Zoover

7,2

niet voor herhaling vatbaar

philippe keldermans
11-10-2018

hotel is goed,proper ideaal voor mensen met kinderen het dorp is niks is zoals een oorlogsgebied veel rotzooi langs de wegen en verlaten ,veel gebouwen niet afgewerkt of verlaten

eten in het hotel is alle dagen hetzelfde heb soms de vraag gesteld of het wel onder leiding van een kok is klaargemaakt,de bar onder leiding van dimitri en zijn collega's was top .bij het inchecken in het hotel hebben we 30 minuten gestaan tot er iemand van de receptie is komen opdagen,de hostess van touroperator moesten we zelf maar opbellen als we iets wilden weten

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastisch!

Karthina van Lochem
4-10-2018

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. Het personeel is heel vriendelijk, het resort netjes en schoon. De maaltijden waren heerlijk. Iedere dag kun je met de pendelbus naar het strand. Vlakbij is een bushalte waar je een bus kunt pakken naar o.a. Rhodos Stad. Wij raden dit hotel zeker aan.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Super

Deborah
1-9-2018

Wij (man, ik en 3 kinderen, 9/6/4 jaar) hebben onze zomervakantie (12 dagen) hier doorgebracht. Wij waren goed verrast door de ruime familiekamer. Wat wij ook niet wisten was het nieuw aangelegde glijbanen gedeelte, 3 glijbanen en een speeltoestel voor de kleinere kinderen. Het eten was te doen, bij de lunch totaal geen afwisseling, in tegenstelling tot het diner. Echter kon de keuken niet altijd de druk van de vele vakantiegangers aan waardoor er of rijen stonden, of het eten niet goed warm was. De animatie werd geregeld door 2 personen die erg hun best deden en zorgde voor leuke quizen in de avonduren.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Goed hotel voor de prijs die je betaald

Peter
21-11-2016

Wij zijn hier geweest in 2011 en 2016 weer. Vergeleken met 2011 is het complex vernieuwd.Kamers zijn groot. Personeel is vriendelijk. Eten is goed. Het ligt niet supercentraal maar wel redelijk te doen.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Zeer goed ligt centraal tussen mooie stranden

Kwerreveld
24-9-2015

Lekker eten goede service mooie kamers vriendelijke bediening

Gereisd Met partner in september 2015

Somber hotel. Nooit weer

Spijkerman
28-8-2011

Hotel ligt afzijdig van alles . hebt een vervoersmiddel nodig om ergens te komen. Auto kun je huren in hotel. Brommers etc moet je een paar honderd meter voor lopen.

Eten was ok , maar elke keer staan er lange rijen voor het eten en bij de bar. Leek net een gevangenis. Drinken halen was ook een kwestie van in de rij aansluiten. Was maar 1 bar en 1 bediende die het drinken verzorgde. Kamers waren somber . Wij hadden pech dat we in het hoofdgebouw zaten ( kamer 112) Direct bij het deel waar men sávonds zit en waar het animatieteam optreed. De luidspreker staat direct voor je raam. De muziek die er gedraaid werd was meerendeel 80 er jaren. Nu is hier op zich niets mis mee maar elke dag dezelfde cd en volgorde is niet mijn voorstelling van een afwisseling. De vakantie was relatief goedkoop maar het hotel ook. Ligstoelen waren veel defect. En elke morgen gaan ze om 7 uur de stoelen al bezetten!!!. Voor mensen met veel geduld een prima hotel

prima hotel goede prijs kwaliteitsverhouding

Mariella
4-8-2011

Net terug van 2 weken vakantie. Grote schone kamers die elke dag worden schoongemaakt. Elke dag schone handdoeken.

Buffetten was volgens ons niets mis mee. Intercontinentaal ontbijt met eitjes roerei spek broodjes koekjes zoete broodjes cereals yoghurt met honing etc.

Lunch en diner uitgebreid genoeg. Verschillende soorten koude salades rauwkost.

pasta met twee soorten sauzen verschillende soorten vlees kip en vis.

Personeel is zeer vriendelijk. Bedjes aan het zwembad worden door de gasten al vroeg gereserveerd. HIerdoor ontstaat er een tekort maar wij gingen veel naar het strand met de gratis bus.

Voor dit geld (1120 euro 2 volwassenen en twee kinderen) een uitstekend hotel

best ok maar niet meer

GDW
18-8-2010

we verbleven in dit hotel van 8/8 tot 15/8.

De kamers waren ok, best ruim maar de afstandsbediening voor de airco moest je gaan huren aan de receptie.

Het zwembad was ok, maar er waren niet genoeg zetels voor alle gasten dus je moest om 8u 's morgens je zetels gaan 'reserveren' met een handdoek.

Zorg ervoor dat je aan de straatkant van het hotel ligt. Hier is het veel rustiger dan aan de kant van het zwembad. Om 1u 's nachts wordt het glas wel in de container gegooid onder je raam. Het eten was niet lekker. Steeds hetzelfde en niet vers. Ook de desserts waren niet goed: overrijp fruit. Als je geluk had was er ijs, dat was wel lekker. Het personeel is wel vriendelijk, zeker de mensen van het restaurant. conclusie: ok als je 500 euro pp betaalt, maar niet meer.

zeer slecht gegeten

anton
9-8-2010

mooi hotel maar 14 dagen slecht gegeten, alleen maar pasta en salade, geen keuze in vlees //

Gereisd Met partner in juli 2010

goed hotel voor een betaalbare prijs

Cees
20-7-2010

Ben hier in september 2008 geweest met mijn vriendin . Kamers zijn erg mooi , netjes en worden elke dag schoon gemaakt door de kamermeisjes !

Er rijd elke dag een busje van het hotel naar het strand op bepaalde tijden van de dag , maarja lopen is ook wel de moeite waard !

Enig min puntje is dat Kolymbia zelf een beetje een spookstadje is , af en toe kom je een paar winkeltjes tegen ,

al met al zeer de moeite waard .