camping geweest. De camping op zich was prima. Mooie nieuwe stacaravan. Zwembad was groot, maar soms was het zo druk dat je geen twee zwemslagen kon maken. Het restaurant is vreselijk, plastic stoelen erg ongezellig en naast de manege waardoor er veel vliegen zijn. Kinder animatie alleen maar in het Frans, niet leuk voor kleine kinderen. Manege is wel erg leuk, voor 7,50 kun je je kinderen op een pony laten rijden! Erg leuk.. En de omgeving is mooi, maar alles is ver rijden. In het kleine dorpje een supermarkt, bakker enz. dat is prima. Maar na 6en moet je er niet meer komen, stikt van de vreemde figuren en grote groepen plaatselijke hangjeugd. Voor ons niet nog een keer richting Nans les pins!

Slecht onderhouden camping

E.
4-9-2011

Camping is vooral gericht op mensen die in stacaravans hun vakantie willen doorbrengen. Voor Kampeerders is het beneden peil. Niet alle plekken zijn goed bereikbaar voor een caravan, je staat op kiezelstenen. Sanitair wordt wel schoongehouden, maar ziet er slecht onderhouden uit (kitranden met schimmel).

Zeer vaak geen warm water voor douchen en afwas.

Zwembad slecht onderhouden en niet kindvriendelijk. Zoontje van 2 heeft diverse verwondingen opgelopen door de slechte staat van het zwembad. Gevaarlijke situaties door losliggende tegels en scherpe randen.

De omgeving is mooi en dat heeft wel wat goed gemaakt, maar de keus zal nimmer meer op deze camping vallen.