Zoover

6,5

Uitstekend hotel, boven verwachting

Henk
14-3-2015

Ideaal, midden in het centrum. Ideaal bij treinstation. Wel drukke ligging, maar in kamer geen last van lawaai. Kamer was netjes met alles wat we nodig hadden. We hebben genoten van het ontbijt. Aardig personeel achter receptie en bij ontbijt.

Gereisd Met vrienden in maart 2015

Prima voor de prijs!

d_burghoorn
14-3-2015

Dit hotel geboekt via touroperator. Weinig verwacht maar viel heel erg mee! Hotel is gerenoveerd, zit er fris uit. Vooral de prima kamers en de geweldige ligging zijn een pluspunt, wij kwamen met de Eurostar dus hotel op loopafstand. Een aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2015

Goed gerenoveerd hotel

Caroline
13-3-2015

Nette kamers, zijn allemaal gerenoveerd. Ligging is ideaal om Londen te verkennen. Voor betaalde prijs prima hotel.

Gereisd Met partner in februari 2015

Prima hotel

Poppe Eillert
14-7-2014

Voor vertrek de (oudere) beoordelingen gelezen en daar niet vrolijk van geworden. Aangenaam verrast. Hotel is gerenoveerd. Tweepersoonskamers niet al te groot, maar schoon en netjes. Flatscreen tv. Ligging in het centrum, dus ideaal voor vertrekpunt maar natuurlijk veel verkeer voor de deur. Kamer redelijk geïsoleerd en ik heb er prima geslapen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Redelijke kamers voor een redelijke prijs.

Oeble
12-7-2014

De laatste beoordelingen zijn al weer meer dan drie jaar oud. In de tussentijd is "king's Cross" blijkbaar gerenoveerd. De kamers waren netjes, het bed goed (stevig) en de kussens goed. Genoeg opbergruimte - heet water - Wil je extra handdoeken? een föhn lenen? Geen probleem, even aan de balie melden en het kwam in orde.

In aanmerking genomen dat we alleen maar in het hotel waren om te slapen en te ontbijten is dit heel goed te doen. Onze gids had er op voorhand ook een hard hoofd in, maar was aangenaam verrast.

Cijfers voor Service en Prijs/kwaliteit niet te hoog gegeven omdat we daar niet over konden oordelen => want veel weg.

Jeugdherberg gevoel

hoornaert maddy
17-7-2013

Alles afgeleefd. Ontbijt ondermaats, te weinig zitplaatsen. Niets te beleven in de directe omgeving. Kamers proper, maar gemeenschappelijke delen niet echt fris. Wel goed gelegen voor openbaar vervoer. Voor alles moet bijbetaald worden: wifi, early check in,... Airco aanwezig op de kamer, maar werkt niet (of misschien ook mits supplement).

Gereisd Anders in juli 2013

drukke ligging

Kelly
12-7-2013

goed hotel, beperkt ontbijt, drukke baan , maar dichtbij het station. met de bus ben je snel in oxforstreet en de bezienswaardigheden

Gereisd Met partner in januari 2012

In orde voor een citytrip

Kelly Passemier
4-6-2013

Het hotel is serieus verouderd. Bij aankomst huurden we een locker voor 10 pond maar meer dan de helft was stuk. De matrassen zijn dringend aan vernieuwing toe. Af en toe voel je een vering steken....De kamer is heel basic maar voor een citytrip ben je er toch alleen maar om te slapen.

Het ontbijt was goed in orde en de ligging was ook goed. Ideaal als je met de Eurostar komt, op een kleine 10 min. wandelen.

Een hotel voor een citytrip

Liesbet
22-8-2012

Na het lezen van de beoordelingen van andere reizigers, ging ik met een klein hartje op citytrip.

Het hotel is wat afgeleefd en mag zeker eens opgeknapt worden.

Bij het inchecken bleek wel dat ze hun lage prijs compenseren door het aanrekenen van extra's: € 10,00 voor een kluisje, € 10,00 voor early check-in.

De kamer was proper en ook de badkamer was in orde; alles heel basic, maar meer moet je niet verwachten voor deze prijs. Ik heb twee nachten goed geslapen en ondanks de hitte viel het goed mee op onze kamer.

Het ontbijt is OK en we konden telkens meteen eten, ondanks de drukte na de Olympische Spelen.

Een goed uitvalsbasis voor een citytrip!

Gaat ermee door

Sarah
12-6-2012

Ik geef toe dat dit geen 'wauw-hotel' is. Maar als je op citytrip gaat hoeft dat ook niet vind ik. Dit was perfect om 's avonds te gaan slapen en 's morgens klaar te maken en te gaan ontbijten... Voor de rest heb je niets op de kamer te zoeken..

Gereisd Met vrienden in januari 2012