Zoover

5,7

Erg leuk appartementencomplex.

erg leuk, MAAR....
18-9-2016

Ons appartement was goed schoon, beddengoed en handdoeken waren bij de prijs inbegrepen, evenals de eindschoonmaak. Borg hebben wij niet hoeven te betalen. Broodjesservice in de ochtend.

Wij hadden met z'n tweeën een 5 persoons appartement geboekt. Voor 2 personen prima te doen. Het is wel veel te klein voor 5 personen. Er staan 2 onderschuifbedden in de woonkamer, er is maar 1 slaapkamer met een , overigens prima, bed van 140 breed. rondom het bed een centimeter of 40 om te lopen. In de slaapkamer nog 1 lage en 1 hoge hangkast.

De keuken is mini. Koelkast, afwasmachine, kastje met afvalbakjes en 3 smalle bovenkastjes. Te weinig ruimte op het aanrecht bij het koken.

Het zwembad is leuk, maar sluit om 7 uur 's avonds. Ligwei met gratis bedden.

Parkeren kan in de parkeergarage onder het complex.

Omgeving is geweldig, route des Cretes, kastelen, de wijnvelden, mooie dorpjes. Het Zwarte Woud is dichtbij Voor kinderen/pubers verder niets te doen in de omgeving of het appartementencomplex.

Mooie omgeving

Patrick
1-9-2015

Prachtig, onbeschrijflijk, zeker aan te raden is de omgeving. Stadje eguisheim, oud centrum Colmar, bergen, wijnvelden .... Residentie zelf is te duur voor wat je krijgt. Te compacte omgeving, appartement, kluis 20 eur, wifi betalend. Ondergronds parkeren was correct geregeld. Kinderen vonden zwembad " saai" Je moe ook geluk hebben waar je apartement ligt .... lawaaierige baan

Mooi, kindvriendelijk complex

Roos
14-4-2015

Dit P & V complex ziet er net zo leuk uit als op de foto's. Goed onderhouden groen en mooi binnenhof. In vijf minuten loop je naar het centrum van Eguisheim. Wij waren er met Pasen en het dorp is mooi versierd met bloemen en paasdecoratie (net als alle andere dorpen en steden in Elzas trouwens).

Appartement is, zoals hiervoor al opgemerkt, aan de kleine kant. Wij tweetjes met dreumes hadden net genoeg aan een vierpersoonsappartement. Babybed past met wat geschuif net aan in de slaapkamer. Bagage konden we alleen kwijt in de toch al smalle gang. Verder waren de voorzieningen prima. Schoonmaakpakket is inclusief en er liggen zelfs een handzeepje en twee flesjes shampoo en douchegel voor je klaar. Neem geen wifi tenzij je echt nodig hebt, het is duur en erg traag.

Complex is trouwens gelegen naast een kerkhof. We hadden er net geen uitzicht op, maar kan me voorstellen dat het voor sommigen niet zo fijn is.

Fantastische vakantie beleefd!

Van kerkhoven
17-12-2012

Wij hebben enkele zalige dagen beleefd in de Elzas. Ideale uitvalsbasis voor het bezoek aan Colmar en alle pittoreske stadjes in de buurt. Ook veel wijn ingekocht. Je kan er zelf eten bestellen, maar dat hebben we niet gedaan. In Colmar zijn er supermarkten genoeg en ook in het mooie Eguisheim zelf is er genoeg te vinden. Dat bevindt zich op wandelafstand. Het aparthotel zelf is ruim genoeg en zeer proper. Topvakantie!

leuk appartementencomplex in een knus stadje

Patsy
24-11-2011

Als stel moet je er eind augustus heen. Dan viert men het 'Fête du vin'.

Het dorpje veranderd 2 dagen lang in een kolkende feestmassa!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Prima appartement in mooie omgeving

Peter
2-9-2011

We hebben een prima week gehad. Ons gezin 2 kinderen met 3 kinderen (één gehandicapt) We hadden het aangepaste appartement op de begane grond. Een leuk klein eenvoudig zwembad. Voor ons precies goed, op 11 meter van ons appartement en toch voldoende privacy. Het is kleinschalig van opzet met een prima receptie en elke morgen vers brood te koop.

Punt van kritiek is dat het als 7 persoons wordt verkocht, echter 3 slaapplaatsen zijn in de woonkamer. 2 op een mooie ruime slaapkamer en 2 in een stapelbed op een aparte kleine kamer. Wij hebben 1 van onze kinderen op de grote slaapkamer op de grond laten slapen. De woonkamer is vanwege de mogelijkheid van de slaapbanken wel mooi groot van opzet. Veel kastruimte.

Ligging op loopafstand van het mooie centrum en met de auto op korte afstanden de diverse plaatsen aan de route de vin.

Prijs kwaliteit is op zich goed, in het hoogseizoen is alles over de top.

Prima vakantie zeker voor herhaling vatbaar.

Mooi complex maar veel te klein appartement.

swaving
3-8-2011

Zeer klein appartement voor 4 personen. Het genoemde 2 persoonsbed is een

twijfelaar, te klein voor twee grotere mensen. Poepvlekken op het onderlaken

van het uitschuifbed. Receptie niet erg behulpzaam. Een mooi maar klein zwembad.

Het dorpje Equisheim is werkelijk prachtig, zo ook de hele streek. Veel restaurants

met lekker eten. Het appartement is veel te duur voor wat het biedt.

Prima week gehad!

Edward
29-6-2010

Wij zijn hier in juni 2010 geweest (gezin+1 kind) en hebben een hele leuke week gehad. Niet alleen omdat het weer erg goed was, maar ook omdat het gehele complex goed aan onze verwachtingen voldeed. Het complex is uit 2008 en de inrichting van het appartement compleet. Wij sluiten ons aan bij de voorgaande reacties v.w.b. grootte van appartement. Wij hadden een 7 (!) persoons appartement geboekt met z'n drieen en dat gaat prima in 2 kleine slaapkamers en een kleine woonkamer. Overigens gevraagd (en gekregen) de benedenwoning en dit was perfect: mooi terras en gelegen aan de binnentuin met zwembad. Het zwembad was super: met schuifdeuren die open kunnen en zowel het binnenbad als het kleuterbad buiten waren aangenaam verwarmd. Wij hebben iedere dag gebruik gemaakt van de bakkerservice wat erg gemakkelijk is. De receptie is goed (spreken ook Duits/Engels) met vriendelijk personeel. Mooie omgeving, leuke dorpjes, kastelen en pretparkje in de omgeving. Kortom: voor herhaling vatbaar!

Acceptabele accomodatie

Marianne
26-5-2010

Let op: alles is hier klein en krap. Dus is je gezelschap 4 personen grooet, boek dan een appartement voor 6.

Vriendelijke en behulpzame mensen aan de receptie en iedere dag vers brood van de boulanger. Goede ligging aan de rand van het historische dorpje Eguisheim.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2009

sfeervol en gastvrij

Bert en Piea
24-10-2009

Overvloedige druivenoogst was een groot festijn.Wat een pittoresk dorpje en prachtig complex.Vlak bij het dorpje met prima eetgelegenheden en zeer gastvrij.Topwijnen.Prima uitvalsbasis midden in de wijnroute.Vraag bij recepte of Infokantoortjes de kaart met wijnroute en hoogtepunten van de omgeving. Bijzonder fijne tijd gehad.

Gereisd Met partner in oktober 2009