Zoover

6,7

pas op

wandelaar
9-7-2014

Wij kwamen hier als onderdeel van een rondreis en verbleven hier drie nachten. We hadden gelukkig een huisje achter het hoofdgebouw en dat was redelijk schoon. De keukeninventaris was onvoldoende en de schoonmaak bestond alleen uit prullenbak legen. In het hoofdgebouw zijn de kamers kleiner en zag het er heel rommelig uit.

Gereisd Met partner in januari 2014

Mooie locatie maar niet schoon enzo

M.Wagenaar
14-10-2008

Gelukkig hadden we een last minute/goedkope reis want als ik de volle mep betaald had dan had ik wel een klachtje ingediend.De bedden waren goed,keukenspullen veel te weinig en het appartement was echt niet schoon.Even gepoetst op een douchetegel en de bagger droop eraf.

Wasgoed was ook erg goor.Verder wel genoten, mooie locatie en mooie omgeving en lekker rustig.

In het strandplaatsje Koukounaries ligt aan de doorgaande

K. Dekker
4-7-2007

In het strandplaatsje Koukounaries ligt aan de doorgaande weg ( geen geluidsoverlast) appartement Lake. Een eenvoudig Grieks appartement maar wel met airco (was prettig bij de 43 graden buitentemperatuur) en een lekker zwembadje. Heel vriendelijke eigenaren. Ze gaven als tip om i.p.v. naar het drukke Koukounaries beach, te kiezen voor Elena Beach. Misschien 5 minuten meer lopen maar absoluut de moeite waard. Lekker strand, 2 bedjes plus parasol te huur voor euro 8 per dag. Prima taverna ook op het strand. In Koukounaries super lekker gegeten in restaurant The Village. Hartstikke vers alles!! In de supermarkt is echt alles te verkrijgen.

Wil je naast aan het strand liggen ook lekker gaan wandelen: ga net voor Elena Beach het zandpad op. Je kan uren rondwandelen, prachtig!!! en verdwalen doe je niet hoor. Schuin voor het appartement heb je een busstop die je in een half uurtje naar Skiathos Stad brengt (en tot 's avonds laat terug brengt).