Zoover

6,5

Meer plusjes dan minnen

Jansen
20-8-2009

Behulpzame medewerkers bij receptie omdat het parkeren op de openbare parkeerplaats op de binnenplaats van het hotel ons niet telefonisch lukte, ook behulpzaam bij het regelen van twee rustige kamers die redelijk dicht bij elkaar lagen. Kamers niet meer nieuw, maar schoon. Waterkoker met thee en instantkoffie, schone mokken elke dag.

Bijgeboekt ontbijt bleek genuttigd te worden op 1e verdieping, niet om naar huis te schrijven, maar met kaas en ham van de leuke winkeltjes in dezelfde straat hebben we heerlijke tosties gemaakt.

Kwalitatief slecht

Pauline
31-7-2009

Mijn partner en ik zijn een weekend naar Londen geweest en hebben in dit hotel 2 nachten overnacht. Wij kwamen 1,5 uur voor de inchecktijd aan. Konden wel op onze kamer na betaling van 10 pond. Wij kwamen op een kleine kamer met 3 1persoonsbedden. Na overleg kregen wij een andere kamer met een twinbed, wat wij ook geboekt hadden. De kamer was oud en gehorig. Behang bladert van de muren af, kleine gaatjes in de gordijnen. Veel schimmel in het kitwerk op de badkamer. Gat in de wand van de badkamer, waarschijnlijk van luchtafvoer, maar zat geen rooster of niets op. Tevens erg gehorig op de kamers.

Ontbijt was erg ongezellig. Bestond uit koffie, thee, croissant, brood dat je kon toasten, yoghurtjes en voor beleg was er de keuze uit marmelade of honing. Daarnaast liepen de mieren over de ontbijt counter heen.

Al met al was het geen prettig verblijf in dit hotel, terwijl wij toch wel wat gewend zijn.....

Alles meegevallen !!!

Jongmans
10-8-2008

een 5-daagse reis naar Londen gemaakt. Pas een paar dagen van tevoren hoor je in welk Hotel je zit. Wij hadden niet zulke goede recenties over dit hotel gelezen, dus wij hielden ons hart vast, wat wij hier aan zouden treffen, maar dit viel alles zeer mee. Schone kamer en badkamer, goede bedden, goed ontbijt, vlak bij station, wel gehorig kwa verkeer dat dag en nacht doorgaat. maar zeker geen slecht hotel voor een paar dagen Londen.