Zoover

9,8

perfect

vlora
8-6-2016

alles was uitstekend mooi hotel eten was lekker mooie kamers erg schoon iedereen moet hier naar toe echt een aanrader..

eten en drinken erg veel keus goede kwatiteit van het eten en drinken..

Gereisd Alleenreizend in juni 2016

Heel leuk gezellig hotel

Stacey
1-7-2009

Net terug van Spice, tweede maal dat ik ga. Veel animatie te doen, oa voetbal (iedere dag). Het enige spijtige was dat ik af en toe een minder nette kamer had. Hing af van welke poetsvrouw binnenkwam. 2-maal slechte begeleiding in restaurant wegens ontzettend druk. Is daarna wel goed gekomen, de kelners rennen van hot naar her. Ook de winkels in het hotel, zijn vriendelijke mensen.

een aanrader. hier kom ik zeker nog terug

beuten
14-5-2009

Eén vd beste hotels in Turkije dat ik al geboekt heb. Qua service, eten (kwaliteit en diversiteit), gezelligheid en uitstraling, veel beter zal je niet vinden. Handdoeken worden wel vroeg ah zwembad gelegd, maar aan zee en op de pier meer dan plaats genoeg, zelfs als je rond de middag toekomt. Ontdek ook zeker eens het Turks Badhuis in het hotel. Massage is wel heel duur, maar dat is dan ook het enige minmunt v mijn geslaagde vakantie, ondanks 2 dagen regen.

Het is inderdaad zo zoals ik al vermoede

M. Becht
27-7-2007

Het is inderdaad zo zoals ik al vermoede. Alle negatieve opmerkingen over dit hotel zijn op diverse sites geplaatst door 2 NEDERLANDSE families.

Deze 2 families hebben zich in dit hotel gigantisch misdragen omdat nog niet alles in het hotel af was.

Zijn zijn veel erger dan de ergste soort russen die op de site worden beschreven. Zij hebben met een stomdronken kop vernielingen aangericht in dit hotel. Zij hebben de rotzooi getrapt. En omdat ze op hun asociaal gedrag aangesproken zijn en moesten betalen hebben ze gedreigd allerlei negatieve informatie op deze en diverse andere sites te zetten.

Dit soort mensen moet verboden worden het land uit te gaan.Dus trek je er niets van aan en ga lekker naar spice & spa op vakantie.