Zoover

8,3

EEN ECHTE AANRADER!!!

Trui en haar gezin
6-1-2011

met het gezin geweest vorige zomer tweede week juli; zeer goede ligging om de hele buurt te verkennen; prachtige streek en veel te bezoeken; Colmar, Straatsburg, Ribeauvillé, Haute-Koenigsburg,Riquewirh Eguisheim , Kaysersberg, zeker de oude bibliotheek van Sélestat bezoeken en steek de grens over naar Freiburg met zijn prachtige kathedraal en nog zoveel meer. Logement heel goed, net, vriendelijk, grote parking. Neem wel een grotere accomodatie dan het aantal personen;een echte aanrader. Wij hadden het geluk van meer dan 30 graden te hebben en zaten elke avond op het balkon van ons appartement. Wij willen direct teruggaan. Het zwembad is niet zo groot maar toch leuk voor een frisse duik zeker als het zo warm is.Alles is aanwezig ook als je zelf wil koken maar wij hebben dat niet gedaan, er is genoeg te vinden zeker in Colmar en dat is niet zo ver. In Bergheim wel een bakker en een winkel

zeker de moeite waard

m.g.
24-10-2009

ligt op loopafstand van het dorp,niet zo erg ruim, wel alles aanwezig en schoon. goede parkeer plaats.

Gereisd Met partner in oktober 2009