Zoover

2019

nooit meer!

JM te Winkel
29-5-2019

Erg verouderd hotel, alleen maar Russen, het personeel sprak geen woord Nederlands Duits of Engels. Eten vaak koud. Op het balkon 2 stoeltjes waar je echt niet op kon zitten. Op het terras werd je elke avond weggeblazen door de loeiharde muziek die vooral op de Russen afgestemd was. Vrouwen worden door het personeel niet vriendelijk behandeld en Russen gaan voor bij de bediening.

Voor de prijs die we betaald hebben geen waar gekregen.

Gereisd Met partner in mei 2019
mz, General Manager / Genel Müdür, 2-9-2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Genaral Manager

Nooit meer!

De Roo
8-11-2018

Niet boeken!! Zeer slecht hotel, verouderd, slecht lui en te weinig personeel, zeer slecht eten. Mijn man en ik beide ziek geworden. Absoluut geen 5 sterren en niks Fenomenaal! Inderdaad vergane glorie en alleen maar Russen en eigen bevolking.

Gereisd Met partner in november 2018
Murat Zeren, General Manager / Genel Müdür, 19-11-2018

Slecht verouderd hotel

Harfterkamp
31-10-2018

Het is een verouderd hotel, en als is het allemaal net niet. Eten,personeel , service, properheid, kamers , strandbedden en parasols te weinig . Het is zonden er moet iets gebeuren anders valt het doek snel.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Murat Zeren, General Manager / Genel Müdür, 6-11-2018

Genaral Manager

Geweldig hotel

Maartje
13-9-2018

De azijnzeikers hier kan ik totaal niet volgen.. ben heel erg benieuwd hoe jullie thuis leven.. hoop voor jullie 5 sterren..Wij hadden een heel mooie kamer aan de tuinzijde, hier lag ook een fijn rustig zwembad als je weg wil blijven bij de drukte. Daar zijn bedjes soms wat minder te vinden, maar is dat helaas niet bij meer hotels zo?

Alle kamers hebben eigen WiFi. Iedere avond weer ander entertainment.

Eten bij buffettestaurant wisselt voldoende, voor ieder wat wils.

Er zijn een 5-tal a la carte restaurants voor 10€ bijbetaling en deze zijn werkelijk subliem. 6 gangen en echt erg lekker eten. Kunt zelf de keuze maken of je dit wil, maar keuze is er zeker genoeg. Zelfs bij de lunch is het mogelijk om a la carte te eten, dat is dan wel inclusief.

Kortom, wij zijn tijdens onze vakantie absoluut niets tekort gekomen, absolute aanrader.

Als je dan toch een minpuntje wil; de hoeveelheid Russen en het minimale Engels dat er gesproken wordt. Maar he.. we zijn op vakantie.

Gereisd Met partner in september 2018
Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 19-9-2018

Geachte Maartje,

We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen in Spice Hotel & Spa.

Best wensen,

Algemeen Directeur

2 sterren

Joke
2-7-2018

Oke dit hotel is zeer geschikt voor mensen die op dieet zijn en mensen die geen alcohol drinken . Waarom ?? Omdat het eten niet te eten is en de alcohol op is en het duurt dan 4 dagen dat het aangevuld.

Dus wil je vasten ... ga dan daar naar toe en geeft niet als je je humeur verliest want dat is daar gewoon. Iedereen looot hier zo rond. O ja en als je van rommel en vies houd ook dan ben je op het juiste adres. Geniet van je welverdiende vakantie . Wel zielig dat bv het zwembad personeel schoonmakers in kapotte vieze kleding rond loopt . Te triest .

Gereisd Met partner in juni 2018

Geweldige vakantie

Evelien Boonen
21-6-2018

Wij hebben een top vakantie achter de rug in dit hotel. Mooi en proper zwembad en rondom het zwembad wordt ook goed proper gehouden. Ligbedjes genoeg. Airco werkte bij ons heel goed. Hebben hem nooit op maximum gezet want dan was het gewoon koud op de kamer. Wij zouden hier zeker nog eens terug komen! Laat je enkel niet vangen door de fotograaf. Ik snap dat ze geld willen verdienen maar om direct bijna €500 te vragen voor een album.. als je dit te veel vind hebben ze er ook 1 voor MAAR €250. Of je neemt foto’s apart aan €8 per stuk, tel maar uit als ze je er 70 willen aansmeren.

Gereisd Met partner in juni 2018
Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 29-6-2018

Geachte Evelien B,

Allereerst willen we u bedanken voor uw vriendelijke beoordeling van ons hotel. Het is erg goed om te lezen dat u zoveel van uw vakantie in ons hotel genoten hebt. Uiteraard zullen wij ons Personeel informeren over uw vriendelijke feedback en we zijn er zeker van dat er meer dan blij zijn. (You can be sure that we will speak with the Photographer who rent a desk as Photo Shop in our Hotel)

We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen in Spice Hotel & Spa.

Best wensen,

Algemeen Directeur

[email protected]

Een ramp. Ga hier niet heen

Anoniem
10-6-2018

Nog nooit zo'n slecht resort meegemaakt als spice en spa. De keuken de tafels het eten is een grote puinbak. Eten is koud en weinig variatie. Personeel hebben ze uit de bergen gehaald. Spreken geen enkel woord Engels. De tafels worden niet opgeruimd en personeel is enorm onvriendelijk. De receptie is alles behalve vriendelijk, ja tegen de Russen die er in overvloed zijn. Nee dit is geld dat je beter aan een goed doel had kunnen geven en niet aan een hotel dat enorm slecht in staat van onderhoud is. En als je dan een brief naar touroperator stuurt dan krijg je te horen, had ter plekke gereclameerd. Zo sneu hoe zij hun verantwoordelijkheid nemen. Mensen trap niet in de mooie plaatjes op de site.

Faillisement of snel veranderen

Corne Horsten
3-6-2018

Positief is de mooi aangelegde zwembaden tuinen en pier. Probleem bij alles is dat de voorzieningen hierbij ver weg zijn. Dus plan je toiletbezoek en drankjes. Bij de bar wacht je dan een rij met oostblokkers. Zelfde personen en rijen bij buffetten. De kok kan daar het bereiden niet bij houden met de kokmeeuwen van Oostblokkers. 30 gamba's klaar is 2 borden vol voor 1 Roemeen Rus of andere onsympathieke gast. Het personeel is niet/slecht opgeleid en heeft geen leiding die dit bijstuurt. Hierdoor heerst er overal wanorde. De kleedjes op de tafels zijn smerig worden nooit gewassen, personeel loopt in vieze kleding en eigen schoeisel(geen uniformiteit) en moet drinken en eten ver halen en wegbrengen. Airco is aan zonzijde niet bij machte om de hotelkamer op draaglijke temperatuur te houden. Als men hier niet snel goed management op zet, personeel traint en de zaak renoveert dan hangt hier snel een bord met Failliet de deur!

Zeer slecht

Alida
3-6-2018

Echt ongeloofelijk . Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Zo slecht eten . Koud oud vies zout. Elke dag echt hetzelfde . Kip was niet door heen te komen . Haren in het eten . En dat was dan alleen het eten . Het personeel heeft geen idee wat ze doen . Of beter wat ze niet doen . Overvolle tafels na het eten . De katten maakte de borden leeg. Arrogant en lui personeel. Dus je bent gewaarschuwd . Begrijp overigens niet dat er tour operaters zijn die dit aan bieden . Zijn die er wel eens geweest ??

Waardeloos

Noel
31-5-2018

Zou fijn zijn dat de mensen weten dat ze in Rusland aankomen. Personeel spreekt bijna geen woord Engels en het eten is koud en eentonig. Wat er bij ontbijt geserveerd word, zie je op de lunch en diner terug. Elke dag hetzelfde eten. Onhygiënisch en koud. De tafels worden niet af geruimd en is een grote bende. Hotel is sterk verouderd en ontbreekt aan onderhoud. Zwembaden zijn daarin wel weer oke. Daarnaast kun je ook reserveren bij wasabi, een Chinees restaurant in hotel. Nou dat sloeg alles. Binnen een half uur moest je daar alles gegeten hebben. Ook deze gerechten sloegen nergens op en waren totaal smaakloos en koud.

Dit hotel verdient alles behalve 5 sterren. We hebben geboekt op het cijfer van zoover met al zijn mooie plaatjes maar deze zijn in werkelijk alles , een groot bedrog.!!!