Zoover

9,8

"vergane glorie"

SvdW
29-7-2018

Ruim een half jaar geleden al bij een touroperator geboekt op basis van de zeer goede recensies, echter de laatste maanden was daar niets meer van over en ondanks meerdere pogingen wilde de touroperator onze reis niet omboeken. (ze reageerde vaak niet eens..) Kamer verouderd, stond 1 bed te weinig, (fam. suite 5 pers geboekt), houten vloer stond bol, schakelaars werkte niet, stopcontact hing uit de muur, airco trok het amper, schimmel in de badkamer etc. Complex verouderd, rommelig, vaak niet fris en zwembad(niet) moet nodig renoveerd worden (veel steentjes ontbreken of liggen los, daardoor scherpe randjes en div mensen met wondjes aan de voeten) Toiletten niet schoon, kunnen vaak niet op slot of deur ontbreekt helemaal. Heel veel Russen en (Duitse) Turken, geen last van gehad, maar levert wel bepaalde sfeer op. Personeel doet zijn best, maar het is het allemaal (net) niet. Voor dit geld kun je echt veel betere hotels vinden! Viel erg tegen :(

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Groot hotel, slecht eten

Anoniem
28-7-2018

Groot glamour hotel. Grote zwembaden, te weinig bedjes en parasols. Slecht eten, geen airco in t restaurant, vieze tafels, bij t ontbijt staat er 1 dame ommeletjes te maken met 2 pannetjes , friet niet gaar, lang wachten op 1 bakje friet waar een heel hotel van moet eten. Duurt lang voordat je aan de beurt bent en lang voordat t klaar is. In de middag zelfde verhaal, 1 persoon staat wafels te bakken met

1 ijzer(2 wafels) Te weinig personeel voor z'on groot hotel. Weinig bars, lang op drinken moeten wachten. Bij t zwembad 1 bar, je moet om het grote bad heen ,over bruggen ,door de tuinen om er te komen. Er staan koelkisten met water maar in de volle zon. Dus of er is geen water of t is heet water. Kamers groot en schoon. Hotel ligt afgelegen. Mooie shows, aan t strand, feest op t strand en pier. Goed eten bij t strand, echte a-merken drinken, ook alcohol. Lekkere coctails ook alle a-merken. Slechte airco, warm door t hele hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Avondeten vaak lauw of koud.

Anoniem
2-5-2018

Op zich prima hotel alleen avondeten zeker geen 5 sterren. Vaak lauw of koud. Wij zijn hier in de meivakantie, die nog geen topdrukte, restaurant al best vol en rommelig. Vraag mij af hoe dit dan in het hoofdseizoen gaat.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018
Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 7-5-2018

Beste Onze Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw recensie is echt nuttig voor ons. We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen in Spice Hotel & Spa.

Best wensen,

Algemeen Directeur

[email protected]

Perfecte vakantiebestemming

M.Eijkenboom
4-8-2017

Zeer goed hotel, goede prijs /kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel, spreken matig Engels en of Duits maar doen alles voor je. Entertainment zeer gevarieerd. Enig minpuntje is receptie, vooral bij inchecken en uitchecken. Hotel om terug te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017
Metin Atar, Genel Müdür, 21-8-2017

Dear Guest M.Eijkenboom,

The main purpose of our work is to create friendly relations. As well as, together with all the staff we try to provide services that exceed the expectations of all our guests during their holidays.

Your positive review has added another brick to the wall in designed to best hospitality experience,it confirmed that we are on the right track and also became an excellent source of motivation in our work. We are very proud and glad to share Your review with all our staff.

Sincerely,

Geweldig

Naja
9-5-2017

Spice hotel & spa is een geweldig hotel, van klein tot oud.

Er valt van alles te beleven, of je nou in het zwembad wil of naar de zee die gelijk aan je voeten ligt. Het eten vond ik zelf erg gevarieerd en lekker. Sommige gerechten waren wat minder, maar dat houd je altijd.

Je hebt een spa, bowling & speelhal, een bioscoop, kapsalon, en een paar winkeltjes in het hotel. Het personeel is super aardig, en alles eraan om het naar je zin te maken. Op sommige momenten is het wat drukker en dan is het wel eens voorgekomen dat ze wat later zijn met het brengen van je drankje, maar als je het dan nog een keer vraagt heb je het meteen.

Wij zaten zelf in de duplex kamer, dus met twee verdiepingen. Het was erg schoon en hygiënisch. Ik vond de kamers totaal niet gehorig. Het balkon was prettig en ruim genoeg. Wifi werkte super goed. De bedden mochten wel wat zachter, maar ik heb er niet wakker van gelegen.

Het hotel is erg kindvriendelijk. Ook heb je er een '' kattenhuis' waar soms wat katjes in verblijven. Super goed verzorgd.

Met de bus naar Antalya centrum is ongeveer 30 minuten, en goed te doen. Over het algemeen hebben alle bussen airco's.

Al met al een dikke 9. Wij hebben een geweldig verblijf gehad hier.

Metin Atar, Genel Müdür, 22-8-2017

Dear Guest Naja,

Sincerely,

[email protected]

Geweldige vakantie gehad in super hotel

Rick
16-5-2016

Heerlijke vakantie gehad in prachtig hotel. Hotel is sierlijk aangekleed en vanuit onze hotelkamer met zeezicht konden we over de prachtige ´achtertuin´ uitkijken waar het grote zwembad centraal gelegen is. Deze wordt omringd door voldoende ligbedden en palmbomen, waar altijd genoeg plaats was zonder de gebruikelijke ´´handoekjesrace´´. In het midden ligt de poolbar waar je de lekkerste cocktails kan krijgen. .

Aangezien we nog niet in het hoogseizoen zaten was het nog lekker rustig en werden we door het gezellige personeel vaak snel geholpen. Helaas waren niet alle restaurants iedere dag geopend hierdoor, maar desondanks werkelijk fantastisch gegeten in het italiaans en wasabi restaurant. Echt heel goed.

Ook was er ondanks de lage bezetting genoeg te doen . Je kunt altijd wel een potje tafeltennissen of kijken wat de animatie op de planning heeft staan.

Heerlijk even na het beachvolleyballen bij de beachbar lekker een hapje eten en een verkoelend drankje nuttigen was ook een van onze dagelijkse bezigheden.

Natuurlijk zijn er ook minpunten te noemen maar persoonlijk vind ik dat te niet doen aan de hartelijkheid van het personeel en de kwaliteit van het hotel. Denk dan als minpunten aan ; er zaten een paar steentjes los in de bodem van het binnenzwembad en de airco werkte niet fantastisch. Gelukkig koelt het s' avonds flink af en kun je lekker met de schuifdeur open gaan slapen met het geluid van de zee op de achtergrond.

Een top vakantie gehad dus, snel weer terug als het kan!

Supergoed verzorgde vakantie!

Ellen Verdaasdonk/ Gerard de Beer
16-5-2016

De hotel en de kamers zijn in een woord prachtig. Het uitzicht schitterend.Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Er is echt alles aan gedaan om ons een fijne vakantie te bezorgen.Wij komen hier beslist terug!

Het eten in het mainrestaurant verdient wel enige aandacht( qua variatie).

Gereisd Met oudere kinderen in april 2016

prachtig hotel

jds
23-10-2015

Het hotel is heel mooi gemaakt en echt in de sfeer van 1001 nacht,het zwembad is groot en schoon.Prachtige kamers en villa s.Het eten in het mainrestaurant is prima,bij het restaurant bij zee is het eten koud en niet echt aan te raden.Het personeel is overwegend vriendelijk,de bediening voor wat betreft het brengen van de drankjes zou wat attenter kunnen zijn.

verschrikkelijk

gezin
14-8-2015

Het was ronduit verschrikkelijk. hotel is heel mooi gemaakt maar wordt niet bijgehouden dus overal tegels los buiten en vies.... heel vies . vies zwembad vies eten vooral koud maar dat mag je dan van de manager in de magnetron zetten.............. salades en toetjes worden niet gekoeld bij 40 graden...dus dan weet je het wel....Als je geen turks praat moet je lang wachten of het nou aan de bar is of bij de receptie. Kind met oogontsteking na 1 dag zwembad... Allemaal aan de dunne en thuis bleek het salmonella bacterie....................... De enige die vriendelijk was( in beetje engels want dat kunnen ze daar bijna niet) was onze schoonmaakster en onze kamer was dus gelukkig schoon. Maar ik kom niet naar Turkije om op m'n hotelkamer te zitten....

Nooit meer !!

Madmax
27-7-2015

Hotel is dringend aan renovatie toe , verf en behang valt eraf . Meubels versleten ! In Zwembad komen tegels los waardoor er scherpe kanten zijn ,verlichting hangt los in het zwembad is gemeld maar word niet opgevolgd . Redders zijn zeldzaam aan zwembad .restaurant te weinig personeel tafels worden niet afgeruimd . ,staan met kar met daarop de vuile borden naast uw tafel waar ze dan de overschot in bakken afruimen heel smakelijk !WiFi is een ramp meer geen als wel verbinding . Bij buffet word bijna niet aangevuld dus optijd gaan eten . Hotel zit vol onbeschofte Russen ,Turken en Aziaten . Maar aan de poolbar waren heel lekkere vers gebakken wafels. Maar je moet tegen het wachten kunnen. S avonds aan de bar hebben we 1 uur moeten wachten voor opname bestelling en dit terwijl ze constant passeerden. Aan de poolbar plastieken harde kinderbekers .Touroperator, shame On you. Dit is zelf geen 3 sterren waard !!! Schrap dit maar in je bestemmingen.