Zoover
Camping L'Europe

Camping L'Europe

6,4

Wij niet meer naar deze camping

Sluijston
31-8-2017

Wij vonden het een drukke camping met lawaaiige fransen.

Wij hadden een stacaravan op een ongunstige plek, en we hadden het idee dat deze caravan ooit prive-eigendom is geweest van een vaste bezoeker, gezien het (overdekte) terras (niet handig), de gehaakte zwarte gordijntjes, en diverse atributen die ontbraken (zoals een wasrek). Tot laat in de nacht muziek op de camping, en geen prettige omgeving om 's avonds nog lekker buiten te spelen voor de kinderen (11 en 14) vanwege de enorm drukke en lawaaiige (franse) kinderen.

Het strand is aan te rijden binnen een kwartier, maar lopend te ver.

Strand wel mooi!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

GEEN AANRADER !!!!!

Z
31-7-2017

Verschrikkelijke camping. Diefstal en inbraak zijn schering en inslag !!!! Security doet er niks mee. Die zijn er alleen om op te letten of je wel de juiste zwembroek aanhebt, niet duikt of springt in het zwembad. Niet elkaar erin duwt, je slippers wel juist neerzet. Absoluut onveilig en kind onvriendelijk !!!!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Tweede keer en weer prima bevallen

Fam. R. Klok
5-9-2016

Prachtig zwembad. Leuke bar/restaurant met vriendelijk personeel. Veel Fransen, maar dat is voor ons geen probleem. Klein winkeltje met vriendelijke bediening waar je het hoognodige kan kopen. Ongeveer 10 minuten rijden naar zee, maar in het hoogseizoen rijdt er een pendelbus.

Gereisd Met partner in juni 2016

Praktische problemen - mooi zwembad - geen 4*waard

Sylvia
14-7-2016

+ leuk en proper zwembad met glijbanen en verschillende dieptes voor kleinere kinderen

+ stacaravan was best modern qua interieur

+ speelterrein/voetbalterrein

- onthaal begrijpt zeer moeilijk Engels, je wordt zeker niet bediend in je eigen taal

- stacaravan naast speelterrein: enorm veel hinder van lawaai hierdoor, het sluit om 22h, dan begint de disco, waardoor je moeilijk kunt inslapen, zeker met kleine kinderen

- stacaravan was niet grondig schoongemaakt, vettig fornuis en vettige blinden aan raam

- probleem met fornuis, werd pas na 3 dagen goed opgelost

- mierenplaag: werd na aantal keer vragen opgelost met insecticide

Voor ons geen 4* waard.

Geweldig bevallen. In 2016 weer.

Fam. R. Klok
22-12-2015

Mooie camping met prachtig zwembad. Het strand was wat verder weg, maar daar is de prijs dan ook naar. Weinig mensen die Engels spreken, maar met het weinige Frans dat wij spreken konden we ons best redden. Recreatie en terras waren ook gezellig. Voor sommige avonden moest je reserveren (b.v. mosselen eten) Klein winkeltje waar de eerste behoefte aanwezig is. Brood wel even bestellen. Is meestal nog wel wat extra.

Fijne vakantie!

Suzanne
27-9-2015

Wij zijn eind augustus op deze camping geweest, we hadden wat vrees door sommige beoordelingen op deze site..

De dames bij de receptie hebben ons fijn ontvangen en spraken goed Engels. De mobile home zag er netjes uit en het was erg fijn dat de auto het park op mag. De pizza's zijn een aanrader in het restaurant :)

Het enige nadeel (in heel Frankrijk) dat de Franssen geen Engels willen/kunnen spreken (en wij geen Frans ;))

Superleuke camping!

Jacques
11-8-2015

Zeer leuke camping voor gezinnen met jonge kinderen. Wij hadden een mobile home vlak bij het zwembad. Vooral de animatie was zeer leuk en diverse. Overdag activiteiten en s'avonds een leuke show voor de kinderen.

We gaan er zeker nog wel een keer naar toe.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Nooit weer.

Fam. G, lelystad
4-8-2015

Franse camping, meerendeel vaste staanplaatsen. Zwembad is nodig aan onderhoud toe, voor het aantal mensen te klein met amper zit gelegenheid. In directe omgeving weinig te doen. Geen 4 sterren waard.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Supervakantie.

PineauH
4-3-2013

De eigenaar van de camping is heel gastvrij. De camping is echt zoals hij zegt bij het welkomsdrankje, een gezellige en gemoedelijke sfeer. Het is een ideale camping voor een vakantie met het gezin. Heel goed onderhouden, superschoon sanitair. Bij de receptie staan ze altijd voor je klaar. En de omgeving is prachtig, van alles te doen.

Gereisd Met partner in juli 2012

Fantastische plek voor Franstalligen

J. Jansen
5-8-2012

Camping Europe is alles behalve Europees. Ze spraken alleen Frans nog geen Engels.

Je moet overal heen met de auto en wil je eten in het "restaurant" 's middags al bestellen . je kunt niet spontaan blijven eten.

Camping is wel zuiver maar geen vier sterren waard qua faciliteiten. Zeer kleine winkel en restaurant wat meer een bistro lijkt

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012