Zoover

9,8

Heerlijk hotel

Steven
2-11-2017

We verbleven 7 dagen in Belek in dit hotel. Prima hotel, nette kamers, mooie unrichtig. Wij hadden kamer 1 en ondanks dat deze vlakbij de lobby ligt was het een fijne rustige kamer. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er is een fijne Spa.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017
Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 3-11-2017

Geachte Heer Steven,

Allereerst willen we u bedanken voor uw vriendelijke beoordeling van ons hotel. Het is erg goed om te lezen dat u zoveel van uw vakantie in ons hotel genoten hebt. Uiteraard zullen wij ons Personeel informeren over uw vriendelijke feedback en we zijn er zeker van dat er meer dan blij zijn.

We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen in Spice Hotel & Spa.

Best wensen,

Metin Atar

[email protected]

Nooit Meer

Nooit MEER
9-8-2015

Voor ons nooit meer.Het hotel is vies ,het eten koud en smaakloos.

De obers zijn niet vriendelijk en als ze wat laten vallen wordt het niet opgeruimd.

De turken en Russen hebben voorrang bij de bar ,receptie en glijbanen. Je mag met een glas het zwembad in overal licht glas.Niemand zie je wat doen, schoonmaken van de tafels hebben ze nog nooit van gehoord.Bij de receptie doen ze of ze je niet begrijpen. En meneer de touroperator is niet thuis. Dit is GEEN 5 sterren hotel maareen 3 sterren hotel met een score van 3,7.

Zeer mooi hotel

Jurgen en Marta
9-5-2015

Wij zijn er 2 weken geweest en vonden het er heerlijk.

Eten was echt goed, en heel erg vriendelijk personeel niets was hun te veel. Wij zijn al 29 keer in verschillende hotels in Turkije geweest en vonden dit toch wel een van de beste hotels in Turkije. Het is natuurlijk wel een kwestie van smaak maar wij vinden de 1000 en 1 nacht stijl echt gezellig aandoen. Animatie was ook echt heel vriendelijk en deden ook echt hun best om het naar je zin te maken. Toen wij in dit hotel waren was het wel niet volgeboekt en dus lekker rustig. Voldoende lege bedjes op het strand en aan de pool, dus geen handdoekjes leggen in dit hotel. Tevens werden handdoeken ook verwijderd als er langer geen mensen lagen langs de pool. Zeer groot en schoon zwembad met een hele mooie tuin en goed verzorgd.

Wij vonden het eten goed en het was ook warm.

Enige minpuntje was dat de airco niet de hele dag aan kon (centraal geregelde airco) En in de welnes area moet toch wel weer likje verf krijgen. Minibar dagelijks vol

Geweldige vakantie gehad, wij gaan zeker terug!!!

alcon
22-7-2013

Wij (ouders en 2 kinderen) zijn van 30 juni tot en met 10 juli in het Spice Hotel geweest. Het was er helemaal geweldig. Een mooie (duplex)familiekamer die dagelijks goed werd schoongemaakt. We vonden het personeel erg vriendelijk, vooral in het buffetrestaurant. Het eten was bijzonder goed. Een uitgebreid buffet, vooral de wokgerechten waren heerlijk! Het was er in de periode dat wij er waren niet zo druk dus overal plaats, zeker ook bij het zwembad.

De animatie was prima, aardige mensen vooral Sam uit Afrika, voldoende activiteiten voor wie wilde en ze waren niet opdringerig als je eens geen zin had om mee te doen. De shows 's avonds waren ook erg leuk!

Wij hebben het meer dan goed naar onze zin gehad in het Spice Hotel en komen zeker terug.

Een klein minpuntje was het huren van een prive strandhuisje. Deze kosten 90 euro per dag. Je wordt dan voorzien van eten en drinken. Wij vonden dit tegenvallen en is de prijs niet waard!

Super hotel, zou graag nog een keer terug gaan

Leonie
18-5-2013

Net terug van weekje Spice en Spa. We hebben het super naar onze zin gehad. Zeer ruime kamer met zwembad en zeezicht. Matras wat aan de harde kant, maar als je dit aangeeft bij receptie dan wordt er een topmatras op je bed gelegd.

Wij hebben voornamelijk bij zwembad gezeten, alles was zeer verzorgt en genoeg ruimte. Eten was goed en als je buffetrestaurant een keertje zat bent dan kan je 's midags bij de poolbar terecht voor een lunch en 's avonds bij een van de a la carte restaurants (10 eur p.p. Maar zeer de moeite).

Vriendelijk, behulpzaam en betrokken personeel. Wij zouden dit hotel iedereen aanraden.

Nooit meer

Suzanne
14-4-2013

Mijn zoontje kreeg een koorstuip toen ik alleen met hem op de kamer was. Ik belde in paniek het noodnummer zoals zij dat aangaven op een kaartje. En na mijn hulprekening werd ik doodleuk in de wacht gezet. Vervolgens krijg ik een vrouw aan de lijn en nu nog meer in paniek vroeg ik om een dokter. Die volgens beschrijving in het hotel zit. Vervolgens hoor ik 20 min niks en toen kwam er pas een dokter van het ziekenhuis. Na drie dagen in het ziekenhuis ga ik naar guest relations en vraag waarom er niemand in die 20 min is komen kijken wat er aan de hand was. Zegt ze doodleuk You aksed for a dokter. Ik gaf aan dat hij misschien wel aan het stikken was en dat hij na 20 min wel dood zou zijn. Maar weer kreeg ik hetzelfde antwoord.

mooi hotel

Joy
14-12-2012

hotel ligt afgelegen. veel hotels in omgeving met in de avond knallende muziek van ernaast gelegen hotel (Adam & Eve).

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Vergane glorie

Ken
20-9-2012

Dit 5-sterren hotel is ongetwijfeld ooit zijn sterren waard geweest, maar in de huidige staat krijgt ie niet meer dan 3. De inkomhal is bepaald indrukwekkend te noemen en ook in het grote panoramische zwembad kan menig lange-afstandszwemmer zijn hart ophalen. Tot zover de echte pluspunten. Helaas zijn er heel wat dingen waar een jong gezin met kleine kinderen zich aan ergert. De glijbanen zijn leuk, maar de trapleuningen vertonen roest en afgebladderde verf. Het kinderzwembad mist op verschillende plaatsen mozaiektegeltjes, waardoor de bodem soms scherp kan zijn. De zitruimte rondom het kinderzwembad wordt nauwelijks onderhouden en bijgevolg vuil (russische/turkse kinderen die gewoon op de stenen plassen/overgeven). De speeltuin is dringend aan vernieuwing toe. De houten tuigen vertonen overal splinters en metalen delen beginnen te roesten. De kamers zijn voldoende groot, maar de badkamer is te klein. De bedden zijn verschrikkelijk (!!) slecht, met helse rugpijn als gevolg.

gaat maar kan beter

L.en A.
2-6-2012

het hotel ziet er goed en netjes uit. mooie kamers en schoon.

het eten is lekker en verzorgd,maar de obers weten niet hoe snel ze je bord op willen ruimen ,zelfs als je nog aan het eten bent willen ze het al weg halen.bij de poolbar lopen wat obers rond die kunnen beter een andere baan zoeken,die zijn echt niet vriendelijk.de service is niet elke dag van hetzelfde niveau.

gaat maar kan beter

L.en A.
2-6-2012

het hotel ziet er goed uit, schoon en netjes.

bij het eten zijn de obers alleen druk met de borden weg te halen ook als je nog aan het eten bent halen ze het liefst de borden onder je neus weg!

bij de poolbar zijn de meeste obers erg vriendelijk, maar er lopen er een paar bij die kunnen beter een andere baan zoeken.de service is niet altijd van hetzelfde niveau. kinderanimatie is leuk.