Zoover

9,8

Mooi ruim hotel.

Carla Land
13-9-2018

Geen winkeltjes in de buurt

Gereisd Met vrienden in mei 2018
Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 28-9-2018

Geachte Carla,

We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen in Spice Hotel & Spa.

Best wensen,

Algemeen Directeur

Russen, met je neus er tussen!

LauraH
3-6-2018

Welkom in Rusland, of toch Turkije? Wij waren even in verwarring bij aankomst. 95% van de hotelgasten zijn afkomstig uit Oost-Europa, en dat merk je. Maar goed, het had allemaal niets uitgemaakt als dit hotel de vijf sterren en Ultra service had goedgemaakt.. wat het o.i totaal niet waarmaakt. Laat ik beginnen met de ‘voldoendes’; de bedden zijn oké, het terrein is ruim en heeft een mooie tuin, de pier en het strand is leuk, er is voldoende ruimte en zon-gelegenheid voor iedereen. Onvoldoendes: Het hotel is in verval aan het raken, is onoverzichtelijk ingedeeld, het personeel is stug en doet geen moeite het je naar de zin te maken, en je te verstaan. Het restaurant is vies, tafels worden half of niet schoongemaakt en iedereen eet van dezelfde vieze kleedjes ( die op tafel liggen), alles plakt! En zo kan ik nog uren doorgaan , vreselijk! Nooit meer spice&spa!

Gereisd Met vrienden in mei 2018
Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 17-6-2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Sincerely,

General Manager

[email protected]

Door de Russen helaas nooit meer

Patrick
5-5-2018

We waren hier met 10 personen, allen volwassen (4 ouders en 6 kinderen).

Het hotel is echt prima, en als er iets was werd dat steeds prima opgelost.

Alleen die Russen.... wat een asociaal volk. Helaas in grote aantallen aanwezig, sfeer verziekende, hard brullende en de hele dag door zuipende, totaal respectloos volk. Dit jaar voor het eerst dat we er zo veel last hebben gehad, een grote ergenis. Het personeel wordt constant vernederd en uitgekafferd. Personeel waar wij heel leuk contact mee hadden klaagden steen en been. Echt medelijden met de Turken, zijn superaardige behulpzame mensen. Die verdienen meer respect.

Geen vervolg bezoeken hier meer voor ons, tenzij het Rus-vrij gemaakt wordt.

Gereisd Met vrienden in april 2018
Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 24-5-2018

Beste Onze Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen in Spice Hotel & Spa.

Best wensen,

Algemeen Directeur

[email protected]

Nooit meer!

Anneleen
31-7-2015

Ik zou deze vakantie niet aanraden. Ik vind ze zeer onvriendelijk, slechte bediening, koud eten, kamer slecht gepoets. Dan waren ze ons nieuwe handdoeken vergeten te geven, dan hadden we geen kussenslopen, dan hadden ze onze sleutel meegenomen... Het was altijd Wel iets! Als je laat ontbijt ging dan had ge geen eten meer wat ze ruimen 1 uur op voorhand al op! Het is een heel mooi hotel van buiten kant maar dat is het ook! Ik zal er nooit meer naar terug gaan.

heel slecht hotel

kim
4-1-2015

nooooit meer spice&spa.wat een slecht hotel was dit!al op de eerste dag dat we aankwamen,waren de obers van het restaurant al om 19.45 het eten al aan het opruimen,19.45??en geen mogelijkheid meer om te eten??schandalig zeg.we konden na een lange vliegreis nog wel gauw een toetje eten.de ober vertelde dat dit de normale gang van zaken was,dat ze dit dus elke dag zo deden.lekker begin van de vakantie.aangezien wij van'laat" eten houden,moesten we dus elke dag om 19.00u bij de eetzaal staan,niet zo fijn om op je vakantie te moeten haasten voor het eten.wij hebben zo veel dingen meegemaakt.zo is er uit onze kamer gestolen door de schoonmaakster,of de minibar bijvuller.het begon bij sigaretten,toen een shirt,en ga zo maar door.gemeld bij de receptie,maar ze konden niks voor ons doen!dus heb de werkster maar ff flink uitgescholden!never nooit meer spice&spa..weggegooid geld geweest

niet meer terug

XXXXXXXX
19-10-2013

op het oog een mooi hotel... helaas zoveel meegemaakt deze vakantie waarin je kan concluderen dat de service echt tekort schiet en ook m.b.t. hygiene herken ik eerdere constateringen. eten is niet slecht echter wel veel beter in turkije gezien. voor mij geen 2e keer in dit hotel... ndien dit je eerste keer in turkije is dan heb je het best hier naar je zin..ik moet wel zeggen dat ik een boek kan schrijven wat ik hier heb meegemaakt..wij zullen wel extra pech hebben gehad denk ik dan maar..

niet meer terug

Bert
18-7-2013

Zijn in mei twee weken in dit hotel geweest.

Zijn al 25 keer in 5 sterren resorts inTurkije geweest en zeggen voor de eerste keer hier gaan wij niet meer terug.

- Punten

Vies zowel bij het zwembad de poolbar en in de eetzaal.

Er liepen kakkerlakken bij de poolbar.

De vloer in het restaurant is in de twee weken dat wij daar waren niet een keer schoongemaakt.

Zeer slechte en onkundige bediening in het restaurant, moesten vaak zelf bestek bij elkaar zoeken en drankjes werden niet opgenomen of gebracht.

Veel personeel niet vriendelijk.

Tuinkamer niet boeken het was daar vochtig, hebben na veel aandringen wel andere kamer gekregen.

+ Punt

Mooi accomodatie als het schoon was.

Hier gaan we niet mer terug.

Martin & Elsa
15-3-2013

Wij zijn hier afgelopen jaar voor de 2e keer geweest, omdat het de 1e keer heel goed bevallen was dit hotel. Nu zeggen we nooit meer. Wat heeft dit hotel aan service veel ingeleverd 'HELAAS'. Ook vonden wij dat de managers heel erg dicht op het personeel zaten, zij mochten geen contact leggen met de aanwezige gasten. Terwijl dit juist heel erg belangrijk is vinden wij. Het personeel maakte alleen een praatje met je zodra de mangers uit het zicht waren van hun. De service bij het eten was heel gehaast, als je even van tafel liep om iets bij te halen, dan haalde ze je bord al weg omdat het personeel dan dacht dat je klaar was, erg jammer. Ook vonden wij dat de animatie veel in geleverd had. Er werd voor de volwassenen dit jaar veel minder gedaan als 2 jaar geleden. De kamers en de aankleding van het hotel was verder wel tip top in orde.

geen 5 sterren

Spice9880
28-9-2012

geen 5 maar 4 sterren,typisch turkse stijl maar oud .Eten was goed, dessert hebben al betere had.Wat minder katten (hebben wel een Catt house maar.....)gordijnen in badkamer mogen eens vervangen worden.(beter een scherm plaatsen komt de hygiene tegoed) +punt koele blik(merk) in de frigo aan het strand.

speeltuig aan vervanging toe

Gereisd Met vrienden in september 2012

Geweldig!!!

Willem Rutten
21-7-2012

In de meivakantie van dit jaar zijn met de familie naar Spice Hotel & Spa geweest. We bleven er een hele week en het was echt fantastisch en het was er rustig. Het zwembad was echt super! Het zwemwater was wel koud maar dat maakt niks uit. Het eten was heerlijk in het restaurant en bij het zwembad. Bij de zee zijn ook leuke activiteiten te doen zoals parasailing en de bananenboot. De obers zijn vriendelijk en de kamers worden goed opgeruimd. Ik ga graag nog een keer naar dit geweldige hotel.