Zoover

9,8

Prachtig Hotel

Robert
7-11-2017

Dit is met recht een 5 sterren ultra all inclusive hotel. Prachtig hotel, mooie verzorgde kamers. Animatieteam was perfect. Gezellig en dwingen je niet om mee te doen aan de activiteiten je word op allerlei manieren gemotiveerd door de werknemers. Dankjewel aan het hele Team.

Gereisd Met partner in november 2017
Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 13-11-2017

Geachte Heer Robert,

Allereerst willen we u bedanken voor uw vriendelijke beoordeling van ons hotel. Het is erg goed om te lezen dat u zoveel van uw vakantie in ons hotel genoten hebt. Uiteraard zullen wij ons Personeel informeren over uw vriendelijke feedback en we zijn er zeker van dat er meer dan blij zijn.

[email protected]

Wat een fantastisch Hotel ;)

Daan
3-11-2017

Wat enn fantastisch hotel. De kamers zijn ruim, zeer smaakvol ingericht. We hebben gisterenavond gegeten in Wasabi Asia Restaurant, wat was dit lekker. Ik kom vaak in Azie, de smaak in dit Restaurant is zelfs beter dan wat ik daar te eten krijg. Met da allerbeste service die je maar kan bedenken. Personeel uitermate gericht om je verblijf zo plezierig mogelijk te maken. Absoluut aan te raden;)

Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 28-2-2018

Geachte Heer Daan,

Heerlijk hotel

Steven
2-11-2017

We verbleven 7 dagen in Belek in dit hotel. Prima hotel, nette kamers, mooie unrichtig. Wij hadden kamer 1 en ondanks dat deze vlakbij de lobby ligt was het een fijne rustige kamer. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er is een fijne Spa.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017
Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 3-11-2017

Geachte Heer Steven,

[email protected]

Na dertig maal bezocht zijn wij teleurgesteld.

Gerard en Ellen
8-8-2017

30 keer bezocht voor ons tweede thuis,personeel erg vriendelijk,locatie verouderd,kwaliteit eten loopt steeds verder terug.Beide een voedsel vergiftiging opgelopen.Geen vrije toegang tot a al kartrestaurant. Men moet 10 euro betalen. Vis restaurant schrikbarend duur.Geschonken wijnen van slechte kwaliteit en voor de betere wijnen betaal je plus minus 30 euro per fles.Erg jammer dat management van dit hotel na een lange periode van verblijf niet meer over heeft voor stam gast.

m.v.g. Gerard en Ellen.

Perfecte vakantiebestemming

M.Eijkenboom
4-8-2017

Zeer goed hotel, goede prijs /kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel, spreken matig Engels en of Duits maar doen alles voor je. Entertainment zeer gevarieerd. Enig minpuntje is receptie, vooral bij inchecken en uitchecken. Hotel om terug te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017
Metin Atar, Genel Müdür, 21-8-2017

Dear Guest M.Eijkenboom,

The main purpose of our work is to create friendly relations. As well as, together with all the staff we try to provide services that exceed the expectations of all our guests during their holidays.

Your positive review has added another brick to the wall in designed to best hospitality experience,it confirmed that we are on the right track and also became an excellent source of motivation in our work. We are very proud and glad to share Your review with all our staff.

Sincerely,

Geweldig

Naja
9-5-2017

Spice hotel & spa is een geweldig hotel, van klein tot oud.

Er valt van alles te beleven, of je nou in het zwembad wil of naar de zee die gelijk aan je voeten ligt. Het eten vond ik zelf erg gevarieerd en lekker. Sommige gerechten waren wat minder, maar dat houd je altijd.

Je hebt een spa, bowling & speelhal, een bioscoop, kapsalon, en een paar winkeltjes in het hotel. Het personeel is super aardig, en alles eraan om het naar je zin te maken. Op sommige momenten is het wat drukker en dan is het wel eens voorgekomen dat ze wat later zijn met het brengen van je drankje, maar als je het dan nog een keer vraagt heb je het meteen.

Wij zaten zelf in de duplex kamer, dus met twee verdiepingen. Het was erg schoon en hygiënisch. Ik vond de kamers totaal niet gehorig. Het balkon was prettig en ruim genoeg. Wifi werkte super goed. De bedden mochten wel wat zachter, maar ik heb er niet wakker van gelegen.

Het hotel is erg kindvriendelijk. Ook heb je er een '' kattenhuis' waar soms wat katjes in verblijven. Super goed verzorgd.

Met de bus naar Antalya centrum is ongeveer 30 minuten, en goed te doen. Over het algemeen hebben alle bussen airco's.

Al met al een dikke 9. Wij hebben een geweldig verblijf gehad hier.

Metin Atar, Genel Müdür, 22-8-2017

Dear Guest Naja,

Sincerely,

Geen tweede keer meer

Jolanda
6-9-2016

Hotel zelf is mooi met een super zwembad. Eten is wel veel maar continu hetzelfde en lauw/koud, tot nu toe het slechtste eten in dit hotel van alle hotels die we in Turkije bezocht hebben . Helemaal gericht op de Russische gasten. Toen wij er waren was 90% Oostblok gasten en de andere 9% was Turks en 1% was Duits. Wij waren de enige Nederlanders. Het personeel was onvriendelijk op een paar mensen na. Personeel sprak heel gebrekkig duits en engels, wel vloeiend russisch. Bedden waren ontzettend hard. De service was ook slecht. We moesten dagelijks minimaal 3x naar de receptie lopen omdat de sleutel niet werkte en dan werd er gezegd dat er iemand zou komen kijken maar verder niemanx gezien. De kamers waren ook ontzettend gehorig. Al met al toch een fijne vakantie gehad maar geen tweede keer meer dit hotel.

perfect

vlora
8-6-2016

alles was uitstekend mooi hotel eten was lekker mooie kamers erg schoon iedereen moet hier naar toe echt een aanrader..

eten en drinken erg veel keus goede kwatiteit van het eten en drinken..

Gereisd Alleenreizend in juni 2016

Geweldige vakantie gehad in super hotel

Rick
16-5-2016

Heerlijke vakantie gehad in prachtig hotel. Hotel is sierlijk aangekleed en vanuit onze hotelkamer met zeezicht konden we over de prachtige ´achtertuin´ uitkijken waar het grote zwembad centraal gelegen is. Deze wordt omringd door voldoende ligbedden en palmbomen, waar altijd genoeg plaats was zonder de gebruikelijke ´´handoekjesrace´´. In het midden ligt de poolbar waar je de lekkerste cocktails kan krijgen. .

Aangezien we nog niet in het hoogseizoen zaten was het nog lekker rustig en werden we door het gezellige personeel vaak snel geholpen. Helaas waren niet alle restaurants iedere dag geopend hierdoor, maar desondanks werkelijk fantastisch gegeten in het italiaans en wasabi restaurant. Echt heel goed.

Ook was er ondanks de lage bezetting genoeg te doen . Je kunt altijd wel een potje tafeltennissen of kijken wat de animatie op de planning heeft staan.

Heerlijk even na het beachvolleyballen bij de beachbar lekker een hapje eten en een verkoelend drankje nuttigen was ook een van onze dagelijkse bezigheden.

Natuurlijk zijn er ook minpunten te noemen maar persoonlijk vind ik dat te niet doen aan de hartelijkheid van het personeel en de kwaliteit van het hotel. Denk dan als minpunten aan ; er zaten een paar steentjes los in de bodem van het binnenzwembad en de airco werkte niet fantastisch. Gelukkig koelt het s' avonds flink af en kun je lekker met de schuifdeur open gaan slapen met het geluid van de zee op de achtergrond.

Een top vakantie gehad dus, snel weer terug als het kan!

Supergoed verzorgde vakantie!

Ellen Verdaasdonk/ Gerard de Beer
16-5-2016

De hotel en de kamers zijn in een woord prachtig. Het uitzicht schitterend.Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Er is echt alles aan gedaan om ons een fijne vakantie te bezorgen.Wij komen hier beslist terug!

Het eten in het mainrestaurant verdient wel enige aandacht( qua variatie).

Gereisd Met oudere kinderen in april 2016