Zoover

9,8

prachtig hotel

jds
23-10-2015

Het hotel is heel mooi gemaakt en echt in de sfeer van 1001 nacht,het zwembad is groot en schoon.Prachtige kamers en villa s.Het eten in het mainrestaurant is prima,bij het restaurant bij zee is het eten koud en niet echt aan te raden.Het personeel is overwegend vriendelijk,de bediening voor wat betreft het brengen van de drankjes zou wat attenter kunnen zijn.

verschrikkelijk

gezin
14-8-2015

Het was ronduit verschrikkelijk. hotel is heel mooi gemaakt maar wordt niet bijgehouden dus overal tegels los buiten en vies.... heel vies . vies zwembad vies eten vooral koud maar dat mag je dan van de manager in de magnetron zetten.............. salades en toetjes worden niet gekoeld bij 40 graden...dus dan weet je het wel....Als je geen turks praat moet je lang wachten of het nou aan de bar is of bij de receptie. Kind met oogontsteking na 1 dag zwembad... Allemaal aan de dunne en thuis bleek het salmonella bacterie....................... De enige die vriendelijk was( in beetje engels want dat kunnen ze daar bijna niet) was onze schoonmaakster en onze kamer was dus gelukkig schoon. Maar ik kom niet naar Turkije om op m'n hotelkamer te zitten....

Nooit Meer

Nooit MEER
9-8-2015

Voor ons nooit meer.Het hotel is vies ,het eten koud en smaakloos.

De obers zijn niet vriendelijk en als ze wat laten vallen wordt het niet opgeruimd.

De turken en Russen hebben voorrang bij de bar ,receptie en glijbanen. Je mag met een glas het zwembad in overal licht glas.Niemand zie je wat doen, schoonmaken van de tafels hebben ze nog nooit van gehoord.Bij de receptie doen ze of ze je niet begrijpen. En meneer de touroperator is niet thuis. Dit is GEEN 5 sterren hotel maareen 3 sterren hotel met een score van 3,7.

Nooit meer!

Anneleen
31-7-2015

Ik zou deze vakantie niet aanraden. Ik vind ze zeer onvriendelijk, slechte bediening, koud eten, kamer slecht gepoets. Dan waren ze ons nieuwe handdoeken vergeten te geven, dan hadden we geen kussenslopen, dan hadden ze onze sleutel meegenomen... Het was altijd Wel iets! Als je laat ontbijt ging dan had ge geen eten meer wat ze ruimen 1 uur op voorhand al op! Het is een heel mooi hotel van buiten kant maar dat is het ook! Ik zal er nooit meer naar terug gaan.

Nooit meer !!

Madmax
27-7-2015

Hotel is dringend aan renovatie toe , verf en behang valt eraf . Meubels versleten ! In Zwembad komen tegels los waardoor er scherpe kanten zijn ,verlichting hangt los in het zwembad is gemeld maar word niet opgevolgd . Redders zijn zeldzaam aan zwembad .restaurant te weinig personeel tafels worden niet afgeruimd . ,staan met kar met daarop de vuile borden naast uw tafel waar ze dan de overschot in bakken afruimen heel smakelijk !WiFi is een ramp meer geen als wel verbinding . Bij buffet word bijna niet aangevuld dus optijd gaan eten . Hotel zit vol onbeschofte Russen ,Turken en Aziaten . Maar aan de poolbar waren heel lekkere vers gebakken wafels. Maar je moet tegen het wachten kunnen. S avonds aan de bar hebben we 1 uur moeten wachten voor opname bestelling en dit terwijl ze constant passeerden. Aan de poolbar plastieken harde kinderbekers .Touroperator, shame On you. Dit is zelf geen 3 sterren waard !!! Schrap dit maar in je bestemmingen.

Redelijk goed tot goed

Frank
23-7-2015

Algemene indruk hotel goed mooie kamers wel harde bedden maar met topping goed opgelost, receptie meestal onvriendelijk personeel tenzij je Rus ben. Kamers wel beetje gehoorig Zwembad helemaal top iets meer bedjes zal fijn zijn. Strand super !

Personeel restaurant meestal wel vriendelijk, animatie is top!

Gehele complex schoon.

Eten voldoende aanwezig echter wel vaak niet warm

Je vooral niet storen aan de Russen ze in grote getalen aanwezig en hebben andere normen en waarde

We hebben genoten

Susan
3-6-2015

Heel mooi hotel in oosterse stijl met indrukwekkende hal. Het zwembadcomplex is schitterend, wordt goed schoongemaakt en 's avonds ziet het er heel mooi uit met de verlichting. Personeel is zeer vriendelijk. Centrum van Belek ligt op 20 minuten lopen en is best groot. Uiteraard kun je ook met taxi gaan, of met tractor/treintje. Hebben wijzelf niet gedaan, dus prijzen onbekend.

Wij genoten iedere keer van de uitgebreide buffetten.

Fantastisch hotel

Monique
2-6-2015

Wat een geweldig hotel hele mooie omgeving keurig onderhouden. Personeel super vriendelijk doen werkelijk alles voor je.je heb hier echt vakantie. Duur maar het is het zeer zeker waard.kamers top eten geweldig animatie super leuk team. Wij gaan zeker terug. Baalde dat de 14 dagen voorbij waren.

Gereisd Met partner in mei 2015

Zeer mooi hotel

Jurgen en Marta
9-5-2015

Wij zijn er 2 weken geweest en vonden het er heerlijk.

Eten was echt goed, en heel erg vriendelijk personeel niets was hun te veel. Wij zijn al 29 keer in verschillende hotels in Turkije geweest en vonden dit toch wel een van de beste hotels in Turkije. Het is natuurlijk wel een kwestie van smaak maar wij vinden de 1000 en 1 nacht stijl echt gezellig aandoen. Animatie was ook echt heel vriendelijk en deden ook echt hun best om het naar je zin te maken. Toen wij in dit hotel waren was het wel niet volgeboekt en dus lekker rustig. Voldoende lege bedjes op het strand en aan de pool, dus geen handdoekjes leggen in dit hotel. Tevens werden handdoeken ook verwijderd als er langer geen mensen lagen langs de pool. Zeer groot en schoon zwembad met een hele mooie tuin en goed verzorgd.

Wij vonden het eten goed en het was ook warm.

Enige minpuntje was dat de airco niet de hele dag aan kon (centraal geregelde airco) En in de welnes area moet toch wel weer likje verf krijgen. Minibar dagelijks vol

heel slecht hotel

kim
4-1-2015

nooooit meer spice&spa.wat een slecht hotel was dit!al op de eerste dag dat we aankwamen,waren de obers van het restaurant al om 19.45 het eten al aan het opruimen,19.45??en geen mogelijkheid meer om te eten??schandalig zeg.we konden na een lange vliegreis nog wel gauw een toetje eten.de ober vertelde dat dit de normale gang van zaken was,dat ze dit dus elke dag zo deden.lekker begin van de vakantie.aangezien wij van'laat" eten houden,moesten we dus elke dag om 19.00u bij de eetzaal staan,niet zo fijn om op je vakantie te moeten haasten voor het eten.wij hebben zo veel dingen meegemaakt.zo is er uit onze kamer gestolen door de schoonmaakster,of de minibar bijvuller.het begon bij sigaretten,toen een shirt,en ga zo maar door.gemeld bij de receptie,maar ze konden niks voor ons doen!dus heb de werkster maar ff flink uitgescholden!never nooit meer spice&spa..weggegooid geld geweest