Zoover
Hotel Travelodge London Kings Cross ROYAL SCOT

Hotel Travelodge London Kings Cross ROYAL SCOT

6,5

In orde voor een citytrip

Kelly Passemier
4-6-2013

Het hotel is serieus verouderd. Bij aankomst huurden we een locker voor 10 pond maar meer dan de helft was stuk. De matrassen zijn dringend aan vernieuwing toe. Af en toe voel je een vering steken....De kamer is heel basic maar voor een citytrip ben je er toch alleen maar om te slapen.

Het ontbijt was goed in orde en de ligging was ook goed. Ideaal als je met de Eurostar komt, op een kleine 10 min. wandelen.

Intensieve Menshouderij "NOOIT MEER"

John
27-7-2010

Travelodge London Kings Cross Royal Scot was oud, vuil, afgetrapt. De bediening aan de desk was behulpzaam. Op een avond, net voor het douchen zag ik dat de handdoeken wegwaren: we kregen direct verse. Het hotel is vuil, vol gebreken. Ergens was een lekkage en daar lag een stapel haddoeken en papier onder. Scheuren in het gebouw, 6de verdieping was dichtgemetseld (onbewoonbaar?). Onze kamer was klein, alles schots en scheef, brandplekken op de meubels, chipsresten van vorige bewoners, rare vlekken tegen de muren. Slecht overgewit plafont. In de rij voor het ontbijt, daarna bijna vechten om een hap, lange rij voor de toaster die het niet echt deed, vuile kleverige tafels en regelmatig geen borden of eten aanwezig. De worsten waren wel erg lekker. Erg gehorig, benouwd want de ramen konden amper open. Mijn zoon kwam tijdens het douchen misselijk er uitzetten, er was nagenoeg geen ventilatie aanwezig.

Kortom - NIET DOEN, betaal liever iets meer. Reis geboekt via TO: dus nooit meer.

Meer plusjes dan minnen

Jansen
20-8-2009

Behulpzame medewerkers bij receptie omdat het parkeren op de openbare parkeerplaats op de binnenplaats van het hotel ons niet telefonisch lukte, ook behulpzaam bij het regelen van twee rustige kamers die redelijk dicht bij elkaar lagen. Kamers niet meer nieuw, maar schoon. Waterkoker met thee en instantkoffie, schone mokken elke dag.

Bijgeboekt ontbijt bleek genuttigd te worden op 1e verdieping, niet om naar huis te schrijven, maar met kaas en ham van de leuke winkeltjes in dezelfde straat hebben we heerlijke tosties gemaakt.