Zoover

6,5

Prima voor de prijs!

d_burghoorn
14-3-2015

Dit hotel geboekt via touroperator. Weinig verwacht maar viel heel erg mee! Hotel is gerenoveerd, zit er fris uit. Vooral de prima kamers en de geweldige ligging zijn een pluspunt, wij kwamen met de Eurostar dus hotel op loopafstand. Een aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2015

Goed gerenoveerd hotel

Caroline
13-3-2015

Nette kamers, zijn allemaal gerenoveerd. Ligging is ideaal om Londen te verkennen. Voor betaalde prijs prima hotel.

Gereisd Met partner in februari 2015

Redelijke kamers voor een redelijke prijs.

Oeble
12-7-2014

De laatste beoordelingen zijn al weer meer dan drie jaar oud. In de tussentijd is "king's Cross" blijkbaar gerenoveerd. De kamers waren netjes, het bed goed (stevig) en de kussens goed. Genoeg opbergruimte - heet water - Wil je extra handdoeken? een föhn lenen? Geen probleem, even aan de balie melden en het kwam in orde.

In aanmerking genomen dat we alleen maar in het hotel waren om te slapen en te ontbijten is dit heel goed te doen. Onze gids had er op voorhand ook een hard hoofd in, maar was aangenaam verrast.

Cijfers voor Service en Prijs/kwaliteit niet te hoog gegeven omdat we daar niet over konden oordelen => want veel weg.

drukke ligging

Kelly
12-7-2013

goed hotel, beperkt ontbijt, drukke baan , maar dichtbij het station. met de bus ben je snel in oxforstreet en de bezienswaardigheden

Gereisd Met partner in januari 2012

Een hotel voor een citytrip

Liesbet
22-8-2012

Na het lezen van de beoordelingen van andere reizigers, ging ik met een klein hartje op citytrip.

Het hotel is wat afgeleefd en mag zeker eens opgeknapt worden.

Bij het inchecken bleek wel dat ze hun lage prijs compenseren door het aanrekenen van extra's: € 10,00 voor een kluisje, € 10,00 voor early check-in.

De kamer was proper en ook de badkamer was in orde; alles heel basic, maar meer moet je niet verwachten voor deze prijs. Ik heb twee nachten goed geslapen en ondanks de hitte viel het goed mee op onze kamer.

Het ontbijt is OK en we konden telkens meteen eten, ondanks de drukte na de Olympische Spelen.

Een goed uitvalsbasis voor een citytrip!

Tja...

Simone
28-10-2011

Toen we in hadden gecheckt kregen we een pasje om de deur te openen, dat klonk wel kicken..maar eenmaal bij de kamer aangekomen, was het pasje haast niet nodig. De deur was goed beschadigd, leek wel ingetrapt! Maar goed, de kamer: We hadden een kamer waar 4 bedden in stonden gepropt. In het bedlinnen wat brandplekken en andere vlekken.Scheuren in de muren. Als je onder de douche ging staan kwam er een ongelofelijk kabaal ergens vandaan...geen idee wat het was, maar een gruwelijke 'tuuuuuuut'. Ook zag het er een beetje smoezelig uit.

Verder de 1e nacht goed geslapen.

De 2e nacht heel de nacht met een soort buikgrieperige taferelen op het toilet doorgebracht..of ik nou iets in het hotel had opgelopen of ergens anders, geen idee. Gelukkig ben je niet veel op je kamer!

Ontbijt was lekker traditioneel engels, wel leuk als je in Engeland bent! We hebben ook vanuit het centrum terug gelopen naar het hotel, dat was best een eind. Maar station Kings Cross ligt om de hoek, super!

nooit meer

D vd E
26-7-2011

Obeleefde ontvangst tot je naar de manager vraagt, die was wel vriendelijk. Ontbijt onder de maat, zelfs voor een goedkoop hotel als deze. 's avonds een keer eten besteld voor op de kamer, hele bestelling was verkeerd en door elkaar gehaald.

10 minuten van Kings Cross station af, dat is absoluut een voordeel als je je gaat begeven in Londen.

Houdt ook rekening als je met de auto gaat met 15 pond per dag voor het mogen parkeren op de parkeerplaats van het hotel.

Nooit meer

Jos en Jacqueline
4-4-2011

Kamer 583 is gelegen naast de lift en dat hebben we gedurende 2 nachten geweten. Zeer luidruchtig! Kamer stonk bij binnenkomst. De douche was defect.

Water liep zo de muur in. Slechte bedden en elektra ook defect. Wachten op ontbijt zeker 3/4 uur.

Gereisd Met partner in april 2011

Degelijk 3* hotel

Fam. K
10-2-2010

Erg basic, maar degelijk hotel. Kamers zijn aan vernieuwing toe. Alles is vrij proper. Goede ligging voor city trip - op een 10 minuutjes van Kings's Cross station (waar de Eurostar aankomt).

Gereisd Met partner in januari 2009

Kan beter

corine
16-10-2009

Hotel is niet geweldig. We hadden vieze kamer, badkamer helemaal onder de schimmel. Er waren deze dagen heel veel scholieren, waar veel overlast van was. Veel klachten maar werd niet minder.

Het ontbijt is simpel maar te doen.

Ligging is goed. 5 a 10 minuutjes lopen naar metro kings cross.

Al met al kon het beter maar voor 2 nachten is het te doen.

Gereisd Met partner in september 2009