Zoover

Hotel Spice Hotel & Spa

Hotelstersterstersterster
9,8

2008

heerlijk tot rust komen!!

familie de wit
14-11-2008

we hadden een erg leuke vakantie gehad, erg mooi hotel. eten was goed, mensen zijn erg vriendelijk, alleen jammer dat de kamers zo gehoorig zijn, en de russen vielen ook wel mee..

Gereisd Familie in november 2008

Paradijsje!!

Sandra
13-11-2008

Heerlijke vakantie gehad in mei dit jaar.

Personeel erg vriendelijk en gericht op kinderen.

Erg groot complex maar hier hebben wij geen last van gehad. Prachtig gelegen aan het strand.

Voldoende variatie in het eten en entertainment 's avonds.

Enige minpunt is dat de bedden erg hard waren.

Gereisd Familie in mei 2008

topper !!!!!!!!!

de goeij
13-9-2008

was een heel goed hotel als we nog eens terug gaan dan in dat hotel heel vriendelijk personeel eten heel goed kamer was heel mooi

Gereisd Familie in september 2008

perfect hotel! Leuk voor kinderen

ceylan
3-9-2008

Een van de beste hotels in de Antalya regio. Duplex kamers prima met 2 badkamers. Volop eten en drinken te krijgen alleen jammer van de nep-bacardi etc. Heel gezellig en zeer kindvriendelijk.

Gereisd Familie in september 2008

mooi hotel

Franky en Conny
1-9-2008

Goed en mooi hotel waar het toch rustig toeven is aan het zwembad. Zeer goede bediening (zeker wanneer je af en toe een fooi geeft). Het eten is goed, vooral de geprepareerde voorgerechtjes en het uitgebreide dessertbuffet.

Wij zijn de 2e helft van augustus geweest en er waren voldoende ligbedden (ook aan het zwembad).

De animatie is goed en niet opdringerig.

zeer luxe hotel! maar... het eten!

Andrea
25-8-2008

Een prachtig hotel,de entourage is geweldig mooi!personeel zeer vriendelijk en animatieteam is geweldig!

Kamers zijn erg mooi in arabische sfeer,en zeer schoon.Maar..in tegenstelling tot vorige schrijvers vonden wij het eten zeer matig! elke dag kip,vis lam(oud schaap!)nooit een "gewoon"stukje vlees maar altijd versnipperd.buiten werd gebarbequed, vlees was altijd taai!

Restaurants zijn NIET te res.je moet tusssen 10.-10.30 bellen,je komt er niet door, als het wel het geval is zijn alle restaurants VOL! Wij zijn ROYAL WINGS IN LARA BEACH gewend!

Kamers zijn gehorig! Voor onze zoon van 12 was een luxe stretchbed neergezet wat heel erg kraakte en piepte.

de alcoholische drank, was niet zoals beloofd geimporteerd maar gewoon plaatselijke rum enz. weleens "turkse"bailey's gedronken? dit zijn puntjes die ons echt wel tegenvielen voor een 5 STERREN ULTRA

"PRESTIGE" HOTEL!

heerlijke vakantie

Peter
17-8-2008

Prachtig hotel, we zijn er twee weken geweest. Normaal heb ik het na ander halve week wel gezien,maar dat was nu helemaal niet het geval.Zeer groots opgezet. Tijdens ons verblijf voor bijna 100% vol. Weinig russen en van die er waren totaal geen last van gehad, eerder plezier.Eten was zeer goed.(hier hecht ik veel waarde aan) Veel variatie meestal terplaatse bereid,helemaal geen wachtrijen trouwens.Animatie gewoon geweldig,Overdag veel te doen en

's avonds leuke shows.

We gaan nooit twee keer naar het zelfde hotel maar nu weet ik dat nog niet zo zeker

(tip) met wat kleine fooitjes hier en daar bij het bedienend personeel zijn ze nog vriendelijker en vlugger dan ze al zijn

In een woord TOP!!!!

mooi

jan
17-8-2008

Voor onze 3 kinderen was dit een pracht van vakantie. Goed eten, mooi weer, goede service,... Alles was aanwezig in dit hotel. Eén minpunt is de talrijke aanwezigheid van de Russen.

Gereisd Familie in augustus 2008

heerlijk

pethor
10-8-2008

Uitstekend hotel, duidelijk goed management. Eten fantastisch goed en gevarieerd met prima service. Mooie grote familliekamer gehad met zeezicht. Geen last gehad van russen (april/mei 2008 geweest).

Enig minpuntje: kamer kon wel iets schoner gehouden worden.

Kinderen gingen vaak langs de Kids Club , geweldige super animator (Luck) helemaal goed en kindvriendelijk, lekker relaxed.

aanrader

af wehrmeijer
4-8-2008

prachtig gelegen mooie kamers goed geleggen,en goed schoon gemaakt elke dag schone handdoeken.

wat minder voor gezinnen met kleine kinderen,maar word wel veel gedaan voor de kids.

veel russen maar weinig last van gehad .

veel keuze in eten en goede bediening

Gereisd Familie in juli 2008